Testvisser???-Promotievisser!!!!


Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

22-02-2013 18:59

Bas mag dit van mij best op dit onderwerp zeggen je word er toch ook ziek van merken merken reclame reclame heeft niks met vissen te maken.
Je kunt van sommige ? (ik weet niet zo vlug een nette naam te verzinnen) beter geen boek of zo kopen.
Hoef je ook geen ergenis te krijgen met het lezen, koop niet impelsief.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

24-02-2013 10:56

Kees,

Fijn dat ie dat van je mag, maar ik geef enkel aan dat hij binnen dat topic meer herkenning zal vinden en niet dat hij z'n antwoord daar moet plaatsen. Het is maar hoe je het wil lezen...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Bjorn Emans
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-03-2008 20:45
Locatie: Roermond

03-03-2013 00:09

jan velzen schreef:test visser?

dat is niet veel meer dan een status leeg symbool.

ik blijf liever een vrije visser die kan gebruiken wat ie zelf wil of bedenkt.



Een beetje bekrompen gedachten. Niet alles is zoals het soms lijkt te zijn.
Zelf ben ik ook tester van een fabrikant en ben zo vrij als een vogeltje. Mijn visserij heb ik nooit aangepast aan het aanbod aan bollen. Mijn visserij bedrijf ik voor 99% op de Maas en er is nog nooit een bol extra ingegaan omdat ik "ze" toch maar gratis krijg.
We zijn met een team dat verschillende type wateren bevist en niet iedere bol is ook daadwerkelijk goed voor elk type water. Met deze info kan een fabrikant en de verdeelpunten zijn klanten de perfecte de bol geven waarmee ze in ieder geval qua aas goed zitten. Als advies dan, de beslissing zit natuurlijk altijd bij de klant zelf.
Ik weet in ieder gaval hoe ik een bol op de Maas wil hebben en daar speelt de fabrikant dan ook op in als er nieuwe bollen getest gaan worden.

Gr,

Bjorn.