wokkelvinnetje op de foto..... lelijk!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

26-12-2013 19:58

rene de graaf schreef:ps alleen de geile mannetjes hebben een bewaarzak, het fotootje hé.


Zo zwart/wit wil ik het niet zeggen Rene :wink:
Zou ook een beetje vreemd zijn met een fotootje als avatar,
wel in het donker gefotografeert, dat weer wel :lol:
Maar zoals de Tino en Sven het bedoelen met dit topic, blijf nadenken met waar we bezig zijn mensen.
Met goede hoop voor het nieuwe jaar, Willem
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)
frank Gruiter
Berichten: 23
Lid geworden op: 13-11-2013 08:26

28-12-2013 10:45

ps alleen de geile mannetjes hebben een bewaarzak, het fotootje hé.


Hahah, ja inderdaad.
Typisch praat van iemand die het met een paar vissen per jaar moet doen.
Gebruikersavatar
tim nijkamp
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-06-2006 23:12
Locatie: Haarle

06-01-2014 22:24

Ik ben ook geen voorstander van een wokkel vin baal er nog steeds van
Dat ik onbewust me mooiste vis tot nu toe met wokkel op de foto heb. hou er nu
Elke keer aan als ik een foto maak rekening mee, ff de vin plat tegen de buik leggen
Voor het optillen.

Maar bewaarzak vindt ik een heel ander verhaal, ik heb er 1 omdat ik vaak
Alleen vis en als ik iets aparts of een target vang ik iemand wil bellen voor een
Foto. omdat de foto dan net mooier is als de zelfontspanner en de vis blijft dan egt max
Een uurtje in de zak aan een stormpole of bankstick nooit aan een boom of tak.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

06-01-2014 23:23

Ik begrijp niet dat er in z'n algemeenheid niet begrepen wordt dat een uur of een nacht een vis zakken naar alle waarschijnlijkheid weinig uitmaakt. De vis is in meer of mindere mate 'uitgerust' en wordt simpelweg weer compleet mak gemaakt door, voor een tweede maal, alle zuurstof aan z'n lijf te onttrekken...

Maar 'jouw' vis, jouw feestje :wink: .

Mocht het, ondanks alle voorzorgmaatregelen, dan toch erg tegenzitten...; 'T is gelukkig niet mijn geweten voor een foto. Daar heb ik een andere oplossing voor; Zelfontspanner op 10 foto's zetten, in alle standjes gaan met die banaan, een ruim kader aanhouden en thuis op je PC bewerken!

Maar ik ben blij voor je dat je een goed fotograferende maat hebt, want die zijn dun gezaaid :D
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

07-01-2014 08:13

Het doorschieten in het pamperen van de karper geeft de anti sportvis lobby straks genoeg munitie om hun punt hard te maken in de politiek.

Blijft natuurlijk selectief geweten. :wink:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2014 08:37

Dave, van vangen, daar wordt zeker alleen de vanger beter van, om op je selectieve geweten in te haken. Maar denken; ik zak maar een uurtje, want dat maakt niet uit :roll: ...

Wie had het er recent over wat beter is betreffende de frequentie van een vis haken (niet haken). Lijkt me voor zuurstof onttrekken ook geleden :wink: .

Beestje is moe, toestel standaard klaar op bankstick, makkelijk plaatje schieten en terug (of bewonderen en gewoon terug)...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Brian Goldman
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-02-2010 19:30
Locatie: Neede

26-01-2014 18:12

Je ziet het zat op foto's ja.en wat is het vaak, als ze het zien gaan de meesten het ook na doen.
Zelf vind ik het niet kunnen, doe het zelf ook niet.
gebeurd er wat met de vis weet diegene het natuurlijk niet he.
Carp Team Xtreme
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

21-02-2014 16:51

Als we dan met zijn alle niet willen dat er een wokkelvinnetje te zien is,dan kan er hier door het forum beheer toch wel op ingesprongen worden.
Een simpele(niet leuk voor de berichtschrijver)manier is dat alle moderatoren en admins de foto's controleren.
Is er een wokkelvinnetje te zien dan deze foto verwijderen, waarop de vissers misschien er over na gaan denken en bij een volgende foto de vis anders vastpakken(want ze willen de vis wel showen hier).
En als alle moderatoren en admins van alle bekende fora in nederland dit afspreken met elkaar, misschien dat er dan een begin wordt gemaakt aan het verdwijnen van de WOKKELVIN.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

22-02-2014 00:43

Met paprikapoeder graag...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

22-02-2014 22:43

Wally , ik denk dat we blij mogen zijn dat er überhaupt nog wat vangst posts voorbij komen.
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie