Beste karpervissers,
Mijn vraag aan jullie :
Wanneer je een weekend op een nieuw weekend gaat vissen. Zonder dat je de tijd e.d. hebt om voor te voeren:
Wat raden jullie mij dan aan qua aas (partikels of boilie), Freezer of shelf?
Aasstrategie
-
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
-
Ik zou voor beide gaan. In het begin klein beetje voeren en bijvoorbeeld 1 hengel met particles en één met boilie. Desnoods wat licht grondvoer erbij, gewoon om de twee uur een flinke bal met wat hennep en mais erdoorheen op je stek gooien. (Ik gebruik zelf Sonubaits grondvoer).
Kijken wat loopt en daar mee verder gaan. Naarmate de aanbeten vorderen meer gaan voeren. Ook is het verstandig om een tweede stekje aan te voeren indien de eerste niet loopt, kan je na een blank altijd verkassen!
Kijken wat loopt en daar mee verder gaan. Naarmate de aanbeten vorderen meer gaan voeren. Ook is het verstandig om een tweede stekje aan te voeren indien de eerste niet loopt, kan je na een blank altijd verkassen!
-
Bjorn,
Dat had ik ook in gedachten. Prettig als een reactie overeen komt met een idee. Geeft nog geen garantie voor vangst maar wel een goed plan hoe ik het kan aanpakken.
Bedankt!
Dat had ik ook in gedachten. Prettig als een reactie overeen komt met een idee. Geeft nog geen garantie voor vangst maar wel een goed plan hoe ik het kan aanpakken.
Bedankt!
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !