Karperbladen


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-01-2016 21:53

Uitlekken is toch een andere eigenschap dan vervliegen?

Nou ja, het zal wel. De willekeurig gegoogelde link heeft wel al wat geholpen lees ik.

Terug naar het onderwerp wat mij betreft.

Ik hoop dat de KSN wat beters te doen heeft dan marketing verhalen van adverteerders na te lopen. Hun blad steekt in elk geval met kop en schouders uit boven hetgeen je van verenigingen kan verwachten. Het is regelmatig zelfs beter dan menig karperperiodiek van de commerciële media. Chapeau voor de leden die dit elke keer weer voor elkaar boksen.

Groet, Kees

Ps. Als je niks bijdraagt word je ook nooit betrapt op een foutje.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

14-01-2016 08:57

Heer Mostard


Inderdaad, door dat nietszeggend zinnetje liet ik inderdaad mijn afkeur blijken. Plus: ik heb inderdaad enige affiniteit met De KSN. Omdat ze goed werk leveren en het allen fijne mensen zijn. Permission granted?

Kleine aanvulling. De KSN heeft prioriteiten. Daarbij hoort wellicht niet 'het checken van promotie/reclame op wetenschappelijk onomstotelijke feiten. Zou hen wel sieren natuurlijk, als ze 't deden, maar dan verwordt vrijwilligerswerk al snel tot een dagtaak. ;)
Verder is terugkomen op dat onelinertje: "Jamaar, waar is dan de Studie gebleven?" passé. De KSN staat voor De Karper Sportvisserij Nederland. Helaas? Gelukkig? Wie zal het zeggen?

Gelukkig zijn we allen karpervisser. Flexibele, naar oplossingen en compromissen zoekende hengelaars. :)


Groetjes
Mark