willem barnas....


Gesloten
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

11-10-2014 13:54

[quote="Marco Mostard"

Nogmaals; Opmerken dat iets een promo talk is, maar niet beseffen dat men zelf in CB topics ook merk bewust predikt, dat is in mijn ogen ook niet nuchter oordelend :wink:.


Nuchter oordelend???.je kan toch bewust fan zijn van een bepaald merk?,.zonder dat dit word opgedrongen door een sponsor???,.daar deel je juist je ervaringen mee waar dit forum voor is bedoeld en zonder dat daar een partij DIRECT beter van word.
Een artikel geschreven zoals hier boven daar word MTC DIRECT beter van,.persoonlijke ervaringen van jou of mij of ervaringen met dit merk van bijvoorbeeld Rick elders in een topic dat vind ik toch echt andere koek.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-10-2014 13:59

Leen,toen ik een forum over de boilieman opende,schreeuwde je brand en moord over ttb baits,en mtc baits,en daar.word mtc niet direct beter van ? Stop dan voortaan maar met überhaupt iets lezen op welk forum of artikel of tv reclame dan ook,dit.is overal zo
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

11-10-2014 14:01

[quote="Rik koster"]Ach dat vind ik van alijn ook,met ze Rainbow lake,verschrikkelijk, ik wil daar met geld toe nog geen hengel uitwerpen,en ja dat meen ik serieus!.

Ik heb altijd een enorme bewondering gehad voor dat water,de omgeving de extreme visssen enz enz,.echter is het mij persoonlijk steeds meer tegen gaan staan.Het is gewoon 1 grote selectieve commercielle put waar alleen de zogenaamde elite hun ding kunnen doen,de laatste artikelen en berichten op facebook enz bulken uit van het zogenaamde gebruikte Aas,.verschrikkelijk gewoon.

Zou ik daar morgen een keer mogen vissen vertrek ik meteen die kant op,..het is en blijft een geweldige omgeving.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

11-10-2014 14:04

[quote="Rik koster"]Leen,toen ik een forum over de boilieman opende,schreeuwde je brand en moord over ttb baits,en mtc baits,en daar.word mtc niet direct beter van ? Stop dan voortaan maar met überhaupt iets lezen op welk forum of artikel of tv reclame dan ook,dit.is overal zo.

Rik dit betreft een persoonlijke ervaring,.ik kan er zo nog 30 noemen zowel positief als negatief,.door mijn persoonlijke ervaring daar worden die gasten niet beter van,..zou ik een artikel schrijven met ervaringen dan zie ik dat toch echt anders.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

11-10-2014 15:42

ik zou daar ook wel willen vissen......ok 8 november vertrek ik daar heen voor een week dus niet alleen voor de zogenaamde elite...
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-10-2014 17:22

Meningen verschillen,ik persoonlijk heb een tering hekel aan betaal putten,en vissen met namen,blauwe bekken,en allerlei onzin regels.een 15 kg vis van een kanaal of rivier,geeft mij 10000x zoveel voldoening dan een bak uit een betaalput van 35 kg,
Gebruikersavatar
Ed Siol
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-06-2011 21:53
Locatie: Steenbergen (N.B.)
Contacteer:

12-10-2014 19:56

Als Willem iets wel verdiend, dan is het een waardering zonder sponsor.

Of dit nog mogelijk is?

Afgezien van het verhaal van Willem, is er wel een trant om juist de belangenbehartigers binnen te halen binnen het commerciële circuit. Best slim. Sarcastisch gesproken is een goede weg naar een sponsorcontract, bekendheid maken als belangenbehartiger. Sterker nog, noem je zelf belangenbehartiger en je mag commercieel!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

13-10-2014 11:17

Nuchter oordelend???.je kan toch bewust fan zijn van een bepaald merk?,.zonder dat dit word opgedrongen door een sponsor???,.daar deel je juist je ervaringen mee waar dit forum voor is bedoeld en zonder dat daar een partij DIRECT beter van word.

Een artikel geschreven zoals hier boven daar word MTC DIRECT beter van,.persoonlijke ervaringen van jou of mij of ervaringen met dit merk van bijvoorbeeld Rick elders in een topic dat vind ik toch echt andere koek.


Nuchter oordelend is heel wat anders dan ongenuanceerd. Moet je dus zelf wel goed beseffen hoe je hier op CB overkomt...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

13-10-2014 14:43

[quote="Marco Mostard"][quote]Nuchter oordelend???.je kan toch bewust fan zijn van een bepaald merk?,.zonder dat dit word opgedrongen door een sponsor???,.daar deel je juist je ervaringen mee waar dit forum voor is bedoeld en zonder dat daar een partij DIRECT beter van word.

Een artikel geschreven zoals hier boven daar word MTC DIRECT beter van,.persoonlijke ervaringen van jou of mij of ervaringen met dit merk van bijvoorbeeld Rick elders in een topic dat vind ik toch echt andere ko

Nuchter oordelend is heel wat anders dan ongenuanceerd. Moet je dus zelf wel goed beseffen hoe je hier op CB overkomt.

