Help mijn man heeft een hobby ,deelnemers gezocht ???


Gebruikersavatar
robbert bosman
Berichten: 120
Lid geworden op: 19-09-2007 22:50

08-04-2015 13:20

Wat maakt iedereen zich toch weer druk.
Als je dit soort programma's niet wilt zien, dan kijk je toch gewoon niet.

Die Rik Kotser en Michel Tja, wat een stel droeftoeters zijn dat zeg.
Zelf op iedereen afgeven maar als er eens wat commentaar op hen is, is de wereld te klein.
Jullie zijn zelf een beetje van die Geer en Goor types.

Ik vind het fijn dat er zulke programma's zijn.
Ik twijfel zelf ook weleens of ik ergens niet te ver in door sla.
Wanneer ik dan zie hoe het er bij sommige andere aan toe gaat, dan valt het bij mij allemaal nog wel mee.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

08-04-2015 13:29

Geen idee waar jij het over hebt...

ik kan best kritiek hebben,geen probleem mee,wie wel eens uitdeelt moet ook kunnen ontvangen.

maar ga jij je lekker opgeven zou ik zeggen ,dan beloof ik je dat ik zal gaan kijken met een zak popcorn om vervolgens erg hard te gaan lachen hoe je jezelf,je familie en omgeving gigantisch voor aap zet op tv.

ik opende enkel dit topic om A: mn verbazing uit te spreken waarom KWO zich hiervoor leent en B: om mn medevissers te waarschuwen dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is als je denkt er iets mee op te schieten wanneer je hier aan mee werkt (of dit je maat aandoet)

wil jij mij daarom een droeftoeter noemen(wat dat ook moge zijn, dat woord kennen wij hier niet. is dat zoiets als een slappe ouwehoer of praatjesmaker of zo? ),ga je gang zou ik zeggen.

enne volgens mij maak jij je er meer druk over dan een Rik Koster en Michel Tja bij elkaar :wink: :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

08-04-2015 14:10

Ik wil toch even iets dieper op de materie ingaan en jouw bericht ontleden.

robbert bosman schreef:Als je dit soort programma's niet wilt zien, dan kijk je toch gewoon niet.


ik kijk dit ook niet, overal waar meneer Williams tevoorschijn komt zap ik per direct en dit geldt ook voor geer en goor <-- daar kom ik zo op terug :wink:
de enige aflevering welke ik zag was die met de karpervisser jacob en een paar keer help mijn man is klusser gezien, zelfde format en zeer triest als je mij vraagt. maar dat is mijn mening. net als jij de jouwe hebt.

robbert bosman schreef:Zelf op iedereen afgeven


robbert bosman schreef:Wat maakt iedereen zich toch weer druk.


de enige wie het hier over iedereen heeft hier dat ben jij even voor de duidelijkheid 8)
dat je et weet :wink:

robbert bosman schreef:Die Rik Kotser en Michel Tja, wat een stel droeftoeters zijn dat zeg.
Zelf op iedereen afgeven maar als er eens wat commentaar op hen is, is de wereld te klein.
Jullie zijn zelf een beetje van die Geer en Goor types.


ik vind jou eerder een Goor type om Dhr.KOSTER zo te noemen...

robbert bosman schreef:Ik vind het fijn dat er zulke programma's zijn.


fijn voor jou,ik hoop dat je er veel plezier uit haalt.zegt imo trouwens wel veel over jou btw :D :wink:

robbert bosman schreef:Wanneer ik dan zie hoe het er bij sommige andere aan toe gaat, dan valt het bij mij allemaal nog wel mee.


misschien op dat vlak, op andere vlakken is er duidelijk nog ruimte voor verbetering. :wink:

nu niet boos worden he Robbert, anders ga ik je betichten dat je niet tegen commentaar kan en je een droeftoeter bent die alleen maar op iedereen afgeeft :wink: :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
robbert bosman
Berichten: 120
Lid geworden op: 19-09-2007 22:50

08-04-2015 14:32

Michel, ik word niet zo snel boos hoor.
Ik weet wat ik kan verwachten wanneer ik zoiets post.

Het was wel even afwachten of jij als eerste zou reageren, dus een goed betoog, of dat dhr KoStEr eerder zou zijn met wat gevloek, bedreigingen en wat verwensingen.
Wat dat betreft ben ik blij dat jij het bent.

