En maar niet van ophouden weten


Marijn van Oirschot
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-03-2003 01:00
Locatie: Haaren

26-07-2003 23:10

mensen ik snap persoonlijk eerlijk gezegd niet wat jullie er leuk aan vinden om over een bepaald onderwerp door te blijven zeuren ( of hoe je het ook wil noemen)

Als we dit bij alle mensen zouden gaan doen die iets zeggen wat verkeerd opgevat wordt nou dan wil ik het niet meemaken

Sommige mensen zullen hier zon reactie gaan geven van wat een nutteloze topic en wat heeft het voor zin om hier over te discusieren.

Nou de zin om hierover te discusieren is bij mij als volgt er is al veel over gesproken ( maar wil het nog 1 keer duidelijk maken, kan het niet laten)
Dit board is bedoeld om in de daarvoor bestemde topics om daar wat bij te kletsen.

De andere topics zijn bedoeld om informatie uit te wisselen, meningen, doormede van goede argumenten je standpunt uidelijk maken MAAR NIET TEN KOSTEN VAN ANDERE BOARDERS~!!!!!!!!!!!!

Ik wacht met veel plezier op de reacties die hier komen staan
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

26-07-2003 23:14

Well onderwerp bedoel je?

Met zeurende groet
Marijn van Oirschot
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-03-2003 01:00
Locatie: Haaren

26-07-2003 23:19

uhm neem nou het onderwerp van die eenden laten we zeggen
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

26-07-2003 23:20

Ja Martijn wil je aub iets duidelijker zijn,anders gaan we weer zeuren waar het over gaat :grin:

Denk wel wat je bedoelt.

Wil.
Marijn van Oirschot
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-03-2003 01:00
Locatie: Haaren

26-07-2003 23:26

NOu joeri was de naam volgens mij weet je al genoeg denk ik of die ruzie hier op het board dat ze dat via msn of weet ik waar doen maar niet hier!! ik kijk hier op dit board om dingen te leren en om andere mensen ook iets bij te leren voor zover dit lukt ik weet allang hoe ik mensen jkan kleineren of dergelijke
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-07-2003 23:27

Kwak kwak pang pang blub.........?
Dennis
PS Ja ik weet dat ik ook "schuldig" ben.....
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

26-07-2003 23:49

Kwak kwak pang pang blub.........?

Beetje sambal elbij meneel?
Smaakt elg lekkel!
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

27-07-2003 15:47

Ik ga nu eens voor de eerste keer reageren op zo een lullige topic...

Mijn mening:

Men blijft hier maar zeveren over lullige topics waar niks besproken wordt, maar enkel ruzie gemaakt. Deze topics zijn er nu al een heel tijdje, maar ik kom al op dit board sinds bij de geboorte ervan. En ik kan enkel zeggen dat het is misgelopen sinds er heel wat leden bij zijn gekomen. In mijn ogen lijkt dit ook heel normaal! Overal, in alle verenigingen, op je werk, op school,... overal lopen er rotte appels rond! Dit is heel normaal, het behoort schijnbaar bij het leven!!
Maar als ik nu bijvoorbeeld op school mij constant moet beginnen dik maken als zo een "rotte appel" weer iets uitkraamd dan vraag ik mij af waarvoor ik leef! Ik leef toch om plezier te maken en te lachen... niet om mij dik te maken, ruzie te maken,...

Dus mensen, hetzelfde doe ik hier op dit board. Ik lees bijna elke nieuwe topic, maar als ik al maar merk dat het de verkeerde kant opgaat ermee, of als ik zie dat een "rotte appel" gepost heeft en als ik dan toch al weet dat het fout gaat lopen. Dan stop ik direct met lezen en zal ik ook niet posten. Als iedereen zich de moeite zou doen om niet op zo een topic te posten, en de "rotte appel(s)" te negeren, dan zal je merken dat na enige tijd dat gezever vanzelf verdwijnt!

