willem barnas....


Gesloten
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

09-10-2014 21:32

lol fred :lol: maar ik zit hier echt op een forum met 15775 blinde leden....
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

09-10-2014 21:53

Terwijl ik dan maar mijn hond en stok zoek ben jij koning eenoog in het land der blinden?
Hoe arroganter je je opsteld hoe dommer je overkomt, en dat is zelfs te zien door een blinde.
Veel gepest op school? :roll:
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

09-10-2014 23:04

whahahahaha antoinette ga een steentje kappen aub zeg......


Ik moet zeggen, dat gaat hartstikke goed dat beeldhouwen van me, momenteel exposeer ik in de bieb in Brielle, nee maak je om mij maar niet druk, je hebt al genoeg drukte aan je hoofd zo te lezen :lol:
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

10-10-2014 00:24

Dommer?
Zit er dan echt geen ondergrens aan...zucht....
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

10-10-2014 08:14

Ik heb m'n biefstuk ook liever zonder saus hoor Wally, maar het blijft een lekkere biefstuk.
Die saus schuiven we wel ff opzij.

Eigenlijk passen spareribs hier beter bij 8)
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

10-10-2014 08:57

En nu is Wally de gebeten hond??,.je verkondig een mening en je word meteen onderuit gehaald.
Ik ga het zeker niet voor hem opnemen maar hij heeft hierin gewoon een punt,.het verhaal is fantastisch (als het je aanspreek),.maar wederom subtiel een verwijzing naar een aas firma.
Heel het karper vissen is nog commercieler dan de NBA,.. piep piep piep did the Job,. :roll:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

10-10-2014 08:59

Walter,

Je kunt ook zoeken naar die zooi.. Denk dat dat is wat jij doet.. Prima, als je dat bekoort..

Wat me dan wel opvalt, is dat het altijd over aasgerelateerde zaken gaat ;)

Toch frustratie?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-10-2014 10:23

WB kon je altijd wel mee lachen hier vroeger
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-10-2014 10:59

leenderts leon schreef:En nu is Wally de gebeten hond??,.je verkondig een mening en je word meteen onderuit gehaald.
Ik ga het zeker niet voor hem opnemen maar hij heeft hierin gewoon een punt,.het verhaal is fantastisch (als het je aanspreek),.maar wederom subtiel een verwijzing naar een aas firma.
Heel het karper vissen is nog commercieler dan de NBA,.. piep piep piep did the Job,. :roll:


Wally verkondigt zijn mening op een manier waar de meeste mensen zich niet in kunnen vinden. Jammer voor hem maar zijn mening word niet gedeeld. Daarnaast: wat is er in godsnaam mis als de naam van zijn sponsor buiten het artikel om zichtbaar is?
Ik vind het trouwens voor mtc pleiten dat ze niet alleen jongena in hun team hebben die alleen biggen vangen, maar jyust kijken naar het persoon zelf. Ik heb het genoegen gehad te hebben om een paar keer met willem aan de waterkant te vertoeven, en voor mij is het naast een prettige persoonlijkheid ook een begenadigd visser.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

10-10-2014 11:29

leenderts leon schreef:En nu is Wally de gebeten hond??,.je verkondig een mening en je word meteen onderuit gehaald.
Ik ga het zeker niet voor hem opnemen maar hij heeft hierin gewoon een punt,.het verhaal is fantastisch (als het je aanspreek),.maar wederom subtiel een verwijzing naar een aas firma.
Heel het karper vissen is nog commercieler dan de NBA,.. piep piep piep did the Job,. :roll:



Niets staat je in de weg je er van te distantiëren, je te verwijderen van alle fora, geen abonnementen meer te nemen op wat dan ook en lekker in alle rust je eigen ding te doen..

Maar Walter is wat dat betreft wel een giga-zeur hoor.. Als dat de problematiek is waar je jezelf mee bezig moet houden, dan heb je het niet slecht..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

10-10-2014 20:02

"Sven van Anrooy"]
leenderts leon schreef:En nu is Wally de gebeten hond??,.je verkondig een mening en je word meteen onderuit gehaald.
Ik ga het zeker niet voor hem opnemen maar hij heeft hierin gewoon een punt,.het verhaal is fantastisch (als het je aanspreek),.maar wederom subtiel een verwijzing naar een aas firma.
Heel het karper vissen is nog commercieler dan de NBA,.. piep piep piep did the Job,. :roll:



Niets staat je in de weg je er van te distantiëren, je te verwijderen van alle fora, geen abonnementen meer te nemen op wat dan ook en lekker in alle rust je eigen ding te doen..

