Alles voor de foto...


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

14-08-2012 13:18

Klaas,

Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de KSN ism Sportvisserij Nederland om voor een landelijk zak verbod te lobbyen, in Den Haag. Ik weet zeker dat Ben & Mitchel voor zo'n verbod zullen stemmen. Net als ik.....
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

14-08-2012 13:29

Ik niet..

Om eerder aangehaalde redenen dat het dan stiekem moet en de veiligheid naar een minder belangrijke plaats wordt gedegradeerd.

Heb overigens wel 3 van mijn 5 zakken weggegooid omdat ze niet ruim zijn of slijtage vertoonden maar ik draag er zeker altijd ééntje bij me.

Neemt niet weg dat ik ook heus wel een statieffoto in het donker kan maken, maar soms, heel soms kan net dat uurtje later voor een mysterieus foto'tje zorgen met wat ochtenddauw.

Dan nog even over die markertjes:

Zelfs de grote H-Boeien worden onder water getrokken als het touw niet god afrolt dus die kleintjes doen dat helemaal. Als je tijdens het oprollen van het touw de draad in elkaar trekt en het droogt goed in, dan kun je het wl vergeten. Gaat ie zo hard mee naar beneden als de losgekomen vis zelf.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-08-2012 13:31

Ik niet, omdat een verbod weer moet worden gehandhaafd en dat gaat niet werken.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

14-08-2012 13:55

Schelden doet mensen denken daadkracht bij hun woorden toe te kennen terwijl ze eigenlijk een teken van zwakte weggeven..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

14-08-2012 13:57

Ik snap er echt weer eens geen ... van ! De meest ingenieuze rigs worden moeiteloos in elkaar geknutseld, maar een touwtje van een bewaarzak... Hoe krijg je het voor elkaar ? Ik snap het echt niet, lus om steun heen, knoop erin. Hoe krijg je het voor elkaar om dit te verklooien, snap het echt niet.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

14-08-2012 14:01

Is geen zwakte hoor sven maar gewoon ergenis
Vis is vis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-08-2012 14:03

Dennis Slagboom schreef:Ik snap er echt weer eens geen ... van ! De meest ingenieuze rigs worden moeiteloos in elkaar geknutseld, maar een touwtje van een bewaarzak... Hoe krijg je het voor elkaar ? Ik snap het echt niet, lus om steun heen, knoop erin. Hoe krijg je het voor elkaar om dit te verklooien, snap het echt niet.


komt waarschijnlijk door die knoop in hun zakdoek...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

14-08-2012 14:08

Marc Schrikkema schreef:Ik niet, omdat een verbod weer moet worden gehandhaafd en dat gaat niet werken.


Ben ik totaal niet met je eens. Je kunt verschillende manieren van handhaven bedenken, maar omdat het zou moeten worden gehandhaafd dan maar klakkeloos te roepen dat, dat niet werkt is onzin natuurlijk.

Alcohol wordt toch ook gehandhaafd in het verkeer, en toch zijn er zat, die met drank op achter het stuur stappen. Moet je dan maar zeggen stop maar met het handhaven, want het werkt niet.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

14-08-2012 14:25

Je Maintiendrai of nie dan! :P
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-08-2012 14:28

Jan?

Beetje rare vergelijking nietwaar? Verkeersveiligheid controle doen we voor de onschuldige mede weggebruikers.

En laten we eerlijk zijn, karpers meenemen vind IK erger dan de sporadische vis die gezakt wordt.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

14-08-2012 14:42

De vergelijking is inderdaad raar, ben ik helemaal met je eens. Maar dat zo'n verbod op zakken niet te handhaven zou zijn, ben ik niet met je eens. Laat ik het korter bij huis houden het handhaven op vissen met 2 of 3 hengels, is toch ook te handhaven. Net zoals het vissen met levendaas, ik ben het direct met je eens als je zegt dat daarvoor weinig bekeuringen worden uitgeschreven, maar moet je zo'n verbod dan opheffen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

14-08-2012 15:01

De Partij voor de Dieren vindt dat dieren als levende wezens met bewustzijn en gevoel met respect en zorgvuldigheid behandeld moeten worden en heeft er daarom bezwaren tegen om dieren ten koste van hun vrijheid en welzijn ter vermaak van de mens te gebruiken. Die bezwaren zijn uiteraard het sterkst indien dieren worden gedood en verwond, zoals bij de jacht en het hengelen of indien de dieren angst en stress wordt berokkend. Bij andere vormen van vermaak richten de bezwaren zich vooral op de ontoereikende huisvesting We zijn van mening dat de volgende maatregelen genomen moeten worden om het hengelen en het daarmee gepaard gaande dierenleed tegen te gaan: Hengelen wordt ontmoedigd en ingeperkt door middel van voorlichting, het afschaffen van het tasjesvissen, weerhaken, leefnetten en viswedstrijden. Op termijn is een verbod op hengelen gewenst.