Ik kom hier ook om dingen bij te leren, maar ik moet ook zeggen dat het vroeger stukken beter ging hier. Toen kon je je menig nog eens geven, maar nu, nu wordt je direct uitgek*kt door de een of andere.
Sinds enkele maanden post ik nog wel, maar toch veel minder als vroeger. Lezen doe ik nog wel, maar enkel topics waar geen ruzie wordt gemaakt.

Sommige mensen heb ik ook zien veranderen. Maar dit kwam dan enkel omdat men hem/haar op een beleefde manier erop aansprak en niet direct begon te k*kken op hem/haar!


Dus mensen, mijn tekst is door vele misschien moeilijk te volgen. Maar ik zal een kort besluit geven over het hele "ding".

Als iedereen nu eens de "zwarte appels" negeert en niet direct vanalles uitschreeuwt en nadenkt voor hij iets post. Dan is er misschien een kans dat binnen een "tijd" alles (bijna alles) weer een beetje normaal wordt en dat vele "oude posters" weer opnieuw beginnen te posten. Ik heb er namelijk al heel wat zien afhaken sinds de "sh*t" hier begonnen is!!


By the way, ik doel niet op bepaalde personen. Maar in het algemeen over gans dit board...

Voila, mijn menig even uitgeschreven.

Met vriendelijke groeten
Piotr :wink:
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

27-07-2003 17:30

piotr , ik geef je 100% gelijk .
moest men nu gewoon geen domme opmerkingen geven, zitten janken over BW , ... gewoon negeren die handel , en tzou al veel toffer worden

MVG miguel

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: miguel moens op 2003-07-27 17:30 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

27-07-2003 20:44

martijn,

dat is iets wat veel mensen nooit zullen leren... val alle boarders zijn er maar erg weinig mensen die altijd serieus (zullen) antwoorden.

We proberen zoveel mogelijk van de onzin weg te halen maar we kunnen niet alles een halt toeroepen helaas, er wordt toch niet van geleerd..

om eerlijk te zijn is deze discussie net zo zinvol als die andere... niet dus

Frank
Marijn van Oirschot
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-03-2003 01:00
Locatie: Haaren

27-07-2003 21:04

ja net of ik niet weet dat deze discussie nergens op slaat eigenlijk maar het probleem is bij mij elke keer als ik wat lees om van te leren dat er weer zon rot opmerking bijstaat.

grapjes oke dat MOET zelfs vind ik maar het moet niet zon saaie bedoeling worden met van die nutteloze antwoorden ( topics zoals deze dus ook )

En ja iedereen kan wel zeggen lees erover heen en geef geen antwoord en dit heb ik ook gedaan alleen op een gegeven moment ( want naar een tijdje werd het erger ) moest er wat van gezegd worden door mij vond ik wat andere nu ervan denken interesseerd me nu ff niet want ik vind dat het gewoon afgelopen moet zijn met deze onzin dus als iedereen het hier overeens is en iedereen heeft ermee ingestemd om er wat aan te veranderen om om zich in te houden dan kan wat mij betreft deze topic gedeleted worden

Ps het is marijn geen martijn maar boeiend


mvg MARIJN
Gebruikersavatar
Henny van Roomen
Berichten: 127
Lid geworden op: 03-02-2003 01:00
Locatie: Tegelen
Contacteer:

27-07-2003 21:27

Ik vind dat je gelijk hebt Marijn, ik kom hier ook vaak om wat bij te leren vooral omdat ik nog wel tips kan gebruiken maar als ik zie dat er zoooooooooooooveel pagina's over staan kijk ik al niet meer terwijl er misschien wel wat nuttigs bij stond:(

dus ik hoop dat er in het gevolg niet meer zoveel geluld word vooral na aanleiding van deze topic

mvg <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:Hennydekarpervisser@hotmail.com" class=bericht>Hennydekarpervisser@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

28-07-2003 08:58

Marijn,

mijn excuses voor het verkeerd spellen van je naam...

