mooi viswater rond den haag en omstreken


Plaats reactie
wesley van wanrooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-03-2013 14:38

25-06-2015 17:50

wie weet er nog mooi water in de buur van den haag waar ook een beetje zware vissen zwemmen?
ik wil de vlietlanden wel proberen maar al een paar keer gehoort dat het niet echt veilig is daar....
iemand ervaring met de vlietlanden langs de a4??

ik hoor graag van jullie.

grtjes wesley
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-06-2015 22:17

Tuurlijk tedingerbroekplas zitten 2 dikke 20kg vissen en hoop 12/15 kg vissen als je daar niks vangt ken je echt niet vissen. Verder plas van reef,.. Gewoon gaan zitten fuck dat hek en die eigenaar die is er toch nooit, schijnt een 25kg vis te zwemmen, maar meeste is ook 12/15kg.

En vlietlanden valt mee gewoon gaan, maar niet achterin das blote billen park. Maar vooraan zitten kan gewoon en zitten bakken van snoeken karpers steur en paar kleinere meervallen. Zat keuze dus om te gaan knallen.

Heel veel succes, oja wil je ook nog dat ik je onderlijnen ff knoop en aas er aan zet en je lijn drop op de plek en hem vang voor je, dan mag jij ermee op de foto,.... Deal.

Serieus gast ga gewoon vissen en ga op zoek ipv de bekende weg vragen, of stop anders met vissen als je er geen mmoeite voor wil doen.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-06-2015 07:52

Beste wesley.

Je hoeft me geen privé berichten te sturen naar aanleiding van mijn vangst foto's en te vragen waar die gevangen zijn.
Zo werkt het niet in het karperwereldje ....

Ik hou mijn vis stekken graag voor mezelf aangezien ik graag stekken bevis waar anderen geen hengeltjes uit gooien of geen weet hebben van...

Er is voor honderden kilometers aan water in en rondom jouw omgeving, en vissen betekent niet dat je op een forum even alles in je schoot geworpen krijgt maar dat je zelf op onderzoek uitgaat.

Pak de fiets auto of scooter.bekijk op google earth de blauwe stukken aangegeven op de kaart.rijd erheen en doe eens een polarisatie bril op.ga het water eens verkennen.peil eens wat stukken uit kwa diepte verschillen en bodem structuren.
Hieruit kun je al 80% ontdekken om succes te boeken, nu kun je nadat je een vis gevangen heb ook daadwerkelijk trots zijn op je vangst en jezelf een schouderklopje geven.

Wil je nou echt alles weten van een water zonder er moeite voor te doen raad ik je aan om te stoppen met vissen op openbare wateren en je stekken te boeken bij een betaalwater site.word alles in je schoot geworpen.

No hard feelings verder....
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

26-06-2015 09:34

R de Winter jij hebt ook een openhartige bui?
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
wesley van wanrooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-03-2013 14:38

26-06-2015 10:23

Bedankt voor jullie positieve berichten!
Ik weet genoeg.
Had wat anders verwacht van jullie maar snap het
En jongen die veel werkt en daar dan soms wat te weinig tijd in kan steken.
Suc7 met jullie vis carrière!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-06-2015 10:53

De meeste werken gewoon hoor wesley en kunnen er toch tijd in steken dus jij ook. Daarbij gaat het om het vissen en tuurlijk wil iedereen een dikke vis vangen maar er naar vragen is gewoon not done. Zeker niet omdat de laatste jaren veel mensen de boel verklote voor de andere niet dat jij dat doet maar stel ik zet me stek neer dan lezen meer mensen dat of jij neemt andere mensen mee en puntje bij paaltje van je een dikke vis en ben ik me stek kwijt, noway dat iemand dat wil.

En als je niet veel tijd heb, koop een pen hengel lekker snel makkelijk en zo kun je en tegelijk vissen en oobserveren van grote vis en als je dan een stek heb gevonden plan je een nacht sessie hoe moeilijk kan het zijn.

