die ik dus graag terug wil zien. Vaak zat hebben karpers het binnenste van mijn landingsnet gezien die beschadigd waren of zelfs verminkt, echt zielig soms.. maar om hier nou een foto van te maken... :s
 die ik dus graag terug wil zien. Vaak zat hebben karpers het binnenste van mijn landingsnet gezien die beschadigd waren of zelfs verminkt, echt zielig soms.. maar om hier nou een foto van te maken... :s
groeten Lex
 vanne... "goh heb jij zo'n 'lelijkerd' gevangen" ... "ik heb een veel 'lelijkere' gevangen, lekker puh
 vanne... "goh heb jij zo'n 'lelijkerd' gevangen" ... "ik heb een veel 'lelijkere' gevangen, lekker puh  " ....
 " ....
hier staan ook een hoop lelijke karpers ff naar beneden scrollen

Op 2003-10-30 12:05, schreef Rob Dougan:
Maar ook een hoop schoone vrouwen
Op 2003-11-01 12:04, schreef Johan Scheepers:
Op 2003-10-30 12:05, schreef Rob Dougan:
Maar ook een hoop schoone vrouwen
Je bedoelt die h**ren die betaald worden, om karpers zo vast te mogen houden die ze niet eens zelf gevangen hebben om reclame te maken voor visabiel?