Carpboard valt mij erg tegen!?!?...


rob leenheer
Berichten: 26
Lid geworden op: 06-10-2014 21:12

28-11-2014 14:58

En Klaas was nog een tandje erger.
Beter 1 karper in de hand dan de lucht van 10.
Gebruikersavatar
michiel moore
Berichten: 327
Lid geworden op: 03-05-2013 17:36

28-11-2014 16:05

Met name als je nog niet lang lid bent, en je reageert op een topic, wordt er (zo lijkt het) alles aan gedaan om je duidelijk te maken dat je het niet bij het juiste eind hebt...

Als forum lid A zegt dat een boilie niet goed is, wacht C tot B iets heeft gezegd en is het daar vervolgens niet mee eens en als D het met A eens is, zijn B en C weer gelijkgestemd over het tegenovergestelde.

Al het materiaal van een gemiddelde gebruiker is beter dan dat van een ander, tenzij de ander heeft wat hij ook wil hebben. Dan is het onzin om zoveel geld uit te geven, totdat hij het zelf ook heeft gekocht. Dan is het helemaal de shit om te hebben.
de langstlopende discussies gaan meestal om boilies die 1 of 2 euro in prijs verschillen t.o.v. topmerken.
De meest voorkomende opmerkingen gaan over de versheid van ingredienten en dat wat je zelf als vers koopt, alleen goed is. Tenzij iemand anders zegt dat meel van de molen ook jaren kan liggen.

een rig werkt niet als een stukje putty een mm te hoog of te laag zit, een vis is mooier als de poster van de foto het met je eens was.

Het lijkt meer op een lachwekkend groepje pubers die op het schoolplein met hun scooters staan op te scheppen.
de oude vindt zundapp beter en een brommertje is niks, behalve als ie 70cc heeft
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

28-11-2014 16:29

Cees v Opstal schreef:Komt wel meer poeha uit het Gooi :D



Wie de baal kaatst kan hem terugverwachten... We mogen toch vrij spreken hier op het board.. allemaal adviezen die ik heb gekregen...Trek je er niks van aan dat word er toch gezegd.. :wink: En dan trek ik mijn mond open.zonder enige vorm van poeha.en dan heb ik poeha...vast wel ja...Dag Cees...Volgens mij loop jezelf een beetje te ver naast je schoenen..heb je je veters niet gestrikt?

leenderts leon schreef:Is die al weg???


Nee bijna???


Niels Schouten schreef:Erwin, laten we het erop houden dat Douwe er een sterke eigen mening op na hield. Deze mening strookte nogal eens niet met de overige 95% van de forumleden. Hierdoor ontstonden regelmatig leuke discussies. Zelf ook meer dan eens met hem in de clinch gelegen. Jammer daarom dat hij niet meer op het forum zit. Maar goed, heb zelf ook 6 of 7 jaar niet meer gekeken.


Oke Niels, jij geeft de info waar ik om vraag..dat is volgens mij ook de bedoeling van het forum.. info doorspelen naar elkaar en niet elkaar gaan beledigen.. en je ziet het ik kom nu al in de clinch met sommigen dus dat gaat nog wat worden hier...
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
rob leenheer
Berichten: 26
Lid geworden op: 06-10-2014 21:12

28-11-2014 17:43

Ze komen al aardig los Erwin,eerst krijg je wat de reactie's die nog respect vertonen en dan langzaam maar zeker beginnen de reactie's grimmiger te worden.En dat is pressies wat er met de meeste onderwerpen gebeurt.Natuurlijk gebeurt het op de meeste forums,maar af en toe bespreekbaar maken opent weer diverse ogen.
Beter 1 karper in de hand dan de lucht van 10.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-11-2014 18:40

kom op zeg.. :roll:

dit is een discussieforum ,niet een theekransje waar we enkel over koetjes en kalfjes praten toch?
ook zijn wij niet van suiker gemaakt toch? we zijn nota bene karpervissers die in weer en wind buiten zitten. :wink:
TS zwengelt en discussie aan in de discussiehoek en als er dan gediscussieerd wordt is het ook weer niet goed?
of moeten we het allemaal met elkaar eens zijn? dan kunnen ze boel net zo goed sluiten lijkt me..
en soms brengt een goede discussie tot nieuwe inzichten,soms loopt het op niks uit..
het lijkt haast wel een discussie met echte mensen :D
zoveel mensen zoveel meningen, en die komen soms overeen en soms botsen ze.
en dat geldt zowel als op een forum als in het echte leven.
en de topic zelf en de inhoud zijn wel uitermate geschikte ingrediënten voor een zeer pittige discussie. dat zie je al ver voor je erop klinkt ( wat overigens een ieder zn eigen keus is om te doen :wink: )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

28-11-2014 18:49

Toen ik nog voetbalde liep ik tijdens de wedstrijd vooral de verdedigers te coachen. Er waren er bij die op de minste geringste (schijn)beweging reageerden en pats, dan lagen ze weer op de grond.
Ik liep dus de hele tijd te roepen "niet happen, NIET HAPPEN" alleen harder.
Ik denk dat ik dat hier ook maar eens moet gaan doen :roll:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

28-11-2014 20:28

Maar jij speelde in een bier-elftal beste Bert, succes met coachen!!