Ik ben het geheel met jouw mening eens, maar het is niet te doen om iedereen op deze manier aan te spreken. Jammer genoeg zal er toch niet veel op die manier veranderen...

lik op stuk beleid werkt het beste... zoveel mogelijk onzin eraf.

Frank
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

28-07-2003 13:23

Frank,

Ik denk dat er ALTIJD ruimte moet zijn voor geintjes op dit board, soms lig ik echt in een scheur hier op mijn werk...
Een geintje hoort er absoluut bij, als anderen zich daaraan storen, dan moeten ze het gewoon niet lezen, al begrijp ik heel goed waar deze Topic over gaat! Er staat inderdaad teveel onzin op dit board! Teveel irritante reacties die vragen om een wederreactie en ga zo maar door... Er worden soms complete ruzies op dit board uitgevochten terwijl het board bedoeld is om vragen te beantwoorden en beantwoord te krijgen. Je zal altijd onzin houden, maar ik denk dat het goed is om gezamenlijk de handen ineen te slaan en mensen aan te spreken via een prive bericht en niet op de Topic zelf! Dat lokt juist weer meer reacties uit...

Met oplettende groet,

De 'andere' Marijn

_________________
Behandel een karper van 10 pond met hetzelfde respect als die van 50!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-07-28 13:24 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

28-07-2003 14:45

Marijn,

geintjes zullen niet worden verwijderd... mits ze door de beugel kunnen. Maar zoals je zelf al zegt... de irritante reacties enzo.

Prive berichten helpen helaas niet, dat is al veel te vaak geprobeerd. En dan blijft tevens de "rotzooi" komen en staan

Frank
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

28-07-2003 15:32

Idd. Er is een verschil tussen geintjes en ruzie's. Misschien dat naar aanleiding van dit sommigen personen een beetje gaan opletten met hetgene ze posten en dit 2x nalezen.

MVG
Piotr
Marc Verstappen
Berichten: 43
Lid geworden op: 18-07-2003 02:00
Locatie: Brabo

01-08-2003 13:59

Forum-gebruikers,

Blijkbaar zijn we het allemaal met elkaar eens. Een grapje moet kunnen, maar het forum moet wel een leerzaam en informatief medium blijven.

In veel van de geplaatste topics worden gebruikers de grond ingestampt of geheel afgezeken, omdat ze taalfouten hebben gemaakt in hun berichtje of omdat ze 'domme' vragen of reeds eerder gestelde vragen stellen. Mijns inziens kunnen vragen niet dom zijn. Als iemand iets vraagt, ga ik er tenslotte vanuit dat hij het antwoord (nog) niet weet.
En je mag van een gebruiker niet verwachten dat hij het gehele forum (dus alle topics) doorneemt, opdat hij geen vragen stelt die reeds eerder aan de orde zijn geweest.

Bovendien, als je de leeftijden van vele gebruikers van dit forum ziet, dan kun je niet altijd verwachten dat ze intelligente vragen stellen of goede reacties geven. Zij stellen tenslotte vragen om ervan te leren, omdat het beginnende (of minder ervaren)collega-karperaars zijn. Laten we hen dan op zijn minst voorzien van fatsoenlijke informatie, zodat ook zij betere vissers worden.

Voorts nog een tip voor de redactie (of de medewerkers die het forum onderhouden):
In topics lees ik regelmatig dat gebruikers aangegeven dat er niets dan onzin wordt geschreven in het betreffende topic, dat er regelmatig een rits antwoorden op een topic komt die beter in een chat-box thuis horen en zelfs gebruikers die letterlijk aangegeven dat het betreffende onderwerp beter van het forum kan worden verwijderd, omdat het geen toegevoegde waarde heeft of dat er personen worden beledigd.
Ik begrijp best dat het moeilijk is om een zo omvangrijk forum, met zoveel nieuwe berichten per dag, goed en consequent te onderhouden. Maar mijn mening is, dat de hiervoor geschetste gevallen veel te veel voorkomen.
Ik zou dan ook willen zeggen; probeer deze topics zoveel mogelijk te verwijderen en houd het forum schoon.

