voorstellen en vraag over vissen in de saone


Plaats reactie
marco de wilde
Berichten: 13
Lid geworden op: 17-06-2013 18:08
Locatie: woerden

20-06-2013 14:15

hallo medevissers.
ik ben nieuw op dit forum dus zal ik me even voorstellen.
ik ben marco ben 35 jaar en woon in woerden met vrouw en 2 kinderen.
ik vis ongeveer 27 jaar met de feeder hengel of vaste stok.
ben ander half jaar geleden begonnen met karper vissen en ben er verslaaft aan geraakt.
nu ga ik deze zomer op vakantie naar camping rives du soleil bij pont du vaux in frankrijk.
deze camping licht aan de rivier de saone en ze zeggen dat je er op karper en meerval kan vissen.
heef een van jullie ervaring in deze omgeving met vissen.
tips zijn welkom omdat ik zelf geen ervaring heb met vissen in een rivier en frankrijk.
ik wil gaan vissen met 2 hengels op karper en een hengel op meerval.
groeten marco
aad kriek
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-11-2009 20:46

20-06-2013 21:11

Je hebt een pb
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

21-06-2013 12:54

Zal misschien aan mij liggen maar waarom moet een antwoord op een dergelijke vraag via PB beantwoord worden? Er zullen misschien wel meer mensen interesse hebben in deze info. Het zal toch niet zo zijn dat na een openbaar bericht heel Nederland afreist naar de Saone om je stek te pezen als er überhaupt al een heel specifieke stek wordt besproken.

Heb je het over je geliefde lokale stek in de buurt begrijp ik dat je dat liever niet op een board gooit maar info als dit, schiet mij maar lek.
Gebruikersavatar
Anes Kadic
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-07-2007 03:58
Locatie: Twente
Contacteer:

30-06-2013 21:22

Hey Marco,
Zelf ben ik al 2x naar deze camping geweest, en heb hier leuk weten te vangen. Op de saone zelf is goed te vangen, maar op het slootje dat erachter loopt ook! Mocht je concrete informatie willen hebben mag je me een pb doen!

Groetjes,
Anes
Vissen begint daar waar het verlangen naar gewicht ophoudt, en het een worden met je passie je drijfveer is
Plaats reactie