zow maar iemand bedreigen!!!!!onverstelbaar....!!!!!!!


Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

23-08-2003 23:57

Kan jij niet een keer oppleuren van het carpboard of zo ??
Ga lekker scooters stelen of zo,net als je soortgenoten !
Weet je hoeveel mensen zich doodergeren aan jou ?
altijd wil je alles maar kopen en kopen en kopen en kopen en altijd heb je het maar over die Vos in almelo !!
Moslims horen in de gevangenis te zitten of dood te zijn,en niet op karper te vissen !

deze mail kreeg ik net van iemand ik noem ff geen namen die persoon weet wel wie ik bedoel wat vind jullie dr van ????
Vrienden heb je niet voor even maar Voor je hele leven.....
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

24-08-2003 00:02

In één woord: BELACHELIJK.
Ik ken je verder niet, dus kan er niet over oordelen, maar dit klinkt wel erg generaliserent. Als het iemand van het board was zou ik het ff aan de beheerders doorgeven.
mvg,
Daaf
jeromy de clonie
Berichten: 47
Lid geworden op: 19-08-2003 02:00
Locatie: hengelo ov

24-08-2003 00:03

hmmmm,er zyn ook mensen die willen kopen en niet betalen,kykuh,afdingen en niet kopen,maar kazim zeikt niet over de prys,betaald gewoon waar lullen we dan over joh,
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

24-08-2003 00:07

daaf heb ik al gedaan en jeromy bij hem heb ik een hengel gekocht en hij zij dit prijs en gaf dat geld en ging niet seiken
wat kan ik eraan doen dan als ik die spullen nodig heb moet kopen doen jullie tog ook ofnie????? groeten
Vrienden heb je niet voor even maar Voor je hele leven.....
jan van kranenburg

24-08-2003 01:51

Kazim,
Een e-mail heeft ook een afzender.
Die moet je publiekelijk op dit board vermelden, vind ik.
Je kunt ook aangifte doen. Neen, je moet aangifte doen! Discriminatie is in ons land bij wet verboden.

je hebt ook een P.B.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

24-08-2003 03:07

kazim???
dit is te triest voor woorden,ik neem aan dat het iemand van het bord is.
daarom zou ik dat dan ook met onmiddelijke ingang de naam van deze persoon hier op het bord vermelden.
ben erg benieuwd wie dat is.
die gene is echt een plaats op het board niet waardig en hoop dan ook dat deze een ip blok krijgt opgelegd.
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

24-08-2003 06:24

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 2003-08-24 10:13 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

24-08-2003 10:15

Okeej, allemaal even opletten.

Wat dit betrefd worden namen onder GEEN enkel geval op het internet gezet!!!
lees de huisregels er maar op na!

deze kwestie is er niet een voor het hele board in mijn ogen,

Kazim,
mail mij even over dit voorval met als het kan het complete bericht INCLUSIEF afzender en alles erin.

Groeten, Frank
Cor Blokhof

24-08-2003 11:13

Frank,

Ik heb jouw zo'n zelfde geval gemaild een keer en daar heb je ook helemaal niks aan gedaan!

Groeten,

Cor
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

24-08-2003 12:21

Cor,

Betreft het dezelfde persoon als bij Kazim?
Ik vind het rond uit belachelijk om iemand
via een mail te bedreigen, blijkbaar durft
de persoon in kwestie niet een confrontatie
van man tot man!
Als het bekend is van wie die mail is, dan
wist ik het wel! Ik verwijderde hem meteen
van het board, zonder eerst te waarschuwen!

groetjes Benny
Bob Smit
Berichten: 133
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: enschede

24-08-2003 12:35

Op 2003-08-24 00:07, schreef Kazim Arslan:
daaf heb ik al gedaan en jeromy bij hem heb ik een hengel gekocht en hij zij dit prijs en gaf dat geld en ging niet seiken
wat kan ik eraan doen dan als ik die spullen nodig heb moet kopen doen jullie tog ook ofnie????? groeten



Kan aan mij liggen, maar ik word hier geen wijs uit.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-08-2003 12:39

Tjah, niet iedereen is even taalvaardig he, maar zolang je het goed bedoelt is er niks aan de hand wat mij betreft, en ik kan het wel lezen :smile:

vr gr Sjoerd
jan van kranenburg

24-08-2003 14:08

Frank,

Heb nogmaals huisregels aandachtig doorgelezen.
Kan echter niet inzien waarom naam van zo'n gestoord persoon niet hier bekend kan worden gemaakt. Idere boarder weet dan gelijk met wie die te maken heeft
Huisregels verbieden dit m.i. niet.

Trouwens, Kazim, had dat zelf ook al kunnen doen.
Het siert hem overigens dat hij deze kwalijke zaak eerst aan het board voorlegt.
Kennelijk heb jij, Frank, al een bericht van Kazim bewerkt.
Stel het erg opprijs te weten hoe deze zaak door beheerders aangepakt gaat worden.

Verklaar je nader svp.

mvg

Jan
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

24-08-2003 17:27

Ben het volkomen eens met Jan, zo'n figuur moet verwijderd worden en zie niet in waarom zijn naam niet op het board gezet kan worden.
Let op; het gaat hier over een dood verwensing en ik hoor ook graag van jou (Frank) hier op het board wat jullie hier mee doen..

