Bosfeld Modelbouw


Plaats reactie
Marc de boeck
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-04-2013 04:54

27-04-2013 05:04

Beging Januari 2013 bestelde ik een powerroller bij deze firma. De centjes werden keurig overgeschreven , 290 €.
Vandaag; eind april heb ik nog steeds niets ontvangen. meermaals telefonisch contact gehad en de eerste keer waren er enkele kleinere onderdelen nog in bestelling, later was hij nog aan het wachten op de rollen.
Denk dat ik ondertussen 7 telefoons verder ben. De powerroller was vorige maandag klaar en zou verzonden worden.
Inderdaad, vandaag nog steeds niks gezien.
Heeft er iemand nog zulke ervaringen met deze firma ?
Ikzelf woon in Belgie en even naar Almere rijden om te gaan horen is geen optie.
Kan ik ergens een klacht indienen tegen deze firma ? want dit ruikt sterk naar internetfraude.

MArc
dave kesseleer
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-12-2010 19:42

27-04-2013 10:43

Hoi Marc,

Ik heb een boot van Bosveld gehad.
Leon kan zeer goed praten totdat je hem een keer tegenspreekt,dat accepteert hij niet.
De laatste keer dat ik er was moest hij 3 kleine dingen in orde maken.

Ik maakte een afspraak wanneer ik de boot op kwam halen en belde zelf op de desbetreffende dag op....Wat denk je, de boot was nog niet klaar!!

uiteindelijk is de boot klaar en rij ik vol goede moed daarheen.
Ik vraag of hij alles netjes in orde heeft gemaakt en hij antwoord volmondig ja.
N.a.v voorgaande akties stel ik voor de boot te testen en dat vond hij maar onzin want hij had de boot getest en alles zou in orde zijn.
Ik denk dat je het al kunt raden.... De boot was niet in orde.

Na een discussie met hem heb ik besloten dat hij het maar uit moest zoeken met zijn bedrijf.
Hij zei tegen mij dat ik onmogelijke dingen zou willen, en dat hij mijn probleem niet op kon lossen.
Ik hoor tegenwoordig meer klachten over zijn servicebeleid.

Ik heb daarna contact gezocht met een andere botenbouwer (GLADIATOR) om daar voor een boot te kijken.

Na een bezoekje aan Ton en ook even een kleine uitleg te hebben gegeven vertelde hij mij dat hij de boot evt wel na wilde kijken,dit vond ik natuurlijk erg prettig.

Een paar dagen later was ik terug bij Ton en ja hoor..... Na 45 minuten was alles opgelost en nu vaart de boot super, beter dan ooit tevoren!!

Hopelijk heb je hier wat aan.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

27-04-2013 17:25

Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe boot daar gekocht voor 1400 ballen.
Ik kocht een miniatuur TITANIC. ZO lek als een mandje.
Daarna gezeur met dipetemeter en poespas.Meerdere keren gebeld en geklaagd.
Uiteindelijk een nieuwe boot gekregen maar die heeft hier nooit het water geraakt.
Ik vind hem een beetje laks ,als je wat wilt kopen is het prima maar zodra er ellende is kan je hem niet goed bereiken.
Ik zou gewoon mijn geld terug vragen en op marktplaats kijken voor een simpel machientje.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

28-04-2013 22:30

Je hebt het erover om niet even naar almere te kunnen rijden.., je bedoelt Arnhem..??
Ik zou de heer bosvelt eerst een aangetekende brief sturen met verzoek tot levering of retour van het gehele aankoopbedrag. Binnen een bepaalde tijd.
Gaat hij hier niet op in of reageert hij niet zou ik toch nog een retourtje almere /arnhem eraan wagen. Rustig blijven..
Na gevallen bootjes van sommigen reageert ie wel eens geprikkeld... :wink:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Marc de boeck
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-04-2013 04:54

30-04-2013 11:09

Inderdaad Paul, Arnhem.
Bedankt voor de tip. Ik ga zeker deze aangetekende brief versturen. Denk dat er niet veel anders op zit.
Spijtig dat dit zo moet gaan want die powerroller leek me wel een betaalbaar goed machientje.
:cry:
Marc de boeck
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-04-2013 04:54

18-05-2013 14:18

Uiteindelijk, na nog enkele telefoontjes, donderdag mijn powerroller binnengekregen. Het ziet er een leuk handig ding uit.

Uiteindelijk is alles toch goedgekomen.

Marc
Plaats reactie