Je hebt gelijk met je post voor wat betreft het mee doen aan zo n serie, en het feit dat KWO zich leent voor zo n podium.
Ik denk dat er niet veel forumleden zullen zijn die zich aanmelden voor dit programma.
Die producers weten heus wel hoe ze aan zulke gasten moeten komen...

Waar het mij om gaat is hoe je reageert op die presentator, de vrouwen krijgen altijd gelijk, de mannen zijn altijd de sjaak en die gast zuigt.
Beetje Calimero gedrag. En snel geoordeeld wanneer je maar 1 aflevering hebt gezien als we het over die serie over hobby's hebben.

Vervolgens een lijstje maken over de top 3 presentatoren waar je een hekel aan hebt....
Dat met de reacties van Rik (die zelf ook niet misselijk is vn een beetje mannenliefde) doet mij afvragen of ik op een karperforum of een viva forum zit.
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

08-04-2015 14:40

Voor sommige zou Ritalin niet misstaan denk ik :P

Even on topic:
Wees blij dat er van dit soort programma's zijn, en ja ik kijk weleens help mijn man is een klusser, en wat je daar ziet kan ik de vrouwen geen ongelijk in geven. En dat er dan een klus team komt, en de man als prutser afgaat op tv is dan eigenlijk best wel op zijn plaats (in sommige gevallen maarliefst 7 jaar tegen afdekzeil/gipsplaten e.d. aankijken en of douchen in je bikini........

Zo ook met de hobby, sommige mensen gaan er veel te diep op in en slaan alles uit de weg om maar bezig te zijn met de hobby. Dat kan zijn omdat die persoon enorm is gedreven, of juist wegloopt van problemen. Enfin; waar het om gaat is dat er een partij in het huishouden geen andere remedie meer ziet dan dit programma, en laten we dan eerlijk wezen; dan is het fijn dat er iemand is (in dit geval meneer Williams) die dit wil verhelpen.

En of je het nou bevalt of niet, de presentator je niet aanstaat of niet; er zit een "zap" knop op je afstand bediening hè.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

08-04-2015 15:15

@Robbert,

ik heb oprecht een hekel aan die vent evenals Goor en Giel.

iemand zoals Albert Verlinden vind ik ook helemaal niks maar daar heb ik niet een hekel aan zoals bovenstaande 3.

kan er ook niks aan doen... ik vind John Williams en de opzet van zijn programma`s te walgelijk voor woorden.en hoe hij vaak slijmt bij die vrouwen krijg ik echt kotsneigingen van :lol: handen gaan jeuken en bloed komt onder mn nagels vandaan.en dat heb ik echt alleen met die 3 waar ik het over had.
misschien is mijn haat naar hem ook wel te groot en kijk ik door een gekleurde bril als ik hem zie...
misschien een beetje zoals wanneer een Feyenoord supporter een Ajax shirt ziet. :D
aan de andere kant,publiekelijke mensen moeten er ook wel tegenkunnen als mensen geen fan zijn toch? dat is de andere zijde van de medaille wanneer je een BN-er bent.
en als je hoort wat voor stront er af en toe uit die Goor zn mond komt en vervolgens die stront over weerloze mensen in zijn programma`s heen spuwt dan zou ik het leuk vinden wanneer hij een keer de sjaak is om het zomaar te zeggen.

Zowel Goor als Giel als John zijn in mijn optiek een stelletje zuigers die zelf niks kunnen hebben wanneer mensen hun even op hun plek zetten of voor aap zetten. dan is de wereld te klein :wink: om even terug te komen op jouw relaas :D

die act van Williams kijk ik behoorlijk doorheen. naar mijn idee is hij totaal niet betrokken bij die mensen waar hij komt ,maar hij doet wel alsof het hem erg raakt allemaal en dan constant van die halve,sneaky,valse opmerkingen maken om maar te kijken hoe ver hij kan gaan...ik denk dat 80% van de mensen spijt heeft meegedaan te hebben aan zijn programma`s. (na montage en de aflevering gezien te hebben,want vaak wordt het ook anders gebracht als hoe de waarheid daadwerkelijk in elkaar steekt. en helaas meestal ten nadele van..... )
Laatst gewijzigd door michel Tja op 08-04-2015 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

08-04-2015 15:21

Wouter Witkamp schreef:Voor sommige zou Ritalin niet misstaan denk ik :P

Even on topic:
Wees blij dat er van dit soort programma's zijn, en ja ik kijk weleens help mijn man is een klusser, en wat je daar ziet kan ik de vrouwen geen ongelijk in geven. En dat er dan een klus team komt, en de man als prutser afgaat op tv is dan eigenlijk best wel op zijn plaats (in sommige gevallen maarliefst 7 jaar tegen afdekzeil/gipsplaten e.d. aankijken en of douchen in je bikini........

