mag ik jullie mening over SOUL.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacky Ver
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-01-2014 18:47
Locatie: utrecht

24-01-2014 19:14

Hallo, ik ben jacky en ben nieuw op dit forum. Ben verleden jaar begonnen met karperen.
ik heb toen dus ook mijn karpersetje aangeschafd en heb gekozen voor soul aangezien de spullen er mooi uitzagen en stevig aanvoelde.. hieronder mijn setje (nog niet compleet)

2x Soul "the dutch reloaded" 12ft 2.75lb.
2x Soul Freewheel 12000fr big pit.
Soul Carbonium constructor pod.
2+1 rec. Soul system x piepers.

etc. etc. heb ook al de randspullen van soul zoals landingsnet onthaakmat e.d.

Nu ga ik voor aankomend seizoen dus ook mijn bivvy e.d. aanschaffen en ook dit wil ik allen van soul hebben. Nu de vraag... Wat vinden jullie van SOUL? ik koop al mijn spullen bij sanders in maarssen (utrecht) en hun werken daar dus als topmerk mee. ik vraag dit omdat er niet veel over te vinden is zo van de visser af.. dus hoor graag jullie mening! dank u wel. :D
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

24-01-2014 19:40

Hallo Jacky,
Welkom op het forum :)
waarom zou je alles van een merk moeten hebben?
ikzelf heb vanalles door elkaar zolang het maar goed bij elkaar past en op elkaar aansluit.
het enige wat ik van SOUL gekocht heb ooit was dezelfde rodpod die jij nu ook hebt en persoonlijk was ik er niet helemaal weg van. misschien lag het wel aan mijn exemplaar maar ik zou zeer voorzichtig omgaan met het schroefdraad van je rodpod.
ook zou ik een klein inbus setje in je rodpodtas meenemen voor de zekerheid.(als je piepers omklappen wordt het lastig nachtvissen.)
ook vond ik em aan de lichte kant.
verder goed ding als je hier rekening mee houdt :wink: :D
verder geen ervaring met SOUL.
ik had liever leukere dingen over die pod gezegd.

er zijn ook al een aantal topics over verschillende SOUL producten geweest

search.php?keywords=SOUL&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jacky Ver
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-01-2014 18:47
Locatie: utrecht

24-01-2014 19:53

Michel, dankjewel en hallo.. haha is een beetje een tik van me om alles van hetzelfde te hebben. :P
over de rodpod deel ik dezelfde mening ben er niet erg tevreden over en ga daarom ook overstappen op de rvs double backbone pod van hun. die schijnt zeer stevig en duurzaam te zijn. in combinatie met de losse rvs banksticks word dit hopelijk wel een succes.. ik heb verleden week ook pas de nieuwe molens aangeschaft de soul freewheel 12000fr dus weet daar zelf ook nog niet van of het wat is..
ik had eerst de 6000fd van soul en tjah.. voor het geld mag ik denk ik niet klagen..

ik hoop dat er wat mensen zijn die ervaring hebben met soul..
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

24-01-2014 20:15

als je die link aanklikt onderin mijn bericht heb je iig al 63 resultaten betreffende soul producten.
zag ook een topic over je nieuwe molens er tussen staan.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jacky Ver
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-01-2014 18:47
Locatie: utrecht

24-01-2014 22:02

Aha zie het nu ja ben nog niet zo handig hierin haha bedankt.
martijn van den Haak
Berichten: 202
Lid geworden op: 11-08-2006 09:34

24-01-2014 23:26

ik heb een strecher van Soul en ben daar zeer tevreden over.

enige nadeel is, hij is wat aan de zware kant. maar verder, prima ding.
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

25-01-2014 00:43

Die stretcher ook al zo zwaar Martijn?

Het enige wat ik van Soul heb is een carryall tas en damn, wat is dat ding zwaar.. :wink:
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Jacky Ver
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-01-2014 18:47
Locatie: utrecht

25-01-2014 04:12

Hahaha dat word flink sjouwen dus lees ik al.. :D naja als de kwaliteit maar goed is maakt het tillen me niet zoveel uit, wil zowel de carryall en de stretcher van soul gaan kopen dusja.. danke voor de reactione!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-01-2014 21:02

Ze hebben bij Soul niet stil gezeten. Breed assortiment en een schitterende catalogus. Kwaliteit is volgensmij gemiddeld/redelijk.
Let op slagboom !
Plaats reactie