Groet, Peter

Ps bier-elftal en carpboard heeft enige verwantschap is mijn mening.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

28-11-2014 21:37

Dat bier elftal was later, op vrijdag tot een uur of 2 de stad in, 's morgens om 9:30 aanvang wedstrijd op veld 3, brrrr. Het happen speelde zich toen voornamelijk voor en na de wedstrijd af, ik moet zeggen dat we daar wel werk van maakten.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

28-11-2014 23:38

Mis die mannen de jus van het board dan ook ondanks alles.

Denigrerende opmerkingen waarbij op de man gespeeld worden Hilco leiden tot niets. Zegt vaak veel over de persoon die ze uit. Groet, Peter

Ik begrijp je Peter, maar als er iemand buiten een onderbouwende mening ook nog eens weinig mild kon zijn en op z'n tijd eveneens denigrerend uit de hoek kwam, dan was Klaas het wel.

Zelf had ik daar weinig problemen mee, want wat tegengas haalde de gezapigheid weg en gaf eigenlijk ook toestemming om zelf wat meer gas te geven :D . Dat is iets wat ik nu vaker laat, omdat open deuren soms wel erg open staan en ik het verloop ondussen wel kan inschatten... Maar ik begrijp ook dat hij voor anderen woordelijk regelmatig al veel te ver ging. Tja, en uiteindelijk ging hij fysiek te ver, wat voor menigeen slechts een bevestiging was van zijn persoon.

'Kan me een beginnend jochie herinneren wiens naam ik, na een 'open deur' aasvraagje van zijn kant en een korte beantwoording van K., niet meer heb gezien op CB. Wat dat betreft is het momenteel hier rustig :wink:...
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 28-11-2014 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

28-11-2014 23:50

rob leenheer schreef:Ze komen al aardig los Erwin,eerst krijg je wat de reactie's die nog respect vertonen en dan langzaam maar zeker beginnen de reactie's grimmiger te worden.En dat is pressies wat er met de meeste onderwerpen gebeurt.Natuurlijk gebeurt het op de meeste forums,maar af en toe bespreekbaar maken opent weer diverse ogen.


@Rob, Je had het over een spijker op de kop slaan... Die is goed ingeslagen.. :lol: Maar niet bij mij.. :wink: Ik wilde de Forum mannen/vrouwen enkel wijzen op het feit... Dat ze het beter over de inhoud van een topic kunnen houden... En dat dan de meningen verschillen is logisch... Maar elkaar afzeiken en beledigen..Vragen niet bespreken maar er glad omheen lullen... Dat had ik niet verwacht... Maar ik weet nu wel beter... Dat zijn dus forumkuren...


@Michel, Wat moeten we anders als doorgewinterde karpervissers hier.. Discussies voeren over Karpers en wat er allemaal om heen hangt.. Anders kunnen ze board idd wel sluiten...En schud die ingredieenten is uit je mouw? waar we een goeie discussie over kunnen gaan voeren...

@Bert, Waarom niet happen..OLIE op het vuur gooien wanneer ze er om vragen..Ze kunnen het krijgen zoals ze het willen het is gratis... Zou niet weten wat er tussen jouw en Peter is..komt vast door die medicinale cannabis.. :wink: :lol:
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

28-11-2014 23:58

Erwin, over je onderschrift;
Weet wat je zegt...Zeg niet wat je weet...

Wanneer iemand niet zegt wat hij/zei weet, dan praat 'ie volgens mij onzin :wink: ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

29-11-2014 00:12

Marco, niet als hij niets zegt.

Erwin, er is niets tussen Peter en mij, gewoon een beetje dollen.
Ik ken Peter verder niet irl maar ik denk dat we prima een weekje samen zouden kunnen vissen, zorg ik voor het bier.
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

29-11-2014 00:41

[quote="Marco Mostard"]Erwin, over je onderschrift;


Wat is er mis met mijn onderschrift Marco? :lol:

@Bert, Als jij nou een weekie gaat vissen met Peter.. dan betaal ik de biertjes wel.. Of heb je liever een beetje hennepolie... :lol: ik weet et ik dwaal af..naar een andere topic..Zolang het maar dollen is..Dol ik wel mee..humor genoeg...

grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-11-2014 01:13

Weet wat je zegt...Zeg niet wat je weet...
Wanneer iemand niet zegt wat hij/zei weet, dan praat 'ie volgens mij onzin :wink: ...

Marco, niet als hij niets zegt.