Zo ook met de hobby, sommige mensen gaan er veel te diep op in en slaan alles uit de weg om maar bezig te zijn met de hobby. Dat kan zijn omdat die persoon enorm is gedreven, of juist wegloopt van problemen. Enfin; waar het om gaat is dat er een partij in het huishouden geen andere remedie meer ziet dan dit programma, en laten we dan eerlijk wezen; dan is het fijn dat er iemand is (in dit geval meneer Williams) die dit wil verhelpen.

En of je het nou bevalt of niet, de presentator je niet aanstaat of niet; er zit een "zap" knop op je afstand bediening hè.


zelf ben ik meer voor een bepaalde stichting of maatschappelijk werker welke mensen met problemen helpt ipv deze mensen op nationale televisie voor schut te zetten om zodoende hoge kijkcijfers te scoren.

maar zo zie ik het.. ik vind het gewoon fout om over de rug van hulpbehoevenden te "scoren". Die meneer Williams is er alleen maar om zichzelf te helpen :wink: (naar mijn bescheiden mening :D )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

08-04-2015 16:52

John Williams is dat niet die van "Help mijn man is een neger..." :wink:

Gr.
©
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

08-04-2015 17:52

Nee Lesley, dat was zijn vriend :lol:
robertino smith

08-04-2015 21:06

:P Volgens mij gaat hij er wekelijks voor zitten voor de buis, zogenaamd, serieus er over discussiëren ook :) .

""Helden""

Groet.
Gebruikersavatar
B. de Boer
Berichten: 141
Lid geworden op: 02-10-2009 21:56

09-04-2015 08:47

Gezellig hier. Wordt weer lekker op de man gespeeld.... :-?

Je hoeft niet op bepaalde topic's te reageren. Je kan gewoon door scrollen hé!
Chill....

Zo belangrijk is het vissen ook weer niet...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-04-2015 10:12

robertino smith schreef::P Volgens mij gaat hij er wekelijks voor zitten voor de buis, zogenaamd, serieus er over discussiëren ook :) .

""Helden""

Groet.


bedankt voor het inhoudelijk delen van je mening en visie omtrent dit onderwerp.

Dit is een discussie forum waar gediscussierd worden omtrent zaken binnen de de karperwereld. KWO plaatst een onderwerp op de hoofdpagina en mensen praten daar dan over.
raar he ?

Afbeelding
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
robertino smith

09-04-2015 16:32

Ooh, waar zit het zeer dan, dat die John Williams een kleurtje heeft :roll: , dikkere portemonee :) , BN er is :P ??? Heb dat inhoudelijke van je gelezen :-? , is presentator, werken volgens script, heeft waarschijnlijk de gestelde vragen in de uitzending niet eens bedacht 8) , geen progamma ""maker/ bedenker""!!! Maar goed, ....

Laterszzzzz.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-04-2015 17:16

robertino smith schreef:Ooh, waar zit het zeer dan, dat die John Williams een kleurtje heeft :roll: , dikkere portemonee :) , BN er is :P ??? Heb dat inhoudelijke van je gelezen :-? , is presentator, werken volgens script, heeft waarschijnlijk de gestelde vragen in de uitzending niet eens bedacht 8) , geen progamma ""maker/ bedenker""!!! Maar goed, ....