Kijk zelf eerst maar eens in de Spiegel zou ik zeggen,.en dan niet degene in de krantenbak maar die in de badkamer.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

13-10-2014 15:00

leenderts leon schreef:Een artikel geschreven zoals hier boven daar word MTC DIRECT beter van,.persoonlijke ervaringen van jou of mij of ervaringen met dit merk van bijvoorbeeld Rick elders in een topic dat vind ik toch echt andere ko



Maar goed, wat is nu het probleem? Dat is toch bij heel veel artikelen zo die hier geplaatst worden? Of ben ik nu gek?

Oftewel, waarom maakt iemand zich daar nu zo druk om dan?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

13-10-2014 15:26

Ik snap er geen reet meer van. Sorry...

Willem is de minst commerciële visser die ik ken.
Zoekt z'n eigen stekken op moeilijke wateren.
Gaat altijd de strijd aan met de natuur en neemt ook nog eens de moeite
ons -met z'n allen, op zeer elegante manier- verslag van te doen. Respect dus.

Iedereen die hier zevert, kent Willem niet. Dat is mij wel duidelijk.

Even over de bollen... die krijgt Willem niet, maar die draait hij zelf.
Gewoon met een ouderwetse deegspuit en een rolplank.
Knallen wij af en toe een paar zakken meel in de strijd. Big deal.

Kortom; u heeft het hier over 1 van de meest gedisciplineerde en
hard werkende vissers die Nederland rijk is.
En probeer 'm maar eens naar huis toe te vissen.

Ik vind het dus wel mooi geweest met het commentaar.
Iedereen die iets over zijn prestaties heeft te zeiken,
kan 'm gezellig recht in de ogen gaan kijken.

Ajuus!
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

13-10-2014 16:22

Zie je wel! Is het toch weer de schuld van MTC!!! Stelletje meelzakken!! 8)
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

13-10-2014 20:54

Leon,

Dat is lachen door je gehakketak bewijs je MTC juist een dienst. Een betere reclame kun je ze hun hier niet geven. Ga vooral er mee door maar kom niet aan onze Willem.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

14-10-2014 12:17

@mitsz....dus als je niet commercieel(daar twijfel ik ook aan zoek maar eens op google op willem barnas) bent en zelf je stekken zoekt en een moeilijk water bevist ben je een goede visser.
laat ik je zeggen dan dat die er nog wel een duizenden zijn die nog minder bekend zijn.

het ging mij ook meer om de reclame(volgens vele ben ik een zeikerd maar ja die kennen mij ook niet) niet om het verhaal want dat is goed geschreven.
maar als hier ergens een bericht wordt geplaatst met een naam van een bollenmerk dan wordt er meteen gezeurd dat het sluipreclame is.
dat was mijn punt. meer niet.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

14-10-2014 12:48

Nou Wally, dat is allemaal gelukt beste kerel.

Dus ik stel voor dat jij vanavond tevreden de ogen sluit en voldaan de dag af kan sluiten...
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2014 13:54

wally de weijer schreef:is gewoon weer een reclame praatje voor een boilieboer net als de rest niks realistisch aan.....


En nu is het ineens weer een goed verhaal??
Wie heeft jou het geweten van dit forum gemaakt als ik vragen mag?
Je hebt hebt het over commercie op een forum van een commercieel blad dat overeind blijft door de adverteerders, en als je wordt uitgelegd hoe stom dat is dan is iedereen maar blind, je bent als de bejaarde die 60 rijd op de snelweg en op iedereen kankert die harder rijdt omdat je totaal geen zelfreflectie hebt, je bent continu aan het beledigen en je hebt ook nog 's niks te melden.
Misschien moet je je avatar in je mond steken en jezelf uit je lijden helpen, wat ben jij een loser.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

14-10-2014 15:34

rick moet ook maar eens leren lezen en niet selectief....
ik heb al meerdere keren aangegeven dat het mij om de reclame ging niet het verhaal.
maar als dit jou mening is ok dan leg ik me daar bij neer.
en als een blad overeind moet blijven door de adverteerders kan je net zo goed stoppen met een blad.
in mijn ogen moet een blad overleven door de abonnees en mensen dit het blad los kopen en niet door de adverteerders.
een goed blad heeft geen adverteerders nodig dat verkoopt zichzelf door mensen die het graag lezen.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

14-10-2014 15:42

Maar dat gaat allemaal niet over Willem beste Wally...
Topic en zo?

