De bedankt knop


Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

22-05-2015 15:37

Op nu.nl kwam ik het volgende bericht tegen:
Duitse sites aangeklaagd om gebruik vind-ik-leuk-knop

Gegevens van klanten worden automatisch doorgestuurd naar Facebook via de vind-ik-leuk-knop, verklaart de waakhond. Het zou daarbij niet nodig zijn om een Facebook-account te hebben.
In de Facebook-knop bevindt zich software die automatisch cookies achterlaat op de computer. Volgens Consumer Advice Center worden bezoekers van de websites daar niet over geïnformeerd en kan het niet tegengehouden worden.


Wij hebben ook zo'n knop maar ik dacht dat dat puur een bedank knop was, zonder verdere toeters en bellen. Als je de muis erop zet zie je ook alleen maar "Bedank de auteur voor het bericht"
Toch maar even gecheckt en voila:

<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%3A%2F%2Fwww.karperwereld.nl/board/%2Fviewtopic.php%3Ff%3D72%26t%3D59140&amp;layout=standard&amp;show_faces=falsee&amp;width=450&amp;action=like&amp;colorscheme=light" scrolling="no" allowtransparency="true" style="border: medium none; overflow: hidden; width: 450px; height: 60px; display: block;" frameborder="0"><iframe style="width: 30px; height: 19px; border: 0px none;" id="pkmcyvgoywcpwozwczbzkyinvlvltkiwojxcjog"></iframe></iframe>

Ik heb zelf geen facebook account, onder andere vanwege hun privacy beleid en ik vind het op z'n zachtst gezegd nogal merkwaardig dat dit gedaan wordt zelfs als je geen feestboek account hebt.
Ik heb er zelf vanwege geen last van want gebruik BetterPrivacy.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-05-2015 09:57

OW OW wat een ellende toch allemaal,.. ik zeg aanklagen dat karperwereld.nl weg met die reclame weg met dat geniepige gebeuren!! STELLETJE SCHORRIEMORRIE zijn jullie BOEFJES,.... ELLENDELINGEN!! hoe durven jullie!!! ;)

maaruh er zitten in totaal 4 trackers op karperwereld.nl dus mensen ff firefox installeren en dan ghostery en zenmate plugin downloaden en alles wordt geblokt en omgeleid ;)

mzzl
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-05-2015 13:07

Fijne tip meneer de Winter, ik kreeg gelijk een permanente ban op dit board nadat ik beide plugins had geïnstalleerd, nadat ik ze verwijderd had kon ik weer op het forum.. 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

26-05-2015 17:30

Heb al eerder geroepen dat de hr. de Winter geen toegevoegde waarde heeft, hij lult maar wat!!!!
Niets klopt van aas tot aan de bedank knop!!

Groet, Peter

Ps hij gaat weer lekker hé R!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-05-2015 21:55

Jan Witter schreef:Fijne tip meneer de Winter, ik kreeg gelijk een permanente ban op dit board nadat ik beide plugins had geïnstalleerd, nadat ik ze verwijderd had kon ik weer op het forum.. 8) 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink:



Wat een onzin man,.. Ik draai al tijden deze plugins en heb nergens last van je moet ze ook goed instellen als je alles blocked ja dan kom je niet ver op internet.. ze zijn ook volledig gescannend met certificaat en werken bij mij en nog vele miljoenen inc bedrijven gewoon naar behoren.. En wat die zenmate betreft dat is gewoon een programma wat je ip route veranderd voor de buitenwereld niet meer niet minder dus daar kom je gewoon mee op elke site.. Dus ja...

En peter peter peter peter toch,.... Wordt is volwassen pik..
Oja nog iets Peter... Jij roept zoveel onzin dat interesseert mensen echt niet, snap dat nou.

Cheers.
Oja joh!!!
Plaats reactie