1e x nachtvissen.....


Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

15-09-2014 21:26

Even onderkennen dat je simpelweg drie maal fout slag had en je eigenlijk gewoon op de bank zou moeten plaatsnemen, zou je sieren...

Het geschreven woord is helaas lastig te weerleggen maar zelfs dat snap je blijkbaar niet 8)

En voor de duidelijkheid naar je bedankjes fabriek...

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7201,d.bGQ

:P
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

15-09-2014 22:51

:lol:

Kan er alleen maar om lachen.

:lol:
Kansloos gezeik!
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

02-10-2014 16:11

Even on topic:

Ja ik had het de eerste keren (en zo af en toe nog steeds, vooral op een nieuwe stek). Bij mij is het steeds minder geworden en ben blij dat ik vandaag de dag heerlijk slaap langs de waterkant. Bij elk piepje sta ik klaarwakker naast me stretcher.

Succes ermee
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
duncan cornelis
Berichten: 11
Lid geworden op: 16-08-2007 20:44
Locatie: zoetermeer

30-10-2014 19:28

Mijn 1ste nacht weet ik ook nog goed :)

we gingen met ze 2e. we zouden middags de tent al gaan op zetten.Papa en Mama zouden patat komen brengen als avond eten ,we zaten tenslotte in de buurt. Vol goede moed gingen wij onze 1ste nacht in. Jong en onbezonnen, gingen we zonder strechters en namen stoeltjes mee . Want der was geen geld in de spaarpot voor een strechter. het werd al snel donker en de grote mannen verhalen kwamen .Papa kwam nog kijken of alles goed ging zo voor onze 1ste nacht. Op een gegeven moment werden we toch wel moe wij proberen te slapen. Wat mischien even lukte in een stoel maar een hele nacht was geen optie. Toen de hoop van het slapen was weg gegaan. Kwam het volgende, de kou !We waren natuurlijk niet goed genoeg gekleed om de hele nacht op een stoel in de kou te zitten.

onze 1ste nacht waar we het nog vaak samen over hebben als nog steeds 2 jonge gasten die allebei met veel liefde vissen. nu 5 a 6 jaar verder nog steeds veel nachtjes pakken alleen nu goed voor bereid !