excuses

Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

02-11-2003 19:53

Hallo,
Ik heb van enkele mensen gehoord dat ze zich ongelooflijk aan mij ergeren door mijn vele postings.

Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden....
Het zal nooit weer gebeuren.


Vaarwel...
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

02-11-2003 20:00

Koen,

Ik hoop toch dat dit een grap is??

Het zou zonde zijn als je wegging hierdoor, ik vind echt wel dat je een meerwaarde voor het forum bent, en vast niet ik alleen!

Blijf!!

Mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

02-11-2003 20:28

inderdaad , blijf toch gewoon hier man!
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

02-11-2003 20:36

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor,maar waar lezen jullie dat Koen weg gaat?? :wink:
Without carp fishing life would be a mistake!
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

02-11-2003 20:38

Remco,

Ik leid dat af naar aanleiding van dit;

"Het zal nooit weer gebeuren.


Vaarwel..."

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

02-11-2003 20:39

Vaarwel...



dat zegt ie
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

02-11-2003 20:40

Ik weet dat Koen onder andere mij bedoeld. Dit naar aanleiding van een gesprek wat wij op de chat hadden.

Hij vroeg mij hierin om de reden dat ik minder post dan vroeger. Die reden heb ik hem verteld. Ik erger me namelijk dood aan figuren die enorm veel posten, maar niets zeggen. Figuren die posten om het posten en niet om het voeren van een discussie. Mensen die binnen een half jaar minstens 600 postings hebben staan waarvan ik vind dat ruimschoots de helft volkomen nutteloos is. Ik heb hem ook verteld dat ik vond dat onder andere hij binnen dat profiel past. Let wel dat is mijn mening.

Tevens heb ik hem in dit gesprek gezegd dat ik vind dat iedereen het recht heeft om zoveel te posten als hij wil, net zogoed als dat iemand het recht heeft om niet meer te posten..... Ik heb hem dus niet gezegd dat hij moest stoppen met posten..... dit was zijn eigen conclusie.

Voor degene die nu in blinde woede hieronder een posting willen neerzetten die kant nog wal raakt, heb ik het volgende verzoek. LEES mijn posting nog een keer en dit keer goed. (want ook hier erger ik me dood aan. Heb geen zin om elke keer ruzies uit te vechten omdat men niet goed leest)

Groeten,
Kiron
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

02-11-2003 20:40

Oeps, afsluitende groet over het hoofd gezien! :eek:
Without carp fishing life would be a mistake!
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

02-11-2003 20:57

Ronnie.

Een mening onderbouwen is velen hier vreemd! zie je eerste reactie in deze topic. (In)direct noem jij mij een dikke eikel? En waarom? omdat Koen en ik een gesprek hebben gehad op de chat. Eigenlijk noem jij mij een dikke eikel omdat Koen ZELF een conclusie heeft getrokken. Koen en ik hebben totaal geen ruzie gehad op de chat maar een volwassen gesprek gevoerd. Ik heb het gevoel dat dat in deze discussie niet gaat lukken.

Dat jij mijn postings niet snel kan lezen of begrijpen is niet je mening, maar een mankement!

Groetn,
Kiron

_________________
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-11-02 20:58 ]</font>
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-11-2003 21:01

Wat iemand ook post, als het maar fatsoenlijk
is! Ik erger me niet gauw, want ik denk maar
zo "aan iedereen mankeerd wel wat"!
Koen gewoon blijven posten!
Ik vind het veel erger dat iemand het board
verziekt door van allerlei rare postings,
zoals iemand persoonlijk neerhalen en zulk
soort dingen!
Dus Koen past bij mij niet in dat profiel!
En zo onzinnig vind ik Koen NIET posten! :wink:

groetjes Benny
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-11-2003 21:07

