Hallo,
Vorige week ben ik eruit geweest om een nachtje te gaan vissen op een watertje hier in de buurt. Toen ik mijn RodPod (Spro Strategy STRAT-4 Tripod) opzette, brak de klem van één van de poten af. Ik heb toen Strategy een mailtje gestuurd, dit was afgelopen dinsdag, of zij mij deze op konden sturen en wat de eventuele kosten waren. Ik heb hier alleen nog niks van gehoort. Zijn er toevallig meerdere mensen die ooit contact opgenomen hebben met strategy, zo ja, is het dan normaal dat een reactie zo lang duurt?
Het gaat over de klem die de poot tegenhoudt om hem op lengte te zetten.
Alvast bedankt.
Vraag over service Strategy
- martin blom
- Berichten: 289
- Lid geworden op: 11-02-2007 09:24
Garantie en Service is zeer goed maar dit moet je inderdaad via een winkelier regelen.
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 02-08-2013 20:18
Oh echt..
Toen ik bij Mitchell een nieuwe slipknop vroeg, (ook direct via hun, niet via winkelier.) stuurde zij deze wel op. Ik ga dan toch maandag maar langs de viswinkel om een nieuwe te vragen. Ben er ook wel voor bereid om te betalen, als er geen garantie meer is.
Bedankt voor jullie antwoorden!
Toen ik bij Mitchell een nieuwe slipknop vroeg, (ook direct via hun, niet via winkelier.) stuurde zij deze wel op. Ik ga dan toch maandag maar langs de viswinkel om een nieuwe te vragen. Ben er ook wel voor bereid om te betalen, als er geen garantie meer is.
Bedankt voor jullie antwoorden!
- ben scholten
- Berichten: 3191
- Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
- Locatie: den haag
Indd eerst langs de winkel gaan maar ze zouden op ze minst even kunnen reageren.
Ik heb dat gehad met een bepaalde firma.
Ook een mail gestuurd ivm landingsnet.
Ook nooit wat van gehoord.
Ik heb dat gehad met een bepaalde firma.
Ook een mail gestuurd ivm landingsnet.
Ook nooit wat van gehoord.
Vis is vis
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 02-08-2013 20:18
Inderdaad Ben, maar heb nu wel iets binnengekregen van hun... Heel amateuristisch als je het mij vraagt lol... Een bubbeltjes plastic envelop, met daarin de door mij gestuurde mail uitgeprint en daar dan weer in verfrommelt een klemmetje... Alleen het klemmetje overigens, ook nog eens verkeert, omdat ik om het hele systeempje vroeg maar oké haha. Nog geen tijd gehad om naar de viswinkel te gaan maar dat doe ik dan morgen wel.