Maaiboot


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

10-10-2003 17:52

Beste boardgebruikers,

Er is laatst een maaiboot bij mijn thuiswater door het water gegaan alleen er zijn een paar stukjes echt stukjes lelies weggehaald!!!! het stikt nog van het wier en er zijn nog ontelbaar veel leliebladeren ik heb het telefoonboek doorgebladerd maar kon niks vinden voor het bellen van de gemeente die dit elk jaar doet. Elk jaar werd de boot erdoorheen gehaald en alles werd weggehaald. Maar dit jaar is het zeer slecht en als dit gaat rotten komt er veel zooi op de bodem + dat je nu niet meer kan vissen op het water vanwege teveel wier. Ik heb al verschillende keren karpers vast zien zitten en ze eruit moeten halen omdat ze met een stuk lijn vast zaten. Maar nu mijn vraag weet iemand waarom er dit jaar bijna niks word gedaan en voorgaande jaren wel? En weet iemand een telefoon nummer die ik kan bellen om te vragen of ze nog terug willen ?

Alvast bedankt Melvin
Gast

10-10-2003 17:58

Hallo Melvin:

Dit zijn de nummers van de gemeente Utrecht:

Gemeente Utrecht - 030-2864911

Algemene Gemeente Utrecht - 030-2863992
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

11-10-2003 13:20

Hier bij ons komen ze ook regelmatig. Ik vind zelf dat ze te vaak komen, en dat ze het dan maar half doen. Doe het dan in 1 keer goed. Ik heb laatst 1 vis 2 keer gevangen die waarschijnlijk "tussen het mes en de bodem" heeft gezeten. Helemaal beschadigd en een gat van dik 3 cm in zijn buik bij zijn vin :S hele rijen schubben eruit. Verder was deze vis veel te mager. Die heeft gewoon niet KUNNEN eten.
tja, het is gewoon niet uit te leggen hoe slecht deze vis eruitzag....
Het was dan wel geen grote vis, maar toch vind ik dat zwaar kloten!


Groeten,

Luuk

_________________
Nie Lulluh, Maar Bewaarzakke Vulluhh!!!
wel kijken op http://luukschenk.flappie.nl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: luuk schenkelaars op 2003-10-11 13:21 ]</font>
Bartel Gevers
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-01-2002 01:00
Locatie: rosmalen

15-11-2003 14:00

twee x gevangen, viel me vroeger ook al meermalen op dat je vissen die iets mankeren vaker vangt. komt waarschijnlijk doordat ze meer voedsel nodig hebben om te genezen ofzo? mvg bartel
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

15-11-2003 14:10

Bartel,
Ik weet echt niet of het dubbelen van een vis met zijn beschadigingen te maken heeft. Ik heb ook vaak genoeg vissen die niks (lijken te) mankeren twee keer gevangen. Ik denk eerder dat je beschadigde vissen makkelijker herkend. Vooral met schubs denk ik dat veel mensen vissen dubbelen zonder het te weten.
groeten,
Daaf
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Plaats reactie