Met andere woorden,..als het je niet beval dan donder je maar op???,.een forum zoals dit is toch om van elkaar te leren niet waar?ervaringen te delen enz enz,..onze liefhebberij is gewoon 1 groot commercieel gedrocht,.de bladen,de forums,de beurzen enz enz,..
En wat betreft de bladen,.ik heb deze altijd fanatiek gelezen,..KW tm Bigcarp,VBK magazine,s enz enz,..elke maand lag er wel iets in de brievenbus.Een serieus verhaal is al lang niet meer te lezen,.vissers die weigerde artikelen te schrijven passeren nu de revu,.ze vangen XXXXL vissen op de bekende BTW,.en Bolletje B did the fucking job,.lachwekkend gewoon,.en het aller ergste vind ik is dat ze morgen voor firma A vissen en volgende week voor firma B,.hoe bedoel je ongeloofwaardig.
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

10-10-2014 20:11

Opbouwende kritiek is nog nooit ergens een probleem geweest, denk ik. Zelfs niet op een forum met 15775 blinden. Maar het is des mensen om te klagen. Iedereen klaagt wel eens, en de ervaring leert dat de allerdomsten én de allerslimsten het meeste klagen.

Als al die topklagers zich 'ns een schop onder de reet zouden geven, en daadwerkelijk iets wilden betekenen voor de karperwereld (ik denk maar hardop aan een dagje begeleiding van jeugd, een initiatief voor een opruimactie (natuurlijk van rotzooi van niet-vissers;) ), een lidmaatschap van een belangenbehartiger, ...), dan zou diezelfde karperwereld er wellicht een stuk vrolijker uitzien. Wie weet stonden we dan al een stuk verder dan momenteel het geval is.

Eindigen wil ik deze nutteloze reply met het feit dat ik al 7 jaar met veel plezier en tevredenheid gebruik maak van de producten van Watersportcentrale. Als dat te weinig mocht blijken uit mijn bescheiden bijdragen voor dit platform, gelieve dat dan te laten weten. Dan mail ik effe naar Willem, want je bent nooit te oud om te leren. ;)

Greetings!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

10-10-2014 20:15

En @ Leon: gelijk heb je. Het is wat het is, en er is geen weg meer terug. Het enige wat nog variabel is binnen het commerciële juk, is de nuance. En laat ons die maar zoeken en vinden, every once in a while.

Grt
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

10-10-2014 20:18

Zo gaat dat in het leven Leon,maar het word met de dag gekker net reclames en dergelijke,dat moet ik je toegeven,maar daarom vond ik dit artikel wel een boeiend en interessante materie omdat het een keer realistisch is,geen succes verhaal,geen kneiter van een vis,geen mega vangsten,geen non stop runs,geen vis die boilie X uitschijt,geen beste onthaakmat want..geen ene Fuck aan reclame op een linkje na en een foto,maar wel een blank wel afzien in weer en wind,wel een verhaal dat mij bekend in de oren klinkt,een realistisch verhaal dat vertelt dat ook bollen van mtc op de verkeerde plek,en verkeerde tijd geen vis vangen,want een wonder aas bestaat niet,alles valt en staat met je stek keuzes,aas komt op een hele andere plek als het gaat om succesen boeken.
En die foto van een mtc logo neem ik maar voor lief,want mij stoort het niet,dit is eindelijk een verhaaltje die mij mee laat slepen in hoe de realiteit vaak is in onze hobby.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-10-2014 21:43

Weet niet beter dan dat de layout door een redactie in het algemeen zelf verzorgt wordt. Je stuurt je verhaal in met een aantal foto’s waaruit zij een keuze maken en mogelijk een stukje tekst aanpassen? Wie moet je hier nu eigenlijk iets kwalijk nemen zou er een rede voor zijn. Willem in elk geval niet wees blij dat we van zijn talent kunnen genieten. Is het toch anders dan verneem ik dat gaarne.

Groet,
Peter
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

10-10-2014 22:32

Onze levens zijn doorspekt van reclame en in die zin dragen wij dat in schrift, logo's, en het gesproken woord zelf ook uit. CB topics zijn daarop geen uitzondering. Soms gebeurt het klakkeloos.., soms bewust. En in dat spiegeltje zou een ieder wel eens mogen kijken wanneer hij/zij als persoon hier op CB zelf een uitgesproken voorkeursmening betreffende (boilie) merk(en) uitdraagt, maar vervolgens wel reclame hekelt of een merkenstrijd aangaat.

