Gezeur beurs Utrecht

Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

06-11-2003 10:32

Op 2003-11-05 13:22, schreef Mark Zelle:
Jordy,
waar haal jij de wijsheid vandaan dat een hengel 3 x over de kop gaat?
er zijn karperhengels waar die een ruimere marge hebben dit zijn hengels in de catagorie onder de 50,00 euro.
de hengels van de bekendere merken gaan meestal nog niet 1 keer over de kop!!! vanwege de dure inkoopprijzen!
graag zou ik van jouw willen weten welk merk hengel 3 x over de kop gaat!! dit geld niet alleen voor de hengels!!!
ben benieuwd naar je reactie


Dat geldt wel voor de hengels die bij mij aangeschaft worden :grin:
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

06-11-2003 10:35

Rogier, ja is was er zaterdag en zondag, zelfs vrijdag was ik er! maar ja soms idd even niet in stand. meestal stond ik dan bij de stand van Mitchell te kwijlen ( ze was wel lekker hoor!!)

even een voorbeeld, op spullen van Fox en Nash kun je niet meer dan 40% van de adviesprijs afdoen!doe je dit wel leg je er als winkelier op toe! op beurzen word er toch wat afgehaald bv.20% dus meer kan echt niet.

als je een beginnerssetje haalt kun je er in sommige gevallen wel 80% van de prijs afdoen. het ligt er gewoon aan voor hoeveel een winkelier iets inkoopt. de duurdere merken zijn voor een winklier ook erg duur!

ik baseer mijn info op de tijd dat ik in een hengelsportwinkel werkte. ik schrok toen ook van de hoge inkoopprijzen. er zit weinig winst op de grote merken hoor!!
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

06-11-2003 11:15

Vandaar Mark, dacht al heb ik je niet herkent ofzo.. :wink:

Ron, dat is op basis dat groothandels in principe niks rechtstreeks aan de consumenten mogen verkopen en dat consumenten alleen maar over de stand lopen om iets te kopen en de hele tijd zeggen. Das stom dat hier niks te koop is, gaan wel weer naar de volgende stand. Oftewel je staat er voor jan met de welbekende achternaam.

Dit is echter te omzeilen.... Dat hebben wij dit jaar gedaan, maar is zwaar omslachtig...

gr
R.Koopal
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

06-11-2003 11:16

Oh ja, ik dacht al dennis wat zijn die hengels bij jou zo duur :grin: :grin:
R.Koopal
Gebruikersavatar
jan ververs
Berichten: 390
Lid geworden op: 18-03-2003 01:00
Locatie: Hartje Betuwe

06-11-2003 11:25

Ach,

wedden dat het volgende jaar niet minder druk wordt?
** De (pen)vissende groeten uit de Betuwe **
Willem Barnas

06-11-2003 19:21

Frankmans,

De 22ste schiet ik je aan, als je me niet voor bent tenminste!

Spijkermans,

Ja, euh, waar ik was? Naast je aan die tafel en de rest van de hal, lurkend aan een gefilterde 'readymade'....

Rogier,

Ik laat nog van me horen joh, lijkt me aardig om ook eens aan het water te kleppen.

Dennis,

Niet gespot? Nou, dan moet je nog maar eens naar die video van Andre kijken, ik had toch echt mijn navigatielichten aan...

Heren,

Een prettige voortzetting, de hond staat op springen dus ik ben weg!

Rollater,
WB :wink:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

06-11-2003 19:37

Hm ik heb dus wel weer ff met Willem staan praten,maar heb Dennis weer niet gezien :razz:

En zo hebben we allemaal wel wat...

Als we nou gewoon een heel groot bord ophangen met 'KWO maniakken hier verzamelen' kom je al een stuk verder :smile:

vr gr Sjoerd
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-11-2003 19:44

Ik denk dat ik zoals gewoonlijk overal slaap.
Ook ik heb Dennis niet gezien.

Dus geloven we het niet, HE sjoerd :wink:

Met zoekende groet Frank
Willem Barnas

06-11-2003 19:57

Sjoerd,

Puik plan, volgende keer doen we dat, wie weet trekken we dan ook nog wat nieuwe leden voor de KSN.

Frank, als dat zo is dan lul je behoorlijk in je slaap... Ik zou eens naar een huisarts gaan als ik jou was want er is iets niet in de haak.

Zeggeuh, tot in Leerdam dan maar!

Ajohee!
WB :wink:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

06-11-2003 21:05

Haha dat is nog echt waar ook Willem! :grin:

vr gr Sjoerd
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-11-2003 21:40

Willem,
Zo nu en dan praat ik wel eens in me slaap. Dus als ik met je op de beurs een gesprek hadm kan je er van uitgaan dat ik praatte tijdens de slaap. Dus kan je et beste dat gesprek maar vergeten :smile:

En Sjoerd kan het weten :grin: (volgens mij) ... Sjoerd was t echt zo erg dit voorjaar in France :grin: ?

Weet wel dat ik overal wel kon slapen..

Oeps, ik moet gaan slapen :smile:

Frank