Ik wil mijn mede karpervissers even wijzen op BFPBaits!
Het zal wel niet de bedoeling zijn om hier (gratis) reclame te maken voor allerlei bedrijven, maar het delen van (uitzonderlijk) goede ervaringen moet toch wel tot de mogelijkheden behoren dacht ik.
Afgelopen woensdag bestelde ik bij BFPBaits de JRC Contact Barrow voor 119,95 en had deze tot mijn stomme verbazing de volgende dag al in huis. Bij het uitpakken (rond 1900 uur) bleek er een onderdeeltje te missen, kan gebeuren. Ongeveer een uur na het verzenden van mijn mail, ontving ik antwoord van BFPBaits. Bas had het onderdeel al verzonden en ik mag het vrijdag verwachten/ontvangen.
In de (vele) jaren waar ik al mijn spullen via internet bestel is dit toch wel de beste service die ik tot nu toe ben tegen gekomen:
Laagste prijs voor de JRC Contact Barrow
Zeer vlotte verzending van de bestelling (zelfde dag)
Zeer vlot persoonlijk antwoord op mijn mail
Direct overgaan tot actie met een verontschuldiging!
Lijkt me een aanrader.
Grtz
BFPbaits geweldige service
- Theo de Vries
- Berichten: 442
- Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
- Locatie: Lelystad
interessante discussie weer
Vind ik idd wel interessant om te weten.
Net als het goed is dat het grote publiek weet wanneer de service niet goed is van een bepaald bedrijf vind ik het fijn om te horen wanneer de service juist wel goed is!
En dan mag er van mij ook over gediscussieerd worden
Net als het goed is dat het grote publiek weet wanneer de service niet goed is van een bepaald bedrijf vind ik het fijn om te horen wanneer de service juist wel goed is!
En dan mag er van mij ook over gediscussieerd worden
-
- Berichten: 2391
- Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
- Locatie: poeldijk
Service Bosveld staat ook in discussie hoek, dus ik snap je keuze. Maakt ook geen zak uit, kan ook bij materiaal ofzo. In ieder geval goed om te lezen dat er ook nog bedrijven zijn die het wel snappen.
En welkom op het forum ook meteen maar!
En welkom op het forum ook meteen maar!
Let op slagboom !
- Henk ter Maat
- Berichten: 6499
- Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
- Locatie: Didam
Waar in het verleden kwaliteit en service "gewoon" de normaalste zaken van de wereld waren, je betaalde er immers voor..schijnt het nu mode te zijn om de loftrompet op te steken wanneer de betaalde handel geen gebreken vertoont 'als' het al geleverd word.
Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- Marco van Tol
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 16-03-2004 21:34
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Wij hebben afgelopen jaar ons huis verbouwd en een hoop spullen besteld. Het viel gewoon op als er eens een keer iets niet te laat, verkeerd of kapot werd geleverd. Een service die helemaal klopte van aankoop tot klachtafhandeling is tegenwoordig moeilijk te vinden.
-
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
- Locatie: z-h
En laagste prijs klopt niet eens
Ach man..Ga toch vissen !!
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: 26-04-2016 20:13
Klant is koning,.en gelukkig is er in onze scene keus zat en daar waar ik mij het beste voel en de service goed is ik mijn spullen koop,daarbij hou ik wel van een winkelier die zogenaamd een mooi prijsje maak bij aankoop van meerdere en duurdere items waardoor de laagste prijs vaak echt de laatste prijs is vergeleken ergens anders en er een gun factor is voor de winkelier.