Laterszzzzz.


waar zit jouw zeer?

ik ben zelf half surinaams vriend :lol:
ik heb een dikkere portomonee, helaas wel alleen gevuld met bonnetjes en rekeningen.
ben je beledigd of zo dat je zo moet reageren?
waar blijft jouw inhoudelijke reactie nu eigenlijk?
wie ben je eigenlijk ? een moderator? nee, mn vader? nee, heb je uberhaupt iets over mij te zeggen ? nee.
ik voer enkel een discussie op een discussie forum over een geplaatst bericht van de redactie.
als je niks inhoudelijks te melden hebt en niet mee wil doen blijf dan gewoon weg zou ik zeggen. ik vind die presentator en dat zielige programma van hem helemaal niks en als jij daar verdrietig van wordt kan ik ook niks aan doen he.

maw tapi mofo broertje :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
robertino smith

09-04-2015 17:30

:-? Ben niet degene die zoveel te vertellen heeft over anderen!

robertino smith schreef:Heb dat inhoudelijke van je gelezen , is presentator, werken volgens script, heeft waarschijnlijk de gestelde vragen in de uitzending niet eens bedacht , geen progamma ""maker/ bedenker""!!! Maar goed, ....


Inhoud genoeg zou ik zeggen!!!

Houd mijn mond voor niemand trouwens :wink:
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

09-04-2015 17:58

Jo, de sfeer zit er weer lekker in! Anders doen we gewoon 'alsof', we allemaal volwassen mannen zijn. :lol:

Maaruhh. Ik vind die John Williams ook maar een kwakzalver eerste klas. Bah, dat soort type wat zelf alleen best doet om z'n haar goed te doen en een hip jassie aan te doen.
En dan bij wanhopige vrouwen langs gaat om die man van z'n waardigheid te beroven. Als zo'n progamma een keer gaat over een onderwerp waar je zelf verstand van hebt, zie je pas wat een bullshit ze je verkopen eigenlijk. (dat zie je met wel meer programma's hoor)

Alles word overdreven en als er ergens een negatief schaduwtje over te maken valt, dan wordt dat natuurlijk volledig uitvergroot.
Als je écht mensen wilt helpen, dan hoeft dat niet door 100 duizenden mensen bekeken te worden op televisie. En als je echt zo wanhopig bent dat, of: je je man niet onder de duim kan krijgen, of: deze zelf voor geen kloot mee werkt aan de gehele relatie. Dan zoekt een van de twee toch een ander huisje... Dan ben je duidelijk niet voor elkaar gemaakt.
Ik zit zelf ook al een aardige poos met een vrouwtje thuis, discussies heb je altijd. Maar daar heb ik tot op heden nog nooit een uitgekakt RTL programma of uberhäupt een ander persoon voor nodig gehad.

Ahja, dat KWO eraan meewerkt, ik ben daar niet de gene voor om over te gaan oordelen. Echter zou ik het zelf niet zo snel doen.
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-04-2015 18:07

robbert bosman schreef:Michel, ik word niet zo snel boos hoor.
Ik weet wat ik kan verwachten wanneer ik zoiets post.

Het was wel even afwachten of jij als eerste zou reageren, dus een goed betoog, of dat dhr KoStEr eerder zou zijn met wat gevloek, bedreigingen en wat verwensingen.
Wat dat betreft ben ik blij dat jij het bent.

Je hebt gelijk met je post voor wat betreft het mee doen aan zo n serie, en het feit dat KWO zich leent voor zo n podium.
Ik denk dat er niet veel forumleden zullen zijn die zich aanmelden voor dit programma.
Die producers weten heus wel hoe ze aan zulke gasten moeten komen...

Waar het mij om gaat is hoe je reageert op die presentator, de vrouwen krijgen altijd gelijk, de mannen zijn altijd de sjaak en die gast zuigt.
Beetje Calimero gedrag. En snel geoordeeld wanneer je maar 1 aflevering hebt gezien als we het over die serie over hobby's hebben.

Vervolgens een lijstje maken over de top 3 presentatoren waar je een hekel aan hebt....
Dat met de reacties van Rik (die zelf ook niet misselijk is vn een beetje mannenliefde) doet mij afvragen of ik op een karperforum of een viva forum zit.


Bedreigingen ? Verwensingen ? Verklaar u eens nader...
robertino smith

09-04-2015 18:13

:lol: Juist Daan, uhhh, maar om mij nou als gewone man daar druk om te maken :-?. John Williams vult ze zakken wel, RTL nog meer! Draag in ieder geval niet bij aan de kijkcijfers 8) , waren mijn 2 centjes . Check nu echt uit :x . Stel je voor dat ik het topic verstoor.

