Fox TXR Digitaal


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

04-10-2003 14:45

Ik heb donderdag zo,n zetje gekocht,
en nu staat er in het boekje wat erbij zit dat zogauw je de zender aanzet het rode lampje een paar sec. moet gaan knipperen,zodat hij contact zoekt met de ontvanger,dit doet het bij mij niet,
En de ontvanger zou een apart geluid maken als hij buiten bereik van de zender komt,dat doet hij bij mij dus ook niet.
Ik ga donderdag terug naar de winkel maar wou toch even weten of er mensen zijn die het zelfde zetje hebben en mij kunnen vertellen of het bij hun wel werkt.
Ik praat dus over de digitale!! zet.
Ik lees het wel.
B.V.D. Hans.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

04-10-2003 14:50

Maar doet het SSSetje nu wel of niet wat ie moet doen,en dat is een piep of run doorgeven ?
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

04-10-2003 19:29

goeie zet!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

04-10-2003 20:07

Jaaaaaa Dennis het werkt verder pervect,maar het kost ook een heleboel eurotjes en dan vindt ik dat het ook moet werken zoals het hoort toch?
Lexus Tuurlijk heb ik er vertrouwen in, want mijn vismaten vissen met dezelfde TXR,s
alleen dan analoog.
Maar mijn vraag was dus of er iemand hetzelfde setje heeft en die problemen niet heeft.
Gr:Hans.
lennart hoomoedt
Berichten: 87
Lid geworden op: 22-04-2002 02:00
Locatie: steenwijk

04-10-2003 22:07

beste hans,bedoel je de TXR(zender+ontv)of de RX(die zoekt wel contact zoals jij dat noemt).

lennart
John Stoetzer
Berichten: 376
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00

04-10-2003 22:25

Wat denk jij Lennart als je het kopje leest.

Ik denk....

MVG John
Rob Dougan

05-10-2003 14:22

Dat rode lampje brandt niet bij het aanzetten, wel flikkeren de 3 lampjes bij de ontvanger.

Hij heeft wel ander geluid bij het overschrijden van het bereik, namelijkl een raar geluid, je zal het wel horen eens je uit bereik bent.
Die txr gaat namelijk erg ver hoor! Op een open vlakte gaat ie meer of een kilometer! Ondanks dat het boekje zegt dat ie maar 200 meter gaat, ga je hem hierdoor ook terugdragen? Nee toch

Het gaat hier over de digitaal
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

05-10-2003 19:15

Het gaat inderdaad over de digitale TXR.
Rob dat rode lampje (van de zender) zal dan wel niet horen te knipperen,ik hoor het donderdag in de winkel wel,
Maar wat het buiten bereik geluid betreft,zou ik toch wel handig vinden dat,dat werkt niet dat ik een kilometer bij mijn hengels wegloop(bij mij is de ontvangst trouwens na 300 meter in open veld ook afgelopen maar krijg dus geen raar geluid uit de ontvanger)
Zoals ik al zij ik hoor het donderdag in de winkel wel.
Het ging mij er om of het bij een ander wel werkt.
Ik laat het nog wel weten.
Gr:Hans.
Werner van der Zande
Berichten: 33
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

05-10-2003 23:05

He Hans, Je had gevraagd even te reageren. Als je eerst de txr zender aanzet en daarna je pipers dan gaat dat rode ledje inderdaad aan. Doe je de zender als laatst dan gaat er bij mij geen ledje braden. Doorzenden gaat trouwens tot 200 Meter (dus die 300 is een een mazzzeltje). 200 meter is gegarandeerd met een volle batterij en gunstige omstandigheden. De ontvanger geeft GEEN signaal als je buiten bereik bent. Dat doen de RX en inderdaad wel omdat er een testfunctie in zit. Die schakeld automatisch uit bij een run. Ehh de informatie die jij BTW vraagt van de TXR set wordt niet vermeld in de boekjes of op de verpakking. Waarschijnlijk heb je een verkeerd antwoord gekregen bij je leverancier.

Analoog of digitaal maakt niet zoveel verschil. Ik vis ook met de digitale versie als jij.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

05-10-2003 23:58

Werner bedankt voor het snelle reageren ik heb het zojuist nog even geprobeert en je hebt inderdaad gelijk als je het in de juiste volghorde doet klopt het.
Wat het verhaal van het buiten bereik komen betreft staat toch echt in het boekje dat: waneer je buiten het bereik van de zender komt(Ik citeer een klein stukje):Zodra het eind bereikt wordt,zal het signaal op beginnen te breken,met gemiste of verkorte piepjes,onderbroken door de kenmerkende ,crash, toon,de buiten bereik waarschuwing.
Dus dit staat in het bijbehorende boekje.
Ik weet verder ook niet goed wat ik er mee moet maar ik hoor het nog wel.
Werner bedankt voor jou suppersnelle reactie
Gr:Hans.
Rob Dougan

06-10-2003 14:45

Die crash hoor je als je een run krijgt en je staat buiten bereik. De run hoor je nog wel maar afgebroken en gevolgd door de crash. Als je begint te lopen en je nadert je stokken zul je heel de run horen.
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

09-10-2003 22:40

Ik heb het setje geruild voor een die wel!! goed is en inderdaad het werkt.
(Fox zal ook wel materiaal op maandag maken)
Allemaal bedankt voor de reacties.
Gr:Hans.
Plaats reactie