Richard
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

24-08-2003 17:32

wat een heisa zeg, tzal gewoon zo'n poging tot nazi binkie zijn van een jaar of 12... dit gebeurd op straat toch ook??? en nu vind er zo iets plaats op het board en gaan we allemaal weer de jofele bink uit hangen... ik ben het hier ook zeker niet mee eens, maar laten we eerlijk wezen jullie reageren zeker allen niet het zelfde als dat je hier doet

gegroet Lex
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

24-08-2003 18:41

Naar mijn idee gewoon naam geven, als het zo'n bink is om dit soort uitspraken te doen, dan mag het ook een bink zijn tegenover de rest.

Voor degene die het betreft;Lafaard!!
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-08-2003 20:26

BEKENTENIS :sad:
Ik moet helaas bekennen dat ik weet wie de bedreiging jegens Kazim op zijn geweten heeft.
Het is zo dat er in het weekend nogal eens een aantal mensen,waaronder ook bezoekers van dit board,bij mij op de borrel komen en er dan ook geinternet wordt.
Nu is het helaas zo dat een van de bezoekers het noodzakelijk vond om Kazim een mailtje of berichtje te sturen,zonder mijn medeweten !
Later heeft Kazim hier op gereageerd en heeft Dirk(zo heet deze kennis)wederom gereageerd op Kazim's antwoord.
Later heeft Dirk mij laten zien wat hij gedaan heeft,en hem ik hem vrij duidelijk laten weten dat ik daar niet van gedient ben,en dat hij dat soort ongein maar thuis moet doen,en niet bij mij thuis.
Nogmaals moet gezegd worden dat het niet goed te praten is,maar ik sta er buiten en kan helaas niet elke handeling die op mijn pc plaatsvind(vond vanaf nu !!)in de gaten houden !
Verder moet ik zeggen dat ik voor vrijheid van meningsuiting ben,maar dit is toch wel schromelijk overdreven en kan natuurlijk gewoon niet !!
Ondanks dat ik er naar mijn mening niks aan kan doen,wil ik toch mijn excuses aanbieden aan Kazim,Dirk heeft daar helaas geen zin in.
Dus hierbij:
Kazim,sorry voor de trammelant en ik zal er persoonlijk voor zorgen dan je van Dirk geen last meer hebt.
Mwet schamende groet,
Dennis


_________________
BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis van den Bogaert op 2003-08-24 20:27 ]</font>
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

24-08-2003 20:42

dennis jij bent nog tenminste eerlijk om excusus aan te bieden maar ik vond het niet leuk !!! maar je bent nog tenminste eerlijk om te zeggen dat een bezoeker van jou dit soort dom gein uithaalt eigenlijk trok ik niks van hem aan nou vriendelijke groeten
jan van kranenburg

25-08-2003 02:57

Dennis,

Schop Dirk de deur uit!!!!!Voor goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet best wat er in Den Haag speelt, maar dit kan niet!!

Jan
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

25-08-2003 10:05

Okee okee Jan,denk aan je gezondheid :grin:
By the way,tot vanmiddag.
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
marinus gaasbeek
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-05-2003 02:00
Locatie: enschede

25-08-2003 10:16

Hoi Dennis en Kazim,

Op zich netjes dat Dennis excuses heeft aangeboden.
Dennis, ik wil me niet bemoeien met welke "vrienden" jij omgaat, maar luitjes die zo denken over anderen, kregen in ieder geval bij mij geen borrel( of beter gezegd daar ging ik al helemaal niet mee om).
Kazim,goed dat je dit aan de kaak stelt!
Ik ben zelf getrouwd met een Turkse vrouw, dus ik weet hoe dit voelt.
Groetjes
Rinus
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

25-08-2003 13:48

Wat heeft dit nu in godsnaam weer met turken te maken?????? Er wordt iemand bedreigt..toevallig iemand van een niet nederlandse komaf..nou en?? Wordt gelijk natuurlijk weer t kopje rascisme aan gekoppeld. Die twee gasten hebben elkaar duidelijk de zeik los zitten maken. Waarop de ene prive heeft gereageerd. Hij heeft hem gepakt op zijn moslim achtergrond. Big deal. het is hetzelfde als iemand pakken op zijn flaporen! Hij moest gewoon iets te zeiken hebben en dat was in dit de moslimachtergrond. Zou er niet te zwaar aan tillen!
Arjen Lans

25-08-2003 16:03

Tim,
Ben het totaal niet met je eens. Het namelijk NIET hetzelfde als iemand pakken om zijn flaporen, dat is pesten. We praten hier over pure discrimunatie. Daar zou ik wel zwaar aan willen tillen.

Complimenten op de wijze waarop het board hier mee is omgegaan.

Arjen
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

25-08-2003 18:20

Ik heb het al meer aan gehaald die Hagenezen blijft een raar volkje, maar wel eerlijk.
En dat is nog veel belangrijker, je zult maar in het verdom hoekje zitten.
Je boft vandaag de dag dat je een blanke huid hebt.
Tim als je een donkere huidskleur had zou je dan ook zo praten, ik betwijfel het ten zeerste.

Peter.
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

25-08-2003 20:42

Op 2003-08-25 18:20, schreef Peter Otte:

Je boft vandaag de dag dat je een blanke huid hebt.



Peter, ik ben geen racist, maar ik ben het niet met je eens, in de grote steden is bijna de helft van de inwoners allochtoon, en daar komen dan nog eens de mensen met de Nederlandse nationaliteit met een donkere huidskleur bij.
De personen met een donkere huidskleur zijn dus onderhand in de meerderheid.
Zet trouwens eens een willekeurige muziekzender aan, daar zul je weinig blanken meer zien. Kijk eens om je heen!
En denk jij dat allochtonen nooit discrimineren jegens blanken? Denk eerst eens rationeel na voor je zulke uitspraken doet!

Mvrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.