Mag ik jullie mening over voerboten


Plaats reactie
Johan Netten
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-01-2014 14:00

25-01-2014 14:10

Hallo,

Mag ik jullie vragen ik kan nieuw in de winkel een Trend micro voerboot kopen voor€ 260, maar ik zag op Markplaats Kkarp S 60 Camo voor € 250 kopen het is 2 jaar oud. De boot ziet er goed uit alles zit er netjes bij. Is er veel verschil tussen die 2 boten.

Waar doe ik goed een 2hands kopen of nieuw? En waar moet ik naar kijken als ik 2 hands koop.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,
Johan
Ruud Bannink
Berichten: 25
Lid geworden op: 25-02-2014 16:32

26-02-2014 02:48

Johan, technisch zijn er weinig verschillen, beide boten lijken inwendig op elkaar, uiterlijk zou je dat niet zeggen overigens.
Ik denk niet dat ik een keus voor je kan maken want beide boten zijn beperkt en gevoelig, vergeet ook niet dat als je er wat mee krijgt je meestal veel kosten moet maken om het weer te laten repareren.
Als ik dan toch moet kiezen dan zou ik de nieuwe nemen.
Bij de 2e handse moet je indien je die wil op 2 dingen vooral letten, functies moeten allemaal werken, print controle dus en je moet er mee varen, minstens 200 meter om te controleren of de ontvanger goed werkt, deze is namelijk erg gevoelig voor vocht en erg duur.
Verder moeten de motoren hetzelfde klinken, de boot moet recht varen als je niet stuurt en even onder de klepjes kijken of het zaakje droog is en niet gecorrodeerd.
Maar mijn echte advies is om een beetje door te sparen voor een betere boot.

Succes.
Gebruikersavatar
Sandor vd Beek
Berichten: 90
Lid geworden op: 02-01-2014 20:19
Locatie: Barneveld

26-02-2014 09:39

Ik had begrepen dat Yaris sport failliet is en daar komen ook de boten van Trend en Skarp vandaan. Geen idee of er een her start komt. Misschien wel interessant om daar op te wachten stel dat je in de toekomst nog onderdelen nodig hebt en ze zijn er niet meer.
Ab Angenent
Berichten: 6
Lid geworden op: 17-02-2014 19:45
Locatie: Groningen

27-02-2014 22:39

Hallo Johan

Ik ben zelf op zoek geweest na een voerboot en werd helemaal gek van alle meningen en discussies over de verschillende boten. Ik had in gedachten om te beginnen met een simpele boot en wanneer ik rondvroeg wat iets voor mij was had iedereen een andere mening. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Fishfun en gevraagd of ik daar langs mocht komen voor informatie. Als ik dit eerder had geweten was ik er al eerder heen gegaan. De eigenaar van Fishfun heeft zijn werkplaats aan huis en kan je goed informeren. Bel hem eens. Ik ben zelf gegaan voor een Nanotec met fishfinder, was eigenlijk wel boven mijn budget maar de garantie erbij en het goede gesprek hebben mij toch doen besluiten hiervoor te gaan. Hij heeft verschillende boten al vanaf 350 euro.

succes Ab
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Plaats reactie