Beroving.


Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-08-2014 13:28

het was een nogal opdringerige 'homo' ik zet dat tussen haakjes omdat het geen homo's zijn maar viezerikken,


Ik ken een water waar helaas ook veel viezerikken komen die behalve schijt aan hun leuter (veel smerig WC papier etc.) ook schijt aan de 'vischende mensch' hebben. Dat is echter niet het type homo dat ik zelf ken...

Recent nog eentje op z'n bek willen rammen, omdat 'ie zomaar een andere zoekende poot in m'n gezichtsveld aan het aftrekken was in bijzijn van nog twee zoekerds. De bewegingen lieten helaas niets aan de fantasie over (brrrr...). daarbij had hij mijn woeste gebaren blijkbaar aangezien voor wenken en m'n geroep, dat ie met z'n vrienden lekker de bossen in moest rotten, dat had íe daarbij blijkbaar ook niet goed begrepen...

Een doofstomme en halfblinde viezerik in dit geval. Wel eentje die op 25 meter van m'n hengels errug snel wijzer werd :wink: !
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 31-08-2014 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

31-08-2014 13:41

Dat klopt, veruit de meeste zijn gefrustreerde viezerikken die 'm overal in willen hangen, als ik homo was dan zou ik beledigd zijn omdat die soort plekken vaak bekend staan als homo-ontmoetingsplaatsen.
Voor mij part doe je het met een pinquin, als die 't ook gezellig heeft dan ga je gang maar ik hoef het niet te zien verder, en ik wil 's morgens ook niet in een gebruikte tissue met een rubber erin trappen.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

31-08-2014 15:58

Weet je wat het is met die berovingen.....je houdt ze niet meer tegen hoe klote dat ook is.
We slepen nou eenmaal voor een kapitaal aan spullen mee naar de waterkant en gaan vervolgens op ons dooie gemakkie liggen pitten.
We vormen op die manier natuurlijk een makkelijk doelwit.

Als je jezelf ertegen wil beschermen zal je een tiental meters rondom je tent al bewegingsmelders moeten hebben.........en dan nog

Wat als er wel iemand met een pistool staat te zwaaien.....wil je het risico lopen?
iemand stormt met een mes op je af..........

De eerste de beste die mij wil komen overvallen heeft een makkie aan mij.
staat hij met een pistool te zwaaien of met een mes help ik hem nog inpakken ook.
Mijn visspullen zijn me veel waard, maar de dikke knuffel van mijn kleine ventje als ik weer thuis kom nog veel meer.

Ik denk persoonlijk dat als je op plekken vist die makkelijk te bereiken vallen en dan ook nog op een beetje achteraf weggetjes het risico een stuk wordt vergroot.
met zijn 2 en of 3 en een nachtje zal voor de gemiddelde dief ook niet heel intressant zijn.

Maar ja.....als ze zelf met een man of 3 aan komen wandelen om je spullen te ''halen'' begin je toch weinig.

het is kut dat het zo is, maar we moeten het er maar mee doen.


Veilige nachtjes toegewenst
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

01-09-2014 14:45

We slepen nou eenmaal voor een kapitaal aan spullen mee naar de waterkant en gaan vervolgens op ons dooie gemakkie liggen pitten.


Dat 'we' gaat misschien over het gros van de kv-ers, maar er zijn er natuurlijk ook die met een stuk minder aan materiaal een kort nachtje doorhalen, niet/amper slapen, juist (korte) dagjes vissen of gewoon mobiel met de pen op pad gaan.

Met volle bepakking beperk je jezelf wat betreft stekkeuze natuurlijk al een stuk meer. Dat gesjouw ligt de meeste vissers (mensen) niet en dat zal waarschijnlijk ook voor de gemiddelde dief zonder bus in de rug gelden. Dat water direct aan die polderweggetjes vermijden dus :wink:

Ik voel me in de polder, een 50 tal of meer meter van een hoofdweg verwijderd, veiliger dan aan de stadsgrens met een weg achter m'n oval. Laat je naar 'je' stek brengen en er staat niet eens een auto die aandacht trekt. Beperk zeker ook het licht bij je nachtelijke handelen en schijn een onbekende nachtelijke bezoeker tijdens het aan komen lopen zsm met een miljoen lumen in de oogjes.

M'n hond heet geen vlekkie, maar dat is dan toch echt het enige wat ze zien...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-09-2014 15:15

wanneer je op een onveilige plek alleen gaat vissen zou ik desnoods een aparte set ervoor aanschaffen.

de improve set van Raven bijvoorbeeld.

of anders zoals gezegd de ochtendjes of avondjes pakken en wakker blijven.

ook zou ik geen onnodig risico nemen betreffende de stek.liever veilig en lekker zitten op een minder productieve stek dan risico moeten lopen op een goed lopende stek.

voor mij niet alles voor een vis.

zoals Marco zegt.
wat erg handig kan werken is een zeer scherpe sterke led zaklamp met zo veel mogelijk lumen.
als je in de nacht iemand in zn snufferd schijnt dan zien ze niks en donder je ze zo de sloot in.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

03-09-2014 00:03

michel Tja schreef:
zoals Marco zegt.
wat erg handig kan werken is een zeer scherpe sterke led zaklamp met zo veel mogelijk lumen.
als je in de nacht iemand in zn snufferd schijnt dan zien ze niks en donder je ze zo de sloot in.



daar heb ik een 1600 lumen zaklamp voor met stroboscoop functie :)...

alleen je moet er ook de kans voor krijgen natuurlijk ....denk dat dat in de meeste gevallen van beroving niet het geval is, en je gewoon overrompeld word
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

03-09-2014 17:15

Komt vooral wegens het Doornroosjessyndroom :D ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).