fox tent


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jack haneveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-08-2012 08:56
Locatie: den haag

19-08-2012 09:33

wat vinden jullie van de fox easy dome continantal 2man ik wil hem gaan kopen en wil graag alle voor en nadelen weten of moet ik voor een andere tent gaan
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

20-08-2012 11:46

Ik zou hem eerst eens even kritisch gaan bekijken in een winkel, ik heb nu mijn 4e fox tent van dit jaar! de rest allemaal terug gestuurd...

Bij de euro ranger 2,5 man ging eerst het elastiek in de stokken stuk, deze liet ik repareren, kreeg ik hem terug met een andere kleur stok erin :roll: bij nadere inspectie was dit elastiek ook al bijna door en was de stok al gebruikt, dus weer terug gestuurd.
Weer was hij gerepareerd en zaten er overal nieuwe stokken in en waarempel alle elastieken waren nog heel.

Ik ging mooi 2 nachtjes vissen want er zat een weeromslag aan te komen, 1e nacht ging goed, 2e nacht regende het iets harder en `s ochtends was alles zeik nat binnen, wat bleek.., de lusjes om de flappen van de deur vast te zetten lekte als een malle! Het werd gewoon opgezogen en lekte uit in mijn tent, alle lusjes voor en achter.

Goed, ik naar mijn hengelsportzaak en ik zeg, stuur hem maar terug en ik wil of een andere tent of mijn geld terug.
Welke tent zou je willen dan? Ik zeg de Fox Retreat Xl

Die kreeg ik dus een week later binnen, ik kon weer gaan vissen..

Ik ga vissen weer in de regen dit keer, en verrek! hij lekte weer!! Nou op de naden,.. Ik bekeek het eens goed en de gesealde naad was lek,..
weer terug met die tent en een nieuwe geeisd, en gekregen... deze werkt tot op heden nog prima maar helaas nog niet mee in de regen gevist.
wel afgesproken met de hengelsport zaak dat als er nu weer iets mis mee is, dat ik mijn geld terug krijg..

dus bekijk hem goed en test hem bij de regen!
Plaats reactie