SanderS Klantenkaart


Plaats reactie
Boris vd Hut
Berichten: 58
Lid geworden op: 27-05-2008 15:04

20-09-2012 18:28

Ik heb eind mei mijn Sanders klantenkaart ingeleverd bij Hengelsport Heerhugowaard dat daarvoor een Sanders filiaal was. Ik zou, zo verzekerde men mij, het bedrag dat op de kaart stond, € 93,=, in kadobonnen krijgen van Sanders deze zouden te besteden zijn bij Sanders of in Heerhugowaard. Dit was zo afgesproken bij de overname.
Tot op heden niets meer vernomen. Aantal malen contact gehad met Heerhugowaard hou het ervoor stond. Telkens is het antwoord: "Nog enkele weken dan komt et goed". Ik heb er niet veel vertrouwen meer in.
Weet iemand hoe dit op te lossen valt, ik zal niet de enige zijn. Probleem is natuurlijk dat mijn kaart niet meer in mijn bezit is.
Iemand een suggestie?
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

21-09-2012 00:20

Hier precies hetzelfde, had voor 60 euro tegoed op de kaart.. Er werd mij verteld dat ik die in de toekomst nog wel kon gebruiken.
Een week later kom ik de zaak binnen, zie ik dat het apparaatje weg is waarmee ze die kaarten uit konden lezen....

Vaak genoeg wat van gezegd maar tot op heden nog geen oplossing.....
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-09-2012 07:52

Same here ....

Hoe zuur ook, de huidige eigenaren van de hengelsport winkel in Heerhugowaard kunnen er niet zo heel veel mee. Het is spaar tegoed bij Sanders Hengelsport en dus moeten we claimen bij Sanders. Maar gezien de ontwikkelingen aldaar denk ik dat we gezellig kunnen fluiten naar ons spaartegoed. Ik had er al een beetje afscheid van genomen toen ik mijn kaartje inleverde.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

22-09-2012 08:19

Volgens mij was het zo dat de kaart nog enkelen weken te gebruiken was na de overname. Hoe lang dat was ???
Ik word dan een beetje kriebelig en heb mijn kaart verzilverd meteen voor materiaal.

Maar vindt het wel logisch dat er een overgangs regeling was (en die was er ook) maar hoe lang moet je zoiets doortrekken.

Ik denk dat het voor de mensen die nu nog een kaart hebben een ritje Maarsen word mocht je nog gebruik willen maken van deze kaart.
Of probeer het eerst met een brief/mail. Misschien zijn ze wel bereid om er wat mee te doen.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-09-2012 10:34

Raymon,

Wij (ik althans) heb(ben) onze kaart ingeleverd bij hengelsport heerhugowaard op advies van deze winkel. Die hebben ze opgestuurd met de mededeling dat e.e.a. geregeld zou worden. Ik kon hem toen niet meer verzilveren in de winkel in HHW en om nu naar Maarssen te rijden voor een paar tientjes? Tot nu toe niets mogen vernemen van Sanders Hengelsport, beetje jammer.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Ronald Bonestroo
Berichten: 118
Lid geworden op: 26-06-2012 13:18

22-09-2012 10:53

En zelf even bellen heeft niets opgeleverd?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-09-2012 11:35

Klopt "ze zijn ermee bezig" what ever that means. De laatste weken niet meer gebeld overigens, vind t wel goed zo. Want wie zou ik aan moeten / kunnen spreken?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Ronald Bonestroo
Berichten: 118
Lid geworden op: 26-06-2012 13:18

22-09-2012 13:06

Sander zelf?
Bjorn Bergwerff
Berichten: 11
Lid geworden op: 08-07-2011 16:27
Locatie: Strijen

22-09-2012 15:14

Er is geen Sander (meer) in Sander's hengelsport, dus die kun je niet bellen.
Er waren 2 Sanders, 1 is nu al behoorlijke tijd vertegenwoordiger in de hengelsport en de ander heeft zelf een andere hengelsportwinkel geopend.

Wel balen van dat tegoed idd. Het is zeker ook niet mogelijk dit online op hun webshop of iets te besteden?

Mzzl, Bjorn
Boris vd Hut
Berichten: 58
Lid geworden op: 27-05-2008 15:04

23-09-2012 19:49

Ik had mijn kaart zeker verzilverd als ik had geweten dat de boel overgenomen zou worden. Echter, ik wist dit niet. Ik vraag me alleen af hoe dit juridisch zit. Neemt een bedrijf, in dit geval Hengelsport Heerhugowaard, de tegoeden die op de kaart staan niet over. Meen mij te herinneren dat Wastora ooit een actie heeft gehad dat je na tien jaar je aankoopbedrag terug kreeg. In die tussentijd heeft It's Wastora overgenomen en meende niet terug te hoeven betalen. De rechter bepaalde echter anders. Is deze situatie niet vergelijkbaar? Wellicht dat iemand met een juridische achtergrond hier iets over kan zeggen.
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

26-09-2012 17:00

Weet het niet zeker maar Sanders hengelsport bestaat natuurlijk nog gewoon. Alleen dan in Maarsen. Dus de kaart is nog steeds geld waard alleen dan daar. Denk dat in dit geval HHW in dit geval de tegoeden niet over hoeft te nemen. Dit denk ik omdat er nog een Sanders hengelsport aanwezig is in Nederland. Maar kan het mis hebben.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Plaats reactie