Misleiding webshop ''Raven of Hengelsportdevies.nl


Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

15-03-2014 10:47

Mijn local store (Engels anders begrijpen karper vissers het niet) is Raven, NOOIT problemen gehad met service, altijd als er iets aan de hand was werden de problemen netjes afgehandeld. Kwaliteit prijs verhouding is in orde. Als je een X2 fiets koopt bij Gamma kan je ook geen Gazelle kwaliteit verwachten en in de X2 range zitten overigens ook best goede spullen, ik gebruik nu een X2 lijn voor mijn penvisserij, kost een scheet en is prima spul. En een web site onder een andere naam hebben ze niet nodig, is mijn mening.

PS

Ik heb geen commerciële banden met Raven.

PPSS

O wel, toen het nog dierenboetiek Sjoerd Raven was, heb ik pennen voor ze gebouwd.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

15-03-2014 11:54

Rene Zoeter schreef:Niet altijd. Ik heb bv een koffie machine en daar was wat mee. Leverancier gebeld, en deze verwees me door naar de fabrikant die mij prima geholpen heeft.


En dat mag dus niet, de verkopende partij is degene waar je zaken mee doet en degene die de wettelijke garantie behiirt op te lossen. Daarna mag hij dat gaan afhandelen met de fabrikant of importeur. Dit zijn in nederland gewoon wettelijke regels, waar helaas een hooo winkeliers niet van op de hoogte (willen) zijn
Tom Faber
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-04-2014 22:04

08-04-2014 22:11

Hoo hoo hoo, hier moeten we even inspringen :D

De website hengelsportdevries.nl is zeker niet van Raven Hengelsport. Ik moet zeggen dat ik dezelfde verwarrende ervaring heb meegemaakt toen ik de site een tijdje terug tegenkwam. Ik heb toen de site direct verzocht de naam aan te passen met als mogelijk gevolg dat onze producten niet meer geplaatst zullen worden. (De affiliate uitkering wordt dan stopgezet).

Inmiddels kan ik melden dat de affiliate uitkering voor hengelsportdevries.nl is stopgezet.

Ik hoop dat dit de situatie opheldert. Vragen zijn natuurlijk welkom.

Tom
Raven Hengelsport Ecommerce
Tom Faber
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-04-2014 22:04

10-04-2014 11:43

Inmiddels is na goed contact met NVA de website hengelsportdevries.nl opgeheven.
Jeroen Schulte
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-04-2011 13:47

11-04-2014 09:08

Martijn Nederpel schreef:
En dat mag dus niet, de verkopende partij is degene waar je zaken mee doet en degene die de wettelijke garantie behiirt op te lossen. Daarna mag hij dat gaan afhandelen met de fabrikant of importeur. Dit zijn in nederland gewoon wettelijke regels, waar helaas een hooo winkeliers niet van op de hoogte (willen) zijn


Dat mag dan wettelijk geregeld zijn, maar bij sommige producten dien je voor garantie bij de fabrikant aan te kloppen. Harde schijven en monitoren zijn daar een voorbeeld van.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

11-04-2014 13:02

Nog een winkelier die het beter wil weten dan de wet.
Je dient nergens ander aan te kloppen dan bij de winkelier.
Iets anders is dat het kan, en soms beter geregeld is dan via de winkelier.
Voorbeeld, een kapotte samsung monitor die aan huis wordt afgehaald inclusief vervangende monitor en 2 weken later keurig weer thuis werd afgeleverd.
Dennis Wageningen
Berichten: 37
Lid geworden op: 16-12-2010 17:10
Locatie: Stolwijk

18-04-2014 02:43

Yeeeehhh.

Nou had ik toch een punt om dit topic te beginnen haha