Kiron,

Jij ook weer gewoon posten!!!!!!! :wink:
Je aan iets ergeren doet iedereeb weleens,
maar te vaak is slecht voor je hart! :smile:

groetjes Benny
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

02-11-2003 21:11

Hoi, Koen

Dat men in zijn jeugdige enthousiasme veel post is te begrijpen, is net als vissen men moet het leren. Dat je zelf met die vraag naar Kiron bent toegestapt pleit voor jou, je denkt over een aantal zaken na. Of je een record hebt weet ik niet, een beetje terug houdenheid kan zeker geen kwaad. Weg lopen van KWO daar is niemand mee gediend. Voelde mij ook wel eens hier al dan niet terecht in mijn kruis genaaid. Maar na een nachtje slapen, en dit soort postings moet het toch weer lukken, toch.

Ps, dit geld niet alleen voor jou, er zijn er meer die er iets van kunnen.

Een begripvolle groet, Peter
jan van kranenburg

02-11-2003 21:47

Koen op dit board is voor mij een beetje thuiskomen.
Vertrouwd en eigen.
Koen hoort er gewoon bij. Hij heeft humor ten over; en dat is soms hard nodig op dit forum. Bovendien lijkt Koen me een ware karpervisser te zijn, die zeker ook wel zinnige bijdragen aan dit forum levert.

Ik kan me best iets voorstellen bij hetgeen Kiron stelt, maar til daar zelf helemaal niet aan.
Dit board zonder mensen als Koen (en er zijn er nog wel meer) maakt m.i. dit board nogal zwaar op de hand en alleen maar geschikt voor de zeer ervaren vissers. Lekker o.h-en en meningen geven moet ook kunnen.
Je hebt nou eenmaal boeren, burgers en buitenlui. Ofwel ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Doet Kiron ook. Ook zijn postings lees ik met veel aandacht.

Welcome back, Koen!!

Met verwelkomende groet,

Jan
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-11-2003 22:01

Kiron,
Gelukkig zijn onderstaande jouw woorden;

Ik erger me namelijk dood aan figuren die enorm veel posten, maar niets zeggen. Figuren die posten om het posten en niet om het voeren van een discussie. Mensen die binnen een half jaar minstens 600 postings hebben staan waarvan ik vind dat ruimschoots de helft volkomen nutteloos is. Ik heb hem ook verteld dat ik vond dat onder andere hij binnen dat profiel past. Let wel dat is mijn mening.

Gelukkig ook, dat jouw beoordeling geen gewicht heeft, 't zou anders wel heel erg stil worden hier..

Jammer is wel dat Koen het zich persoonlijk aantrekt.

Sportieve groeten Henk
mark hofman.

02-11-2003 22:08

beste koen,

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik mij ook heb ge-ergerd aan jou reply`s. Er kon bijna geen discussie zijn zonder dat jij er aan deel nam. Het is geen punt dat sommige mensen veel reageren, maar dan moet het wel zorgen voor toegevoegdewaarde aan de discussie.

Ik heb zeer weinig in jouw antwoorden gelezen waarvan ik dacht daar hebben we wat aan. Het maakt niet uit dat je niet over alles mee kan lullen of wat dan ook, maar reageer dan ook niet. Daar krijgen we alleen maar onduidelijke en onoverzienelijke discussies van. Het is gewoon we bizar hoeveel postings jij heb gedaan in zeer korte tijd.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik altijd serieus ben en een toegevoegde waarde ben voor de discussie, maar ik haal geen 700 postings in paar maanden. Jij stond gewoon echt in elke discussie:S

Het is ook niet zo dat jij de enige bent waar mensen zich aan ergeren, er zijn de laatste tijd meer figuren die onnodig veel posten.... maar waarom doen jullie dat ?? willen jullie status halen door een zo hoog mogenlijk aantal postings???!!

Het zou gewoon het beste zijn als men eerst eens even nadenkt of hij hier wel zinvol op kan reageren... heb je het gevoel van niet, doe het dan ook niet.