Gebruik het forum waarvoor het is bedoeld. We hebben allemaal dezelfde hobby waar we serieus mee bezig zijn, dus laten we elkaar in ieder geval niet afvallen.

Visgroeten,
Marc Verstappen
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

01-08-2003 14:08

Ben het helemaal met je eens Marc! Een ander afzeiken is heel makkelijk maar heeft totaal geen toegevoegde waarde aan dit forum! En dat tewijl er vaak veel nuttige vragen gesteld worden en goede antwoorden op komen! Helaas is er ook teveel troep op het board en daar word door de redeactie aandacht aangegeven! Wat wij kunnen doen is de redeactie waarschuwen als er een dergelijke topic uit de hand dreigt te lopen!
Zo kunnen ook wij een aandeel hebben in het schoon houden van het discussieboard!

met oplettende groet,

marijn
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

01-08-2003 15:40

Marc,

je geeft een goede inhoudelijke mening.
maar 1 ding:

er zijn een paar beheerders op dit board aanwezig... die overdag gewoon op hun werk zitten. Het is NIET mogelijk om alles te kunnen checken. Zeker niet als, zoals nu, een deel van de beheerders van hun welverdiende vakantie geniet.

Er komt VEEL meer bij kijken dan je denkt.
Zoals Marijn zegt, wanneer de gebruikers zelf aangeven wanneer iets uit de hand loopt dan kunnen wij veel sneller reageren...

om even duidelijk te zijn:
de beheerders die momenteel actief zijn..

Bertil Wielink (nu op vakantie)
Gerrit Ritmeester
Menno Blok
Frank Avezaat
Bart Bouwens

Wanneer iets escaleert gelieve gewoon een prive bericht naar deze personen te sturen.

Frank
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

01-08-2003 15:58

Op 2003-07-26 23:10, schreef Marijn van Oirschot:


....Sommige mensen zullen hier zon reactie gaan geven van wat een nutteloze topic en wat heeft het voor zin om hier over te discusieren......




ik denk niet dat het discussieren over onnodige zaken gaat stoppen als je deze topic post!? ik denk dat je alleen maar onnodige discussies uitlokt ! !

ik wacht met plezier op JOU reactie die hier komt te staan!
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

01-08-2003 16:01

ennuh ik ben het wel met je eens ofsow ! alleen meot je t niet gaan posten! want dan krijg je weer een nieuwe discussie !met botte antwoorden !terwijl die nergens over gaan !

_________________
Grtx M a r t i n
---------------
To Catch a Carp, You Got to Think like a Carp

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martin Nederlof op 2003-08-01 16:02 ]</font>
Marc Verstappen
Berichten: 43
Lid geworden op: 18-07-2003 02:00
Locatie: Brabo

01-08-2003 16:37

Frank,

Ik snap helemaal wat je bedoeld. Zoals ik reeds in mijn bericht aangaf, is het moeilijk om een zo omvangrijk forum, met elke dag vele nieuwe topics en berichten, te onderhouden.
Tevens maak je duidelijk dat de vakantieperiode er nu nog eens bij komt, waardoor een aantal beheerders niet actief zijn.

Echter, dit probleem speelt al langer, ook voor de vakantieperiode. Misschien is het forum in de loop der tijd zo succesvol geworden, dat het aantal beheerders niet meer in overeenstemming is met het aantal gebruikers.

Visgroeten,
Marc Verstappen
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

01-08-2003 17:33

Marc,

ik ben er juist als extra beheerder bijgekomen om goed op te letten. En ik weet dat er binnekort nog enkele nieuwe beheerders actief zullen zijn. We werken er wel aan, maar het kan helaas niet van ons alleen af komen.

Frank
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

01-08-2003 18:11

Heel erg jammer dat deze topic nodig is.
jan van kranenburg

01-08-2003 23:38

Frank,

Maak mij maar beheerder. Gaat er direct 1 topic af!!
En als dan ook iemand maar een scheet laat, volgt een ban!!

mvg

Jan