asielzoekers,en tentenkamp ?


Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-12-2012 12:54

Hey mannen,ben wel eens benieuwd in dit maffe land wat er gebeurt bij het volgende.

die asielzoekers,kunnen maanden met zijn allen in een tent gaan kamperen,maar hier in rotterdam in omstreken is alleen een plu gedoogt met vissen.
dus de volgende keer,als ik in een klein 1 persoon tentje ga nachtvissen,noem ik mezelf gewoon een uitgeproduceerde karpervisser.
mag ik toch gewoon blijven zitten,en krijg ik geen prent en vrijspraak bij de rechter lijkt me :)

(sarcasme !!!!! ) :roll:
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

09-12-2012 12:59

Als dit werkelijk zo zou werken dan kocht iedereen wel een mooie flip-tent... met van de felle neon-kleurtjes :lol: ....
Tis niet bepaald en goede reclame voor de bivvy-verkooppunten :lol:


edit: tiepvaudje veranderd
Vissende vader, die koi's houdt
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

09-12-2012 13:48

Rik koster schreef:noem ik mezelf gewoon een uitgeproduceerde karpervisser.
mag ik toch gewoon blijven zitten,en krijg ik geen prent en vrijspraak bij de rechter lijkt me :)
(sarcasme !!!!! ) :roll:

Rik, ik heb daarnet even geïnformeerd naar de jurispositie betreffende uitgeproduceerde karpervissers en het blijkt dat deze gewoon een sollicitatieplicht hebben, weinig kans dat je gewoon mag blijven zitten.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 15:35

Toch heeft Rik wel gelijk, een groep mensen mag wel dingen doen die illegaal zijn ,zonder bekeurd te worden, een eenling krijgt gewoon een prent. Ik heb het ook al vaker geroepen, toen met die stinkmenschen van occupy.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
robertino smith

09-12-2012 15:51

:D Rik moet niet zeuren, is iemand die echt de winter door vist, plu of tent maakte dacht ik niet uit!

mvg.

:oops: Dacht dat grijze mannen, wijze mannen waren :-? geldt niet voor allen schijnbaar! (dan ook nok een blauwe pet :oops: ).

Kees Verheij schreef:die stinkmenschen


Zeg gewoon ik ben een vuile racist, kan er ook niemand wat op aanmerken!!!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

09-12-2012 16:23

Gewoon in je zwarte pieten pakje en roet op je gezicht in je tentje zitten ;)
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-12-2012 16:28

Hey robert,vuile wijsneus,das niks hoor in de winter in een plu.
En dat weet jij ook lieve grote beer van me !!

Wanneer kom je is uit je grot,gaan we weer vissen maat !!
robertino smith

09-12-2012 16:39

Hey Rik, DIE HARD, bij mij kan je dat hard er wel af laten, maar houd wel contact! BRRRRR, koud & toch druk.

mvg.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

09-12-2012 16:41

Aantoonbaar rechtsongelijkheid zal bij een rechter mogelijk aanleiding zijn je in het gelijk te stellen. Voorbeelden te over in ons rechtssysteem.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 17:09

@Robert Smit:

Racist? Stinkmensen van occupy waren vooral nederlanders hoor, maar dan van die krakerstypes en nogal ongewassen, vandaar stinkmenschen. Waar jij nou weer racisme ziet is me een raadsel. Weet je trouwens wie de grootste racisten zijn???
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
robertino smith

09-12-2012 17:25

Nou vertel maar dan, buiten dat ik jou een racist vind en bevooroordeeld, arrogant, sorry off topic, uitgemaakt uit diverse postings van jou!!! Zeg ook nergens dat dat niet mag, wees een vent kom er dan eerlijk voor uit! Kan hier maar van alles getikt worden, mag ik dus ook!


Remon v Wanrooij schreef:Gewoon in je zwarte pieten pakje en roet op je gezicht in je tentje zitten ;)


Gisteravond ook Paul de Leeuw gekeken, heel toepasselijk, net zo hard gelachen! Ondanks mijn kleur :P .

mvg.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 17:32

Nounounou, wat een niet-onderbouwd geschreeuw is dat nu weer? Ik ben absoluut geen racist, wel een realist. En inderdaad ontzettend arrogant! 8) Verder ga ik jou niet meer vertellen wie de grootste racisten zijn, maar ik geef je wel een paar hints: Ze vinden dat homo's dood moeten, haten joden en christenen, onderdrukken vrouwen en vinden hun geloof superieur.