Je kunt nu over Willem's werk gaan praten en anders kom ik ff op de koffie om het uit te praten.
Neem ik gevulde koeken mee van de bakker hier in de buurt. Die zijn lekker.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

14-10-2014 15:50

nee klopt mitsz maar ik geef gewoon antwoordt op rick maar dat mag ook al niet meer neem ik aan.
en koffie nee bah da lust ik niet en gevulde koeken ook niet :D
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

14-10-2014 15:57

Beste Wally

Als je het over selectief lezen hebt, kijk eerst naar jezelf en dan naar rick he.
En je weet ook dat goldmembers 4000 pond per jaar betalen op rainbow (ja ik ben er toevallig 1 van)

Het is net wat Mitsz zei het gaat daar totaal niet over Willem.
En je bent een knap persoon, als je een blad zonder reclame kunt maken he ik moet de eerste nog tegenkomen.

En laat die bolies gewoon rusten kijk er gewoon overheen, ik heb het al eerder gezegd op dit forum en ik heb de discussie wel goed doorgelezen.

Hou gewoon eens op met zeiken.

Gr Paul
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

14-10-2014 16:01

[quote="pj otte"]Leon,

Dat is lachen door je gehakketak bewijs je MTC juist een dienst. Een betere reclame kun je ze hun hier niet geven. Ga vooral er mee door maar kom niet aan onze Willem.

Groet,
Peter

Totaal Niks mis met MTC,..
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

14-10-2014 16:07

Als er onder het verhaal foto,s stonden van Mainline of iets dergelijks had ik dat zo en zo ook jammer gevonden.
Je kan geen artikel lezen of er word wel een aasfirma vermeld,.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2014 16:09

Er is geen blad in NL wat kan overleven alleen op abonnees, en ook daarbuiten niet vrees ik en dat is maar goed ook want reclame maakt je ook bewust van nieuwe produkten die zomaar gewoon goed kunnen zijn, ik zou als ik jou was een abbo op de pravda nemen, ben je van die reclame af en past wel bij je denk ik.

Je spreekt jezelf tegen in dit topic maar dat schijn je niet te beseffen, in het zwarte pieten topic begin je gelijk over het kwaku festival als je ziet dat Robertino een kleurtje heeft, besef je wel dat als je hem tegenkomt hij je verandert in moderne kunst? Het is respectloos, beledigend en er zijn fora die je er gelijk vanaf gepleurd hadden, jou probleem is dat ik juist wel lees en zie dat je alleen maar op de confrontatie uit bent, er is niks realistisch aan Willem z'n verhaal? Nee tuurlijk niet joh, voor jou niet nee maar voor iedere visser die niet alleen maar op een nummertje zit is het een verademing.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2014 16:34

En in algemene zin over sponsering, wat kan het je boeien als Piet met A vist en Arie met B?
Ik zie het maar sla het niet eens op, misschien komt het dat ik qua aaskeuze niet aan het zoeken ben, maar toen ik dat wel was en zag dat Mitsz in de keuken van MTC stond was mijn keuze gemaakt.
Dus het werkt maar ben ik gedwongen tot die keuze? Nou nee die is geheel en al te danken aan het trackrecord van de maker van het aas, had had bij het door mij verfoeide Proline in de keuken gestaan had ik met frisse tegenzin daarvoor gekozen.
Ik denk dat bij sommige de keuze van aas en het respect wat ze hebben voor de visser hand in had gaan, in gewoon Nederlands, als Piet die altijd vangt vist met A en jij hebt hem als visser hoog zitten ga je misschien twijfelen aan je eigen merk B en daar wringt de schoen denk ik.
Want als je zeker bent van je aas waarom zou je je dan ergeren aan aasreclame, en dan daarbuiten, waar zouden ze het dan moeten doen dan juist op een forum waar je zeker bent van je doelgroep?
Ik ben ervan overtuigd dat 90% van de meestverkochte readymades elkaar niet veel ontlopen qua vangkracht, maar da's mijn mening en daarom kies ik voor freezers gemaakt vanuit een bepaalde optiek en hoe ik het graag wil.

On een voorbeeld te geven, ik heb zelf veel artikelen voor modelbouw geschreven en geloof dat ik wel een goede schrijver kan herkennen, mijn reactie na het lezen van het artikel, oh wauw...
Pas na het gepraat over reclame keek ik terug en zag de MTC reclame, waar ik zelf mee vis notabene, zo belangrijk is het nou, maak je druk over andere dingen zou ik zeggen, een hypercommercieel wereldje als de karpervisserij kan niet zonder, tisnie anders.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-10-2014 16:39

Walter gaat altijd zeker jankend voeren en lachend naar huis :wink:

enne 4000 Pond per jaar om op Scar te mogen vissen? :o

ieder zn meug natuurlijk.. ik vind 2 vergunningen al genoeg voor het water in een straal van 20km2 die ik bevis.kom niet eens buiten de provincie lol. (ok,heel soms provincie Utrecht, maar dat was het dan ook wel)

nogmaals het was altijd wel lachen met WB hiero vroeger ,een oprechte kerel met humor was dat.en ik mis die avatar van Rick van "the young ones". :P

artikelen hebben vaak een vermelding van een merk,weet haast niet beter.
vroeger flipte hier mensen al als je een url in je onderschrift had staan.. dus wat dat betreft gaat het de goeie kant op! ? :roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gesloten