Dan kom je bij een volgend punt. Het klakkeloos napraten van de ander...maar daar gaat deze discussie (nog)niet over....

Er haken hier serieuze mensen van het board af omdat er gewoon weg zelden discussies zijn die echt interessant zijn en ik ken mensen die gewoon weg niet meer reageren als ze een bepaalde naam in een discussie zien staan....

Nogmaals je bent niet de enige koen...

mark
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

02-11-2003 22:09

Henk,

De conclusie getrokken tijdens het gesprek tussen mij en Koen is anders dan die hij nu op het board uit. Hij vond zelf ook dat het wel iets minder kon en ging proberen erop te letten. Dat was zijn eigen conclusie.

Zoals ik al in mijn eerste posting zei: Tevens heb ik hem in dit gesprek gezegd dat ik vind dat iedereen het recht heeft om zoveel te posten als hij wil, net zogoed als dat iemand het recht heeft om niet meer te posten.....

Nogmaals, Koen en ik hadden geen ruzie. Nog steeds niet. Maar mijn mening blijft onveranderd. Ik maak van mijn hart geen moordkuil en uit mijn mening gewoon. Als iemand daar moeite mee heeft, so be it! Als niemand zich daar wat van wil aantrekken, so be it!

Groet,
Kiron
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-11-2003 22:25

Kiron,

Het blijft wel jammer dat de één het laat afweten door het gelul of andere MENING van de ander, het is voor eenieder vrij om te posten wat, wanneer en waar hij wil.

Vrijheid van meningsuiting, dacht ik?
Mijn mening, enneuh....
So be it!

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

02-11-2003 23:26

vrijheid van meningsuiting..... die heeft Koen maar die heeft kiron ook.
Ben het met Kiron en Mark eens dat er heel wat postings zijn die absoluut geen waarde toevoegen en dat dit ook vaak om dezelfde personen gaat die ze plaatsen.

caspar

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: caspar hendriks op 2003-11-02 23:28 ]</font>
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

02-11-2003 23:52

Heren,
de pot verwijt de ketel ?

Kiron kun je mij uitleggen wat het uitdiepen van het geheel en public voor toegevoegde waarde geeft aan dit verhaal?

hier was ik namelijk wel eens benieuwd naar het lezen van dit vreemd onderwerp.

normen en waarden vervagen helaas bij de dag niet waar.

MVG,
Peter



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-11-02 23:52 ]</font>
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

02-11-2003 23:56

weetje wat ik vind iedereen heeft zijn eigen leven en beslist ook wat hij doet tog ?? of heb ik niet gelijk groeten kazim
Vrienden heb je niet voor even maar Voor je hele leven.....
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

03-11-2003 07:44

Heren, wat is er niet duidelijk aan het volgende:

Zoals ik al in mijn eerste posting zei: Tevens heb ik hem in dit gesprek gezegd dat ik vind dat iedereen het recht heeft om zoveel te posten als hij wil, net zogoed als dat iemand het recht heeft om niet meer te posten....

Ik deel jullie mening dat iedereen het recht heeft om zoveel te posten als hij wil. Echter ik heb ook het recht mijn mening daarover te geven.......

Peter, wat het uitdiepen van het geheel voor waarde heeft? Geen idee, ik ben hier niet degene die het hardst om een verklaring roept. Normen en waarde vervagen? Dan toch niet bij mij!!! Ik discuseer nog steeds op beschaafde manier! Het roepen dat normen en waarden vervagen is bijna een modekreet geworden die vaak enigen onderbouwing vereist. Misschien kan jij aandragen op welk punt ik over de schreef ben gegaan?

Nogmaals. Koen en ik hebben een normaal gesprek gehad waarin wij beide een mening hebben gegeven. Als ik met mijn mening op het tere zieltje van Koen heb gestampt dan heb ik daar zo gezegd scheit aan. We hebben beide onze mening over elkaar gegeven en zijn zeker niet als vijand uit elkaar gegaan.... Maar blijkbaar hebben jullie allemaal dat gesprek meegelezen en weten jullie het allemaal beter.