Joh.., maar dan heeft de betreffende persoon gewoon weinig te zeggen, want hij wil het niet zeggen. Eigenlijk is het dus zowel een 'niet veelzeggend, alsook een veelzeggend statement'. Dan zou ik gewoon schrijven;

Zwijgen is goud Bert :D.

En oh ja...

bert kamp schreef:En nou ik toch bezig ben, gezegt schrijf me met een d, als je spellingcontrole aanzet had je dat geweten. Vreselijk irritant zulke spelling fouten.

Het zou jammer zijn als je jouw goeie topic punten voor jezelf zou houden, wie weet welke interessante discussies je los kunt maken.


Spellingsfouten.., goede.

Overleven we wel hoor.., ik vergeef het me zelf ook :lol:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

29-11-2014 01:34

Geiler kan het niet worden, week vissen met Bert en Erwin betaalt de biertjes!!!
Reken er maar op dat ik met een luier om slaap vannacht!!!

Groet, Peter

Ps zal best lukken hoor zo'n week Bert.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

29-11-2014 01:37

Babbelbox Marco is ook weer in tha house!!

Groet, Peter

Ps gaat weer lekker hé die quotjes
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

29-11-2014 01:38

@Marco, Ik snap je punt met me schrijven.. Jullie zullen het er mee moeten doen... ook met me onderschrift...Maar euh word er nog wat gevangen Marco of staan je stokken in de kast in de winter? Ik ga morgenavond proberen een karper te vangen... Tis alweer 2 wkn geleden dat ik een karper op de mat had..Nog wel gevist tussendoor.. maar enkel maar windes gevangen op 30 mm bollen.. Dus hopelijk kan ik er morgen weer is 1tje drillen en vangen..

grts
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

29-11-2014 01:42

Marco, lieverd,

het Groene Boekje geeft aan dat spellingfout en spellingsfout niet per se fout zijn maar wel minder gebruikelijk

Gebruikelijk is spelfout.

en

goei·e

Bijvoeglijk naamwoord
goeie
verbogen vorm van de stellende trap van goed
Opmerkingen
Deze vorm is (informeel).


Zoals je inmiddels zou kunnen weten maak ik geen spellingsfouten en als ik die volgens jou wel maak maak jij zelf de spelfout, en als ik een spelling fout maak dan is die opzettelijk, dat begrijpt toch iedereen.

Zwijgen is goud Bert

Dat zeg ik.
Erwin Groot 75
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-10-2014 23:31
Locatie: Gooise Meren

29-11-2014 01:48

Peter van Loo schreef:Babbelbox Marco is ook weer in tha house!!

Groet, Peter

Ps gaat weer lekker hé die quotjes

:lol:

Ik wil best de biertjes betalen... En dan zal er gezopen worden ook... En als jullie stomdronken je vissen staan te drillen..en het op camera opnemen en ook op you-tube plaatsten wil daar best een bijdrage aan toevoegen... geen enkel probleem... :wink:
't Mag vloeien, ‘t mag ebben’ Die niet waagt zal 't niet hebben.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

29-11-2014 02:00

On topic please!

DE KARPERKONING.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

29-11-2014 02:12

Erwin Groot 75 schreef:stomdronken je vissen staan te drillen..en het op camera opnemen.en ook op you-tube plaatsten wil daar best een bijdrage aan toevoegen... geen enkel probleem... :wink:

Ik ging er al van uit dat je zat van die filmpjes hebt Erwin, dus plaats er maar alvast een paar.

Hilco, het topic is al op de vorige pagina ontspoord, namelijk toen Erwin er lol in begon te krijgen.
Correct me if i'm wrong Erwin.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-11-2014 02:14

Bert, 'spelling fouten' los... Is dat dan ook een losse, informele variant, sarcasme..? Ben op zoek naar humor haha :roll:.

Peter.., wederom bedankt voor jouw korte variant van de babbelbox bijdrage. Stropdas weer om in bed? 8)

Erwin; Ik begreep waarop je met je onderschrift doelde :wink: :D , maar er viel meer te interpreteren. Vandaar; zwijgen is goud. En m'n stokken staan niet in de kast (nooit). De koude is alweer geaccepteerd en de liefdes lopen gewoon door elkaar heen :wink: Net 70kg. schrale bollen laten rollen in 15 en 20mm en deze moeten m'n andere oude bollen en pelletmix vervangen. Ik heb pas twee keertjes wat gevoerd, met een dagje rust ertussen, en zo zal ik het de komende periode ook aanhouden zolang het naar m'n zin is.

'Yep', waar waren we gebleven. Carpboard valt... :D
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 29-11-2014 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

29-11-2014 02:19

Marco Mostard schreef:Bert, 'spelling fouten' los... Is dat dan ook een losse, informele variant?

Nee Marco, minder gebruikelijk, oen.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

29-11-2014 02:29

Martine Bijl en Albert Mol?

Is natuurlijk wel voor de ouderen onder ons.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-11-2014 02:33

:P

Duidelijkheid is hier ook minder gebruikelijk, maar niet minder gewenst...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).