Groet.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

09-04-2015 21:26

Dat bedoel ik dus Rik, ik ben niet de enige die zich "stoort" aan bepaalde uitspraken en dat heb ik je proberen uit te leggen in een pb. En verwensingen en bedreigingen jij zou iemand op zijn neus stompen, maar kennelijk is dat normale praat voor je.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

10-04-2015 00:34

Ik heb geen tv waar gaat het eigenlijk over???
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

10-04-2015 08:15

Het zou sommigen sieren niet alles zo serieus te nemen,en al helemaal niet om op de man te gaan lopen spelen.
Achternaam veranderen in kotser als een kleuter van 10,mij via een omweg een homo noemen...gelukkig heb ik een vrouwtje waar meneer waarschijnlijk zwaar jaloers op is,ik heb er in ieder geval geen 1 met een reet zo dik met putten dat je er poffertjes in kan bakken..

Fijn weekend mannen,ik ga vanavond en vannacht maar is wat vissen pakken,iets wat geen tv presentatortje van me af kan pakken !!


8)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-04-2015 10:32

robertino smith schreef::P Volgens mij gaat hij er wekelijks voor zitten voor de buis, zogenaamd, serieus er over discussiëren ook :) .

""Helden""

Groet.


deze "held" (ik dus) heeft bij toeval gisteren de laatste 5 minuten meegekregen van dat klusser programma. (shiiiit nu krijgt hij via mij geld in zn dikke portomonee.. wat heb ik gedaan?? :o :lol: )
na een lange zware dag werken voor mn rekeningen plofte ik even neer op de bank en tot mijn verbazing zag ik dat dit uitgezonden werd.. :wink: :lol:
gezien deze discussie wilde ik toch even kijken of mijn afkeer naar hem en dit type programma`s gerechtvaardigd was. het is tenslotte toch 7 jaar geleden dat medevisser Jacob op tv kwam en wie weet is het/hij tegenwoordig anders.

om een lang verhaal kort te maken:
in eerste instantie begon mn bloed weer te koken toen meneer begon te slijmen hoe mooi die vrouw wel niet was (tot 5x aan toe) om vervolgens zich helemaal om haar heen te wikkelen met zn armen :-?
maar toen kwamen ze binnen in het huis en die vrouw begon alles af te kraken en was totaal niet blij met haar nieuwe interieur (slaat eigenlijk nergens op en is zo ondankbaar als de pest natuurlijk) maar behalve de echtgenoot van de vrouw stond ook Dhr.Williams er als een lulletje bij en dat vond ik wel weer even mooi om te zien.

al met al sta ik nog steeds 100% achter alles wat ik gezegd heb over hem en die 5 minuten was weer genoeg voor mij om hem voor de komende 7 jaar te blijven haten :wink: 8) :D

en het blijft naar mijn mening een waardeloos format en programma.

PS,
voordat ik een emmer stront over mij heenkrijg wil ik toch even het volgende kwijt. :wink:


Rik koster schreef:Het zou sommigen sieren niet alles zo serieus te nemen
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-04-2015 10:40

Rik koster schreef:ik ga vanavond en vannacht maar is wat vissen pakken,iets wat geen tv presentatortje van me af kan pakken !!


8)


tenzij je vriendin je gaat opgeven voor dit programma 8)
maar ik heb zo een vermoeden dat jij niet zal gaan meewerken,wanneer meneer Williams voor je neus staat :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-04-2015 10:54

Ik snap eerlijk gezegd de ophef over de heer Williams ook niet zo hoor, hij komt op mij in ieder geval sympathiek over met de nodige dosis humor.
Ik denk dat velen hierzo zich herkennen in de mannelijke slachtoffers van zijn programma's :roll: gezien de reacties hier. :wink:
Laten we eerlijk zijn dat mannen niet door John te kakken gezet worden maar zetten zich zelf te kakken met hun gedrag en meestal gewoon enorme losers zijn.. en zoals eerder aangehaald door Robertino die John werkt een vooraf gemaakt script af.
Vooral die karpervisser die een aantal jaren geleden in zijn programma zat, jeetje wat een sukkel was dat zeg..
Schijnbaar doet hij het toch wel aardig goed want zijn programma's zijn al jaren op de buis..
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

10-04-2015 10:58

Wel dan geef ik haar ook op en kan ze der paard verkopen,dat kreng kost meer als onze hobby te samen Michel haha.