Filmen


Plaats reactie
roy dijksman
Berichten: 2
Lid geworden op: 03-06-2015 23:17

03-06-2015 23:21

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort begonnen met het in beeld brengen van mijn sessies.
Ik begon eerst met het opnemen via de telefoon. Maar ben sinds kort overgestapt op een goede videocamera. Nou heb ik voor mezelf ook een youtube account aangemaakt waar ik deze filmpjes op plaats.
Puur voor mijzelf maar ik vroeg mij af of jullie mijn filmpje even konden bekijken als jullie tijd hadden en mij eventueel nog tips kunnen geven. Misschien heb ik er wat aan!

Alvast bedankt!
www.youtube.com/royallrounder ( hier staat het filmpje op )
Gebruikersavatar
Merijn Otterman
Berichten: 113
Lid geworden op: 14-04-2013 14:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

23-06-2015 16:25

hey roy,
toffe video man, maar k heb wel een paar tips. houdt vooral bij die sfeerbeelden alsjeblieft je camera stil. je hebt nu heel veel trillingen in het beeld wat heel storend is. hiervoor kan je een statief gebruiken of een camera rig. er staan heel veel filmpjes op youtube hoe je zon ding zelf voor 2 tientjes kan maken. tip 2 ik en vele met mij zien liever geen foto's in filmpjes, probeer liever korte videofragmenten. tip 3 de allergrootste no go van het filmen: rechtop filmen, echt niet doen. hou je camera/telefoon alsjeblieft horizontaal.
ik hoop dat je er wat aan hebt. voor de rest is het filmpje heel interresant om naar te kijken dus de basis is prima. met deze tips ziet het er alleen veel proffesioneler uit. ga vooral zo door, hoe meer je het doet hoe beter het wordt.
groetjess
Plaats reactie