Karpervissen Sunparks Oostduinkerke


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stijn Schollaert
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-05-2014 11:05

26-05-2014 10:37

Co's,

Iemand al eens gaan vissen op karper in het vakantiepark Sunparks te Oostduinkerke (/Nieuwpoort)?
We gaan vanaf 6 juli een weekendje naar daar (venten onder elkaar) en zouden er graag ons geluk eens beproeven. Ik vind er heel weinig informatie over. Waarschijnlijk geen topwater.
De enige post die ik gevonden heb is op dit forum:
viewtopic.php?f=41&t=70662
Topic dateert van 2012.

Als er iemand al eens geweest is of regelmatig eens gaat vissen hoeft zijn stekken niet prijs te geven :-). Gewoon het idee dat er karpers zitten (redelijk bestand) zou al een hele geruststelling zijn.

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

Stijn
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

01-06-2014 10:06

Hallo
Neem de hengels maar mee Stijn er zit vis genoeg ik heb er nog gewerkt en gevist is wel 10 j geleden toen zwommen er vissen tussen de 8 tot en met 12 kg enkele koi's en nogal wat graskarper maar het grootste deel zijn wel spiegels.
Spiegels waren over het algemeen mooi beschubde. Vroeger mocht iedereen er vissen nu enkel nog campinggasten heb ik vernomen ik ben ondertussen verhuist en kom nooit meer aan dat water vissen vangen is er eigenlijk nooit echt moeilijk geweest.
MVG Lorenzo
Gebruikersavatar
Stijn Schollaert
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-05-2014 11:05

04-06-2014 15:45

Beste Lorenzo,

Super, leuk om iets te horen omtrent het water. Van harte bedankt voor de feedback.
Zijn er bepaalde regels?
Waarschijnlijk enkel 2 hengels, geen drie? Mag je met leadcore aan de slag?
Ze geven heel warm weer zaterdag. Heb een floater en enkele zig rigs voor hondebrokken bij het materiaal gestoken.

Met vriendelijke groeten,

Stijn
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

04-06-2014 20:03

Stijn vroeger waren er totaal geen regels kan me ook niet voorstellen dat ze daar iemand zouden voor betalen.
Als het warm weer is zal je toch de diepe moeten bevissen denk ik het diepste deel is als je aan de voorkant van het meer staat das aan de tennispleinen en je kijkt naar het water naar rechterkant opwandelen op zo een 150 meter kom je een landstongetje tegen als je daar vist werp je gewoon een metertje of 50 ver naar het midden van het grasplein op het eind van de tennis baan.
En als daar geen plaats is aande achterkant zitten als je kijkt op google earth op het icoontje staat van grote vijver daar zitten en maar het midden van de vijver werpen.
Voor te vissen met de floater zal moeilijk worden vrees ik er zitten nogal wat eenden en meeuwen 'de ondiepste plaats is aan de achterkant die kleine vijver die verbonden is met die beek .
Als je terug ben laat eens weten hoe het geweest is ben wel benieuwd na zoveel jaar mag trouwens via pb niet dat ik er ooit nog ga vissen enkel uit intresse.
MVg Lorenzo
Plaats reactie