Karper probleem


Plaats reactie
Jelliododood 13

19-06-2013 17:40

Ik vis op een rustig stukje water met aan de zijkanten lely's met bolies van vismeel 18 mm.
Ik heb een week lang rond 14:00 uur gevoerd. Ik ben een dag gaan vissen met dezelfde bolies zonder resultaat.
Ongeveer 20 meter van mijn voer /visplek stond een klein gemaal aan op het moment dat ik aan het vissen was.
Ik vistte dus met 18 mm bolie en toen ik m'n onderlijn binnen draaide zat hij onder het slib ook het lood.
Zou mijn bolie / lood in het slib zijn gekomen dat ik daardoor niets ving, of heefd het een andere reden. Ik hoor graag van jullie wat je ervan vind.
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

19-06-2013 19:18

Hoelang zijn de onderlijnen die je gebruikt? Misschien wordt je onderlijn wel helemaal in de bagger getrokken?
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

19-06-2013 22:50

Jellio ,

Probeer het eens op een ander tindstip , bijvoorbeeld als het gemaal uit staat .
Of snachts , als je haakaas dan nog schoon is heb je uitsluitsel .
Mocht het dan nog steeds zo zijn , probeer eens wat bodem onderzoek te doen .
Aan de hand daarvan kun je dingen gaan veranderen zoals een lange soepele onderlijn of een chod rig bijv.
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

20-06-2013 07:08

Probeer eens met een PVA zakje,zo ligt alles mooi bij mekaar of met een popup.Waar ik meestal vis is de bodem bedekt met zwarte bladeren,even lijn zinken en alles ligt onder de bladeren.Met een PVA zakje heb ik dit niet en een popupje zweeft wat boven de bodem.Je kan het alleen maar proberen hé :D
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Plaats reactie