Presentatie over hengelsport


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robert vd Heide
Berichten: 176
Lid geworden op: 20-09-2009 18:18

11-03-2014 13:11

Beste mensen,

Ik moet voor school een presentatie voeren, hiervoor heb ik gekozen voor mijn hobby, maar de presentatie moet een probleemstelling hebben, en het moet mensen die niets met de hobby te maken hebben aanspreken.

Omdat er in de pollitiek ook al een aantal discussiepunten zijn geweest over het verwijderen van bepaalde uit onze wateren leek het mij interessant om hier over te gaan vertellen.

Iemand goed advies/links en websites die ik kan gebruiken? En eventuele tips over een leuk vraagstuk?

Bij voorbaat dank!

Groeten Robert
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

11-03-2014 13:46

Zoek contact met de BVK (http://www.karperbeheer.nl/) en de Sportvisserijnederland.nl.

Zij hebben vaak veel materiaal voorhanden. Je kunt ook eerst op hun sites kijken, met wat stellingen naar voren komen die je wilt bespreken tijdens de presentatie, en die dan voorleggen.
Gebruikersavatar
Robert vd Heide
Berichten: 176
Lid geworden op: 20-09-2009 18:18

11-03-2014 21:53

Ik heb wat rond gekeken, het moet er in mijn presentatie op neerkomen dat het helemaal niet slecht is dat er sportvissers zijn en dat hengelsportvereningen zorgen voor het onderhoud van wateren en dergelijke, ik zal proberen wat bronnen op te zoeken, mocht iemand advies hebben hoor ik het graag.
Plaats reactie