nachtvis verbod beverwijk.


Plaats reactie
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

31-08-2014 09:53

Lees net een berichtje op fb dat er een nacht vis verbod afgekondigd gaat worden voor Beverwijk
Dit nalv.het achterlaten van troep en het veroorzaken van overlast.
Is dit bij jullieook bekend?
Kansloos gezeik!
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

31-08-2014 10:59

Het staat inmiddels ook op de site van de HSV Kennemerland
Kansloos gezeik!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

31-08-2014 12:17

Michel Mester schreef:Het staat inmiddels ook op de site van de HSV Kennemerland


Ik vindt het altijd een beetje te snel geoordeeld en beoordeeld. Een water waar ik afgelopen vakantie een paar keer heb gevist staat bekend om het aanbod aan karper er word gevist. Echter er komen ook andere recreanten die gebruik maken van hetzelfde water. Wat ik zag verontruste mij de recreanten die daar waren om te zwemmen hadden naast keiharde muziek ook al een redelijke vuilnisbult gecreëerd. Lege blikjes fris/bier, snoeppapiertjes, snoepzakken, lege flesjes en pakjes drinken waren maar een klein deel van wat er lag aan rotzooi. Ik weet dat er in den lande meerdere wateren zijn waar vissers en recreanten samen komen en hun ding uitoefenen, echter vindt ik het van een HSV kortzichtig om enkel te wijzen op karpervissers of vissers in zijn geheel als schuldige. Ik ken ook gevallen dat het juist wel de vissers zijn die rotzooi achterlaten, echter om nou bij alles te beweren het waren karpervissers. Nee dat gaat er bij mij niet in!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

31-08-2014 12:24

Heeft nog erg lang geduurd..Wel weer erg jammer dat een bepaalde groep het weer verkloot heeft voor een groep wel willende vissers.
Het achter gebleven vuil dat langs de fortgaten ligt is trouwens niet alleen van vissers afkomstig.
Compleet meubilair, zakken vol met vuilnis , veel spullen afkomstig van de weet teelt en dan nog wat er achter gelaten wordt op de picknick tafeltjes.
Ik heb toevallig afgelopen week op één van de lastigere gaten gevist en werd gelijk boos aangesproken door de beheerder van het land, gelukkig de boer snel kunnen overtuigen dat niet alle karpervissers er dezelfde mentaliteit op na houden.
De boer was begrijpelijk boos omdat karpervissers zijn hek stuk geknipt hadden en het losse staaldraad omlaag hadden laten hangen zodat er een paar schapen ontsnapt waren...en daarvoor trouwens ook mijn dank nog :evil:

Gr,

Mark
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

31-08-2014 20:09

Het is i.d.d. jammer dat eenkleine groep het voor de rest het moet verpesten.
Maar als er overdag gevist word zal er dan minder troep achter blijven?
Kansloos gezeik!
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

09-09-2014 13:11

Wist niets van dit verbod, laatst (en voor het eerst) eens een nachtje gezeten.. Weinig troep gezien, wel veel paardenvijgen :( en het hek was omheind met prikkeldraad wat stuk geknipt was. Geen controle gezien en een fijne nacht gehad met 2 runs.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-09-2014 14:24

Het is altijd makkelijk om de aanwezige persoon aan te spreken op het vuil. En wie zit er dan langdurig? De karpervisser. Dus is die schuldig. :o
De recreant is er maar een paar uur en laat voor een veelvoud aan troep achter. Maar ja, die karpervisser zit er, dus die heeft dat dan wel gedaan. :-?

En zo gaat dat maar verder, en maar vingerwijzen naar de vissert. En de politiek (PvdD) springt hier graag op in, hun bestaansrecht rust hierop.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-09-2014 14:55

Hallo Frenk,

Neem van mij maar aan dat in dit geval de visser voor het grootste deel de schuldige is hoor.. ik kan hier een enorme waslijst gaan ophangen met ergernissen tov mijn mede vissers maar dan wordt mijn reactie wel erg groot.
Het is alleen heel erg jammer dat een (best wel grote) groep het weer verkloot heeft voor de goed willende karpervissers die er trouwens ook genoeg zijn.
Probleem is dat Johnnie en Anita gehalte in deze regio erg hoog is.. voor veel van deze gasten is het karpervissen een uitvlucht en vrijbrief om je even helemaal te laten gaan zonder dat er met iemand of iets rekening hoeft te worden gehouden.

Gr,

Mark
Plaats reactie