@edwin,.. Ja dat heb ik ook wel eens die buien stond er zelf van te kijken haha.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-06-2015 10:57

Wat verwacht je dan wesley.
Dat ik jouw even vertellen waar ik een dubbelrol gekregen heb.
Waar ik die 8 vissen pakte op 1 nacht.
Welk aas.welke rig.welke uren.hoeveel voer.
Wat de grootste is.welk plekkie.

Een hobby is geen carrière trouwens...

Ik denk dat vissen voor jouw niet de juiste hobby is, als je zelf totaal geen moeite wilt steken in je visserij ben je bij voorbaat al kansloos bezig.en dan wil je ook nog meteen weten waar dikke vissen zwemmen.

Ga anders naar het haringvliet toe.vis stekken genoeg en karper zat.ook hele grote ! In 1987 werd er al een dikke 25 kilo vis gevangen.succes
wesley van wanrooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-03-2013 14:38

26-06-2015 12:20

Ik snap jullie meschien verkeerd gezegt.
Ik bedoelde het niet zo.
Maar om zo afgezeken te worde. Daar ben ik hier niet voor!
En mijn doel was om gewoon wat advies te hebben en meachien nog wat te leren van jullie!
Helaas zien jullie dat niet zo.
Tuurlijk weet ik hoe alles moet vis langer als 10 jaar op karper dus qeet heus wel waar ik mee bezig ben en ik het moet aan pakken.
Ik zal dat soort vragen voortaan anders formuleren of niet meer stellen ik ga me eigen weg en ik zal binnen kort me vangensten laten zien.
Hoop dat ht op een andere manier verder kunnen lullen zonder gelijk een voor ordeel over me te hebben!
Nogmaals ik wil gewoon mooie visse. Vangen en ik wil geen onenigheid !
Grtjes wesley
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-06-2015 13:07

Weet het niet maar als je al dik 10jaar vist moet je beter weten en nu wil je een mooie vis terwijl eerder je een zware wil, weet niet maar ik heb kleintjes gevangen die ik mooier vond dan grotere en ook soms sterker waren dan grotere.
Veder zeiken we je niet af hoor maar als je het forum leest vragen best wat mensen precies wat jij vraagt en thats not done!! Je kan toch niet verwachten van iemand die wel moeite doet voor zijn hobby dat ie ff zijn water prijs geeft. Zo zijn er namelijk vele water kapot door gegaan of over bevist en dat wil niemand toch.

En wat rik zegt, heb je geen zin om er moeite voor te doen stop er dan mee, wil je wel moeite doen pak de fiets ga erop uit lekker stukje fietsen stekken checken vis spotten wat wil je nog meer.

Succes met je hobby he.
Oja joh!!!
wesley van wanrooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-03-2013 14:38

26-06-2015 13:31

Komt helemaal goed met me hobby R. De winter!
Jij ook suc7 he
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

26-06-2015 18:05

Als je door het werken weinig tijd hebt om in de voorbereiding te steken d.w.z. stekken zoeken, observeren, voorvoeren e.d, dan zou ik i.p.v statisch vissen met de pen gaan vissen. Het scheelt tijd en daarbij hoef je maar heel weinig materiaal mee te nemen.
wesley van wanrooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-03-2013 14:38

26-06-2015 19:27

Hej jeroen,

Heb je zeker gelijk in en dat doe ik door de weeks ook al.
heb je meschien wat tips voor me anders ik pen nu ongeveer een half jaartje elke week,
En Heb zeker leuke vissen gevangen!
Alleen als je elke z het zelfde rondje pak en het zelfde water wordt je dat wel eens zat hahaha
Gebruikersavatar
Joeri De Decker
Berichten: 219
Lid geworden op: 13-01-2013 18:21
Locatie: Sint-Amands

26-06-2015 19:40

Een ook niet te onderschatten aanwijzing: veel tentjes aan een bepaald water = ........
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

26-06-2015 22:41

gauw omdraaien
Plaats reactie