Ze zullen blij zijn dat er een aantal hier goed met ze meedenken :cry:

Geen zakken ,geen weerhaken ,geen wedstrijden etc etc etc

uiteindelijk komt het er vanzelf van:Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Laten iedereen nou gewoon zelf zijn verstand gebruiken en het ons zelf niet moeilijker maken door ons zelf allerlei verboden op te leggen.

Ja Educatie vanuit de SPORTVISSERIJ zoals Klaas stelt is daarin belangrijk.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

14-08-2012 15:14

Dat verboden te vissen zal ik in dit leven niet meemaken, daar ben ik helemaal niet bang voor.

Ik vind het ook prima als er geen verbod komt, 't zal me een zorg wezen, voor mij is het toch niet van toepassing, ik zak al meer dan 10 jaar geen vis meer. Vanaf het moment dat ik digitaal gegaan ben, ben ik gestopt met zakken.

Maar wees dan ook niet verwonderd, dat excessen als dit ook gewoon blijven gebeuren. Het zij zo....!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

14-08-2012 15:28

excessen in het verkeer,bij het voetbal,bij het vissen.

Ja dat zal je houden daar kan geen verbod tegen op.

denk alleen dat het binnen de visserij vaak onkunde of onwetendheid is.

hebben ze in Duitsland niet eerst een curcus? voordat je mag gaan vissen?

Lijkt me ook opzich niet verkeerd.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

14-08-2012 15:36

Dave,

Om dit soort dingen af te wimpelen als onkunde en onwetendheid, is mij te gemakkelijk en het vertoond enige vorm van struisvogel gedrag.

Maar zoals ik al zei 't zal me een zorg wezen of er een verbod wel of niet komt.

En die cursus in Duitsland, is de grootste lacher die er is, en zal door de PvdD hier met hand en tand tegen proberen tegen te houden.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

14-08-2012 15:40

Het zakken was ook verboden waar dit plaats vond. :wink:

Dus in dit geval geen ontwetendheid.
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

14-08-2012 16:46

En dan weer lekker zeuren over de BOA's :o
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

14-08-2012 17:17

dave staal schreef:Het zakken was ook verboden waar dit plaats vond. :wink:

Dus in dit geval geen ontwetendheid.



Kost 5 pagina's discussie........ Rest my case
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

14-08-2012 17:54

En toch was er een gezakte vis dood in de oever gevonden... Welkom op pagina 6 ;)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-08-2012 19:02

En wie zegt dat hij niet voor de trofee vist liegt dat hij barst.


Een mooie dag aan de waterkant is een hele mooie dag.
Een mooie dag aan de waterkant met vis is een nog veel mooiere dag...

Maar onderdeel van het geheel wat voor mij karpervissen vormt.

Laat mij dan maar 'liegen' met een glimlach op m'n smoel...

Gr. Marco.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-08-2012 19:19

Ik vis om mijn bloeddruk te verlagen..
Mijn bloeddruk is hoog omdat ik teveel op dit forum zit!


Daarom Bisoprolol (de laatste lettergreep) :D ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-08-2012 19:29

dave staal schreef:denk alleen dat het binnen de visserij vaak onkunde of onwetendheid is.

hebben ze in Duitsland niet eerst een curcus? voordat je mag gaan vissen?

Lijkt me ook opzich niet verkeerd.


Eerdere quote van mezelf.

't is net autorijden he. Dat gaat ook weleens flink fout, terwijl we daar allemaal een papiertje voor gehaald (behoren te) hebben....


Human error heet dat.

Uitbannen van fouten door invoering van regels en naleving van die regels via controle etc is hoogst zelden haalbaar. Maar vaak veel beter dan niets...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

14-08-2012 19:52

.......er zijn nog veel meer malloten:

http://watersport.marktplaats.nl/hengel ... nd=25&fs=1
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-08-2012 20:04

flinke snoek in de lengte kan ook :-?
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

14-08-2012 21:32

Er bestaat nog zoiets als het bevissen van kleine karpertjes met de vaste hengel en elastiek. Wellicht is dat het idee? Geen idee verder, is mijn liefhebberij niet. Maar karpervissen is niet alleen achter de steunen of met de penhengel op grote karpers.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie