Euro Aqua doet weer van zich horen


mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

26-12-2015 19:04

Het zijn vaak allemaal dezelfde vissers die er vissen zeker op Rainbow,.en volgens mij maak het ook geen ruk uit waarmee je vis want ze vangen allemaal!!!,.het zou aan mij niet besteed zijn want ik vang veel liever me vissen op het kanaal zonder naam of faam
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-12-2015 22:24

Zelf wezen controleren MiKe? Alle niet schrijvende karpervissers meegeteld moet je inzage hebben in de boekingen of er elke week een rondje hebben gemaakt.

Dat er een wachtlijst is tot 2017 kan ik zien. Dat is pak hem beet anderhalf jaar of komende seizoen volgeboekt. Maar daarna weer kansen. Ook is bekend dat vaste klanten afspraken kunnen maken. Toch zal het grootste deel door doorsnee klanten bezet worden die gewoon tijdig besproken hebben en het geduld hebben opgebracht. Ik schat in klanten uit de UK. Ligt meer in hun lijn.

Overigens heb ikzelf geen enkele ambitie in die richting. Maar als ik er perse zou willen vissen, dan liet ik mij op die wachtlijst zetten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

26-12-2015 22:59

Ik heb geen inzage in de lijst maar het zijn heel veel dezelfde die langs komen daarbij waarom mag Pietje 20x en Klaasje na lang wachten op ze knieën voor 1x,.In mijn beleving allemaal commercieel gerelateerd daarbij vis Pietje 3 jaar geleden nog voor merk À verleden jaar voor merk B en dit jaar voor merk C en wellicht volgend jaar voor merk D,.ik ken iemand die vis er ook al jaren die vis niet eens in Nederland,.die vis 4x perjaar en alleen op Rainbow,.en ze maatje staat geregeld met ze porum in de bladen maar kan in NL niet eens een fatsoenlijke vis vangen en zo zijn er meerdere van die types,.die zie je op FB voorbij komen ze ergens zitten met alle spullen en sluik reclame enz,.maar hij vang geen drol.
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

26-12-2015 23:09

Jammer Kees dat er jou geen serieuze mannen antwoord geven .Zeker de laatste niet.
mvgr. Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

27-12-2015 00:49

mike de jong schreef:Ik heb geen inzage in de lijst maar het zijn heel veel dezelfde die langs komen daarbij waarom mag Pietje 20x en Klaasje na lang wachten op ze knieën voor 1x,.In mijn beleving allemaal commercieel gerelateerd daarbij vis Pietje 3 jaar geleden nog voor merk À verleden jaar voor merk B en dit jaar voor merk C en wellicht volgend jaar voor merk D,.ik ken iemand die vis er ook al jaren die vis niet eens in Nederland,.die vis 4x perjaar en alleen op Rainbow,.en ze maatje staat geregeld met ze porum in de bladen maar kan in NL niet eens een fatsoenlijke vis vangen en zo zijn er meerdere van die types,.die zie je op FB voorbij komen ze ergens zitten met alle spullen en sluik reclame enz,.maar hij vang geen drol.



helemaal mee eens...ken ook van dat soort ''vissers''...

goed lulle kunnen ze wel :)

gaat helemaal nergens meer over tegenwoordig... maar das al jaren aan de gang

kameraad heeft aan een frans meer ooit iemand van (merk)outfit zien verwisselen tijdens foto-sessie :roll:
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

27-12-2015 01:02

Ik zou Rainbow toch geen typisch UK klanten water noemen, dan denk ik meer aan volledig verzorgde bus reizen naar een btw met maaltijden op de stek.
Dat je er op Rainbow niet zo maar tussen komt vind ik trouwens geen punt. De eigenaar bepaalt zelf het beleid en door dit zo te doen creëer je toch een meer ontspannen sfeer. Ik heb op openbaar water vaak meegemaakt dat concurrenten nergens voor terug deinzen. Vang je vis komen ze van alle kanten om je heen zitten, Casiën vissers kennen het wel. De grootste idioot legde zijn rig een meter naast mijn marker en werd ook nog kwaad toen ik er even later een emmer partikels (grind) boven op kieperde. Resultaat was wel dat hij zijn hengel daar weghaalde :)
Als je de mensen om je heen kent heb je die problemen niet.