Artikel "Mar peche": waarom?


Plaats reactie
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

13-01-2015 19:00

Voor de tweede keer hebben de heren van deze mooie site een reclame artikel voor het betaalwater Mar Peche geplaatst.
Dit terwijl het toch bekend was(zeker na het laatste (reclame) verslag) dat dit een fout betaalwater is, in die zin dat een groot gedeelte van het bestand gestolen blijkt te zijn.
Waarom kiezen de heren voor geld in plaats van het voorlichten van de jeugd en positief stimuleren van de sport? Ik wil hier niet de discussie betaalwater versus echt (openbaar)water oprakelen, maar vraag me wel af wat voor een meerwaarde zo'n artikel voor de site heeft!
Lang leve de kilo knallers?
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

14-01-2015 11:43

Goede reactie Bert,

Wanneer dit algemeen bekend is en aangenomen mag worden dat de heren van de redactie hier van op de hoogte zouden moeten kunnen zijn zou een reactie van hun kant wel gepast zijn in deze topic..
Laat duidelijk zijn dat ik persoonlijk niets tegen betaalwateren heb mits de vissen die er rond zwemmen niet om de verkeerde redenen weg gesleept zijn uit een openbaarwater.

Gr,

Mark
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

14-01-2015 14:12

Ben het helemaal met je eens Marc, maar ik verwees al naar een ouder reclame artikel(waarin een meid haar avonturen op deze put beschreef), waarop destijds gereageerd is. Volgens mij heeft er destijds iemand van het bestuur aangegeven dat het overhaast geplaatst was.
Ga er ook vanuit dat het bestuur foute betaalwateren niet ondersteunt, maar vind het jammer dat dezelfde fout gemaakt word. Dat de site commerciëler wordt is een, dit mag naar mijn mening niet betekenen dat je alles plaatst wat aangeboden word.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Plaats reactie