Ik ga van het weekend ergens vissen waar het nacht vissen niet is toegestaan.Maar omdat we er pas rond elven niet meer mogen vissen en vanaf vier uur weer wel, willen we er gewoon blijven, het is niet vlakbij m,n huis.
Wat is dan nog toegestaan, kun je bijvoorbeeld je hengels gewoon ingedtraaid in de steunen laten staan en lekker op je strechher liggen?
Mag je er helemaal niet meer zijn??
Ze controleren er veel dus door vissen is geen optie
Wie weet hier iets meer over?
nachtverbod wat is wel toegestaan
-
Richard,
Zonder details kan hier niemand een zinnig antwoord op geven.
Zijn er APV's? Mag je bijv na zonsondergang niet meer aanwezig zijn?
Wet openluchtrecreatie kunnen ze je op pakken.
Minstens zo belangrijk: Misschien is er iemand bezig om wel te mogen nachtvissen. Door te blijven kan je de verantwoordelijke instanties onnodig munitie geven om te schieten. "Zie je wel, ze doen toch waar ze zin in hebben."
MVG
Klaas
Zonder details kan hier niemand een zinnig antwoord op geven.
Zijn er APV's? Mag je bijv na zonsondergang niet meer aanwezig zijn?
Wet openluchtrecreatie kunnen ze je op pakken.
Minstens zo belangrijk: Misschien is er iemand bezig om wel te mogen nachtvissen. Door te blijven kan je de verantwoordelijke instanties onnodig munitie geven om te schieten. "Zie je wel, ze doen toch waar ze zin in hebben."
MVG
Klaas
- Mark Noorman
Richard,
Wanneer je hengels opgetuigd op de steunen liggen heb je ze "voorhanden" en ben je er volgens de wet mee aan het vissen. Ik zou ze in ieder geval uit elkaar halen en in de auto leggen.
Verder is het inderdaad maar de vraag of het slim is...
Groeten,
Mark
Wanneer je hengels opgetuigd op de steunen liggen heb je ze "voorhanden" en ben je er volgens de wet mee aan het vissen. Ik zou ze in ieder geval uit elkaar halen en in de auto leggen.
Verder is het inderdaad maar de vraag of het slim is...
Groeten,
Mark
-
haak verwijderen. Dan heb je een bonenstaak, in elk geval geen hengel in zin van de wet. Zie <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.sportvisakte.nl/" target="_blank" class=bericht>http://www.sportvisakte.nl/</a><!-- BBCode auto-link end -->
MVG
Klaas
MVG
Klaas