En vertel me nou toch eens wat die racistische opmerking van me hier in dit topic was, of zeg gewoon eerlijk dat je niet goed had gelezen, zoals dat waarschijnlijk ook het geval is bij mijn overige "racistische" postings. Had ik die geplaatst, dan was ik volgens mij hier al verwijderd, maar mensen met een kleurtje vinden iets al snel racisme, hoezo bevooroordeeld?
Laatst gewijzigd door Kees Verheij op 09-12-2012 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-12-2012 17:33

Ah joh robert,ik hou je wel warm man !!
We appen !!!!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

09-12-2012 17:49

Realisme en atheisme. Prachtige eigenschappen, daar kun je mee verder!

Off topic: Enkele 'zieners' voorspelden anderhalf jaar geleden dat 't Waesmeer niet lang meer zou bestaan toen het werd opgekocht door een Turkse holding (holding: mooi woord voor criminele organisatie). And look what happened!

Grts
robertino smith

09-12-2012 17:56

robertino smith schreef:Zeg ook nergens dat dat niet mag


Het ging hier over asiel zoekers die uitgeprocedeerd waren en het tent beleid tot karpervissen hier in de regio, je maakt zelf de vergelijking occupy? Dus trek hier mijn conclusie uit! Of mag dat niet, vraag geen gelijk hoor, maar heb ook een mening! Openbaar forum toch?

Kees Verheij schreef:hoezo bevooroordeeld?


Bevooroordeeld en arrogantie druipt er inderdaad van af!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 18:13

Ja, occupy was namelijk ook met tenten, dus lijkt me een terechte vergelijking. Bovendien waren dit eens niet asielzoekers, maar vooral blanke Nederlanders. Kortom, ik zie het verband met racisme niet. Sorry voor zoveel domheid van me! Ik ben in ieder geval blij dat jij niet arrogant bent en zoveel kan onderbouwen. Dag knul, een fijne middag verder en volgende keer beter! :o
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
robertino smith

09-12-2012 18:25

Tenten oh zo vergelijkbaar met mensen met een probleem! :-? En ja die asiel zoekers hebben een kleurtje. Dus vind jou vergelijking misplaatst.

check, check, laterssssss :)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 18:34

Iedereen al voorzien van chips en cola?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

09-12-2012 19:14

Kees Verheij schreef:Toch heeft Rik wel gelijk, een groep mensen mag wel dingen doen die illegaal zijn ,zonder bekeurd te worden, een eenling krijgt gewoon een prent. Ik heb het ook al vaker geroepen, toen met die stinkmenschen van occupy.


Ik zie t niet Tino....

Jij leest stinkmensen en groep, en suggereert gelijk dat er een racistische uitspraak wordt gedaan....???
Beetje kortzichtig niet?
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 19:40

Ja, het gekke is dat ik met deze stinkmensen juist blanke Nederlanders bedoel, zo van: Niet alleen groepen asielzoekers kamperen illegaal, maar ook Nederlanders. Ik nuanceer juist het beeld dat alleen asielzoekers gedoogd worden als ze de wet overtreden, en dan wordt ik voor van alles uitgemaakt :-?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
robertino smith

09-12-2012 19:44

Jeroen v Engelenburg schreef:Beetje kortzichtig niet?


Hey Jeroen, snap dat jij die man verdedigt, maar goed wou het hier bij laten. Boeit ook totaal niet, trouwens mail van de KSN, hoef je mij ook niet meer te versturen had al op gezegd!

mvg.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

09-12-2012 19:57

Tino ik verdedig niemand, ik zie alleen niet waar jij de racistische aanval van kees ziet?
Jammer dat je opgezegd heb maar zal het noteren.

Mvg :wink:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 20:03

Robert, doe nou nieiet! Je zet jezelf alleen maar enorm te kakken met je gebazel...

Beter volg je de wijze raadgeving van je avatar op!
Laatst gewijzigd door Kees Verheij op 09-12-2012 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
robertino smith

09-12-2012 20:11

Weer zo n belangrijke post, voor wie dan die er echt toe doen in mijn optiek! :P Mensen maken zich vaak belangrijker en denken meer te zijn dan een ander! Ben je familie van mij dan, andere gedachten doen er namelijk niet toe!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-12-2012 20:12

Ik ben toch benieuwd wat je hebt gebruikt, bestebravezooienstekert!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!