Commentaar op foto's


Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

28-10-2013 13:00

Dan heeft een opmerking een educatieve meerwaarde.


In het geval van kolderieke plaatjes is er evengoed ruimte voor een stukje educatie.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-10-2013 15:27

Bjorn. ik zal eens effe enkele tientallen van mijn guppen bij jou "opwaarderen" voor m'n sponsor!

:D
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

28-10-2013 15:30

Kom maar door Kees! Ik laat me ook graag uitbetalen in bollen! :D
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-10-2013 16:45

:D
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

29-10-2013 02:02

Kees Ouwehand schreef:Toch blijft het zo dat iedereen een account kan aanmaken en binnen mag komen, in tegenstelling tot door jou bedoeld land. En als je dan ook nog eens het juiste forum en topic vindt, zodat de anderen on-topic kunnen blijven, zul je al helemaal weinig last hebben. Wordt het te gek, en dat kan in de praktijk toch wel even duren, dan wordt er ook wel eens een keer gepoetst.

Groet, Kees


Het poetsen gaat soms ook razendsnel, afgelopen weekend bijvoorbeeld.
Iemand opent een topic, ogenschijnlijk met een bijbedoeling, iemand reageert, ik reageer en de volgende dag (zondag) is het topic verdwenen.
Vraag is dan waarom en wie neemt die beslissing? Is er b.v. overleg tussen de heren van de raad.
Het topic zelf had m.i. overigens een hele interessante discussie kunnen opleveren en daar zijn we nou net juist bang voor?

Discussiehoek en het mag? Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-10-2013 07:28

Binnen de huisregels Hilco.

Er is 1 topic verwijderd dat teveel neigde naar reclame. Dat is niet de bedoeling. Overigens een lastige omdat gebruikerservaringen wel zijn toegestaan. Maar we waken tegen misbruik daarvan. En dat is de praktijk.

We kunnen eindeloos discussiëren hierover, maar geen acties door moderatoren levert minstens evenveel discussie op. Er wordt veel gemopperd over off-topic gaan in Vangsten. We hanteren altijd de huisregels en bij onduidelijkheid is er overleg.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

29-10-2013 08:46

Ook in off topic gaan wordt er met 2 maten gemeten hoor Kees, kijk bijv. momenteel maar eens in vangsten op datum. Zou ook in ander topic thuishoren. Maar de boodschap is verder duidelijk!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-10-2013 09:51

Twee maar? Wordt altijd naar nuancering gezocht. Moet dus meer zijn dan maar twee maten, anders is het mijn inziens niet in orde.

Maar jij zal ook wel ervaren dat het of niet goed is of het deugd niet.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-10-2013 17:23

Bjorn Schoemacher schreef:Zo kan het ook, en nee ik heb hem echt niet in de lens gedrukt hoor! :D

Na:
Afbeelding

Voor:
Afbeelding


Scheer je zelf man.., schandalig :wink:


Drie nieuwe topics in de categorie man/vis foto;

To shave or not to shave..?

Lange armen; stukje zagen of niet (och, deden we al :D )?

Geldt 'Dat gaat je geen ene moer aan', voor ieders beleving in elk topic :wink: ?
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

29-10-2013 18:57

Nou Marco, ik krijg serieus klappen thuis als ik me zou scheren! Af en toe stiekem de trimmer erover en daar blijft het bij :wink: (Heb trouwens ook een pest hekel aan [nat] scheren)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

29-10-2013 19:14

Pratende k#t, bakkerbaarden en ook een trimmer hiero hahaha. Nat scheren bij m'n vrouw vind ik wel gezellig hoor :D ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

30-10-2013 00:09

Kees Ouwehand schreef:Binnen de huisregels Hilco.

Er is 1 topic verwijderd dat teveel neigde naar reclame. Dat is niet de bedoeling. Overigens een lastige omdat gebruikerservaringen wel zijn toegestaan. Maar we waken tegen misbruik daarvan. En dat is de praktijk.

We kunnen eindeloos discussiëren hierover, maar geen acties door moderatoren levert minstens evenveel discussie op. Er wordt veel gemopperd over off-topic gaan in Vangsten. We hanteren altijd de huisregels en bij onduidelijkheid is er overleg.

Groet, Kees


Kees, ik snap natuurlijk heel goed waarom het topic is verwijderd, het lag er ook veel te dik bovenop.
Misbruik/gebruik maken van het board gebeurt bijna dagelijks? En wat is het verschil tussen die twee? Daar kun je al eindeloos over discussiëren.

Misbruik is voor mij in ieder geval, meerdere accounts aanmaken en gebruiken. Dat het gebeurt lijkt mij duidelijk.