Dan denk ik; Verschil zit 'm slechts in het hogere podium en een betere verhaallijn (besef dat nu eens aub) :wink:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

10-10-2014 22:35

Wisten jullie al dat energy baits weer terug is ? binnenkort ook weer the site on line www.energybaits.nl :-) :-) :-)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

10-10-2014 22:50

Het is dat ik nog droge mix heb staan welke ik bij LS BAITS wil laten rollen, want ik zag dat de BOILIEMAN de harde 20mm. scopexbol voor 2 euries per kilo heeft. Misschien toch een keertje zo'n bol zelf proberen...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

10-10-2014 23:21

Lachend gevoerd, jankend naar huis - Willem Barnas

Eigenlijk verdiend Willem wel iets beter dan al dit gezwets, of zal ie juist daarom zo weinig van zich laten zien.. :oops:
Deze 4 pagina's maken wel dat ik jankend m'n bed in duik.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

11-10-2014 09:06

Kleuters.....
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-10-2014 09:27

Henk ter Maat schreef:Lachend gevoerd, jankend naar huis - Willem Barnas

Eigenlijk verdiend Willem wel iets beter dan al dit gezwets, of zal ie juist daarom zo weinig van zich laten zien.. :oops:
Deze 4 pagina's maken wel dat ik jankend m'n bed in duik.



Henk,niet alle 4 pagina's zijn om te janken hoor 8)
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

11-10-2014 10:26

[quote
En wat betreft de bladen,.ik heb deze altijd fanatiek gelezen,..KW tm Bigcarp,VBK magazine,s enz enz,..elke maand lag er wel iets in de brievenbus.Een serieus verhaal is al lang niet meer te lezen,.vissers die weigerde artikelen te schrijven passeren nu de revu,.ze vangen XXXXL vissen op de bekende BTW,.en Bolletje B did the fucking job,.lachwekkend gewoon,.en het aller ergste vind ik is dat ze morgen voor firma A vissen en volgende week voor firma B,.hoe bedoel je ongeloofwaardig.[/quote]

Ben ik niet helemaal mee eens, ik denk dat sommige door een diep dal zijn gegaan maar Karperwereld heeft de weg omhoog alweer een tijdje gevonden, er zijn meer inhoudelijk goede artikelen en niet alles is meer vergeven van de reclame, dit in tegenstelling tot bv de Spiegel, duur blad om te maken maar het is back to back advertisment, verschrikkelijk.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-10-2014 10:43

Ach dat vind ik van alijn ook,met ze Rainbow lake,verschrikkelijk, ik wil daar met geld toe nog geen hengel uitwerpen,en ja dat meen ik serieus!
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

11-10-2014 10:52

Ik heb dit topic goed doorgelzen.
Wiilem verdiend beter dan dat gezeur over bolies van een bepaald merk.
Wees blij dat er vissers zijn zo als Willem,daar kun je allemaal nog een hoop van leren.
Wat dat betreft ga ik met Henk mee in zijn verhaal.

Lees gewoon het belangrijkste, en laat die reclame eens rusten.
Deze discussie werd jaren gelden ook al gevoerd.

Wat een stelletje zeikerds hier zeg.

Gr Paul
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

11-10-2014 11:18

Dat die bladen al lange tijd weinig nieuws meer brengen, daar ben ik het wel mee eens. Maar het meeste is dan ook wel geschreven en de ontwikkeling staat aardig stil. Dus hoop je op een goede auteur die plezierig weg leest, zoals het artikel betreffende dit topic.

Zo vond ik Joris Weitjes altijd leuk om te lezen in de KW en daarna de inhoudelijke nuchterheid van Jan Junge. Nog voor het vertrek van ook laatst genoemde was voor mij de magazine lol op. Reclame werd voor mij hinderlijker naarmate het verdere schrijversniveau tegenviel. Wegens lidmaatschap valt het KSN blad vooralsnog periodiek op de deurmatmat, dus er valt er toch nog wat te bladeren.

Nogmaals; Opmerken dat iets een promo talk is, maar niet beseffen dat men zelf in CB topics ook merk bewust predikt, dat is in mijn ogen ook niet nuchter oordelend :wink:.

'Keeping it real' heeft trouwens ook in mijn ogen meer met wegwaaien en niets vangen op open water te maken dan met de vangst van een 50-er (of veel groter) waar er meerdere hun rondje zwemmen...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).