Ik kan me nu ook niet aan het idee onttrekken dat Koen nu lachend langs de zijlijn staat.......

Met (nog steeds) uiterst vriendelijke groet,

Kiron
PS mensen, lees mijn postings nou eens een keer goed door, denk je bij jezelf dat je het niet goed hebt gelezen of niet goed hebt begrepen reageer dan niet op mijn persoon
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

03-11-2003 08:11

Ik denk dat het allemaal een beetje overtrokken is.

Kiron, jij mag best je mening uitspreken, begrijp ook wel waarom je er zo over denkt.

Koen, je zal het in je leven vaker tegenkomen, dat je gewoon niet met iedereen door 1 deur kan.
Neem mijn advies, negeer deze personen!!

Ga lekker verder met waar je mee bezig was.

Lees je gauw Koen.

Vriendelijke groet,


Robert
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-11-2003 08:29

Mensen mensen waar gaat dit eigenlijk over? Dr is iemand die een mening heeft over het posten van de ander, we leven in een democratisch land dus het is terecht als kiron deze mening deelt met degene waar hij zich zogezegd aan ergert, mist dit op fatsoenlijke manier gebeurt.

Het tweede punt, als koen nu direct wil stoppen met posten, wat ik niet gelezen heb, dan heeft ie de kritiek van kiron dus niet helemaal begrepen. Ik wil ook wel eens reageren op een onderwerp en dan ben ik bezig met typen en denk, ach laat ook maar dit slaat kant nog wal (om maar weer een uitdrukking te gebruiken), en post dit dan ook niet.

Laat elkaar in de waarde, en koen je hoeft echt niet te stoppen met posten hoor, is nergens voor nodig en daar zit niemand op te wachten, en je hoeft ook niet bij elke posting te denken, of je dit wel moet plaatsen. Naar mijn mening gewoon volgens je gevoel plaatsen. Tja en als er dan 1 persoon is die zich hieraan stoort moet jij daar ook gewoon schijt aan hebben.

Maar respecteer een ieders mening.

Met respecterende groet.

_________________
Dr gaat niets boven groningen!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddy Norder op 2003-11-03 08:30 ]</font>
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

03-11-2003 11:23

Kiron,
dat normen en waarden vervagen is geen lose kreet maar iets wat ik en neem aan ook jij rond om je heen dagelijks zie gebeuren.

je kunt zien wat interpretatie van tekst doet met het geheel Kiron, heb ik ergens gezegd dat ik het over jou heb op het moment dat ik over normen en waarden begin ? heb over de schreef niet genoemd namelijk :smile:

heb zelfs voor de duidelijkheid er een spatie onder gelaten. maar nu je het er over hebt, op het moment als jij zegt er schijt te hebben krijg het gevoel dat als ik met je zou discussieren dat ik niet serieus zou worden genomen maar dit terzijde.

maar vind het wel jammer dat ik nog steeds geen antwoord op mijn direct vraag heb gekregen dan alleen een geen idee want jij bent niet diegene die, is dat zo? waarom diep je het geheel dan uit als er uberhaupt al niet naar word gevraagd.

als je nu eens niet had gereageerd? dan was deze nonsen niet nodig geweest vandaar pot verwijt de ketel.

Ik wacht je eventuele reactie wel weer af kiron, misschien beter in een prive bericht daar het mijn inziens niet noodzakelijk is om het board nog verder te vervuilen met deze voor mij zeker so called onzinige postings :smile:

Met uitermate vriendelijke groet,
Peter

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-11-03 11:24 ]</font>
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

03-11-2003 11:57

Ik vindt dit zeker geen onzinnige postings, misschien dat mensen eens wat beter na gaan denken ( zal wel niet ) voordat zo maar alles plaatsen.

Caspar