Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???


Plaats reactie
dave staal

12-07-2012 13:42

Josef Stalscu schreef:En dat als organisatie die juist staat voor het welzijn van diezelfde vissen.


Wat bedoel je met welzijn van vissen :roll:

Wie gezelligheid zoekt is bij De KSN, een vereniging voor en door de karpervissers op de juiste plek beland. De landelijke en de vele regionale meetings die elk jaar georganiseerd worden zijn daarvoor de ontnmoetingsplaatsen bij uitstek. Maar De KSN biedt naast gezelligheid nog veel meer.


Zij behartigt de belangen van niet alleen karpervissers, maar ook van de karpers.

Dit staat op de site van de KSN,moet eerlijk zeggen dat ik het een niet zo goed met het ander kan rijmen,
maar ben wel lid natuurlijk want ik wil ze blijven vangen nu en in de toekomst 8) .

GR
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

12-07-2012 14:29

Gisteren lid geworden, omdat ik geen reden kon vinden om het niet te doen....
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-07-2012 15:09

Peter van Loo schreef:Ik zal er nog een schepje boven op doen Josef, vijvertjes in tuinen en plastic zakjes van de beurs is allemaal goed en niets mis mee maar als je over een betaalwater begint dan gaan ze helemaal los. Over hypocriet gesproken!!!!

Groet, Peter
kom maar kom maar, kan hier straks ook weer een slotje op.


Is natuurlijk wel een hele domme gedachtegang he petertjuh,...

Betaalwater heeft niets maar dan ook niets te maken met de KSN.
Voor of tegen een betaalwater zijn is een persoonlijke mening, die helaas altijd uit de hand loopt hier op het board en in de meeste gevallen eindigt met een slotje,..

Je moet het ook niet zien als een studiegroep maar als een STEUN groep. Je krijgt als hele grote groep gepassioneerde karpervissers gewoon veel meer, en een stuk makkelijker bepaalde dingen voor elkaar. 3e hengelvergunning, gehele jaar nachtvissen, uitzettingen van karpers, om zodoende ervoor te zorgen dat er over 5, 10, 15, 20 of 30 jaar ook nog door jou en de nieuwe generaties karpers gevangen KUNNEN worden, jeugddagen om zo enigzins het stokje over te geven aan de volgende generatie karpervissers.( de jeugd )

Sportvisserij Nederland heeft trouwens als eerste spiegelkarpertjes op Carp Zwolle verkocht. De opbrengst is toen geschonken aan de commissie Jeugd van De KSN.

Ik zie niet in dat als de overkoepelende organisatie zelf geen probleem maakt van de verkoop van spiegelkarpertjes op een beurs De KSN als buitengewoon lid aangesloten bij diezelfde organisatie dat wel zou moeten doen.


UIt de statuten van De KSN

DOEL
Artikel 3
1. De vereniging heeft ten doel:
- het samenwerken van de leden door middel van het uitwisselen van gegevens en
ervaringen, die betrekking hebben op de karpervisserij;
- het behouden en verbeteren van de mogelijkheden van de Nederlandse karpervisserij;
- het beschermen en behartigen van de belangen van de karpervisserij en in het bijzonder de belangen van de bij de vereniging aangesloten leden;
- het bevorderen en uitdragen van een ecologisch verantwoord karperbeheer.

Dat laatste zou je onder welzijn kunnen scharen.

De Nederlandse sportvisserij en vrijwel alle waterschappen hebben geen moeite met het ecologisch verantwoord karperbeheer zoals door De KSN wordt uitgedragen gezien de vele goedkeuringen op haar SpiegelKarperProjecten.

Peter ik weet dat je geschreven hebt dat je geen argument nodig hebt...toch wil ik je vragen met een goed argument te komen om geen lid te worden.
L.M.A theorieën in de microfoon boeren om zodoende een topic om zeep te helpen kan natuurlijk iedereen...dus verras ons eens.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-07-2012 15:45

Jeroen je komt met een goed argument die ook nog eens goed onderbouwd is maar moet dst begin er nou bij?
Is een hele domme gedachtegang he petertjuh,
Ik ken peter voor de rest niet maar ik vind het zowel beledingend als kleinerend.
Dat is vaak ook de reden van een slotje
Vis is vis
dave staal

12-07-2012 15:59

Peter van Loo schreef:kom maar kom maar, kan hier straks ook weer een slotje op.


@ Ben ,ik ken Petertjuh ook niet, maar 'veel' van zijn berichten zijn opzoek naar het conflict(of slotje) zonder dat het ook maar iets bijdraagt aan de discussie.

GR.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-07-2012 16:07

Ben, ik ben van mening dat dat de heer van Loo zit te springen achter zijn computer om een reactie uit te lokken,.. dit doet hij wel vaker namelijk...

Kleinerend of beledigend was het zeker niet bedoeld, das dan weer het vervelende van lettertjes lezen...als ik een euro kreeg voor elke keer dat een geschreven tekst verkeerd werd geïnterpreteerd zou ik inmiddels multimiljonair zijn.
Anderzijds vind ik zijn 2 reacties absoluut niet relevant aan dit topic...zoals ik al zei : LMR theorieën hebben we niks aan..onderbouwde kritiek wel... :wink:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-07-2012 16:19

Ok buiten peter om maar is dat dan aan jou of elk ander forumlid wat wel en wat niet bijdraagt aan een topic.
Maar laten we er maar over ophouden anders ben ik dalijk weer de gebeten hond en heb geen kwade bedoelingen.
Vind het tot nu toe een mooi topic met goede argumenten.
Vis is vis
dave staal

12-07-2012 16:33

Alleen nog ff lid worre he Ben :wink:

Of heb je nog een goed tegen argument?

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Gr.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-07-2012 16:48

Zo dan das een schattig hondje :o
Maaruh dave hoe weet jij of ik wel of niet al lid ben?
Vis is vis
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-07-2012 16:50

Ik denk ook dat het anders geformuleerd zou moeten worden...
Waarom zou je de KSN niet steunen...?
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
dave staal

12-07-2012 16:51

ben scholten schreef:Ik ben ook geen lid van de ksn maar omdat ik dan geen lid ben ben ik dan vijandig naar hun toe?



Paar dagen terug nog niet 8)
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

12-07-2012 16:58

Als we nu eens mensen zouden negeren die llen maar komen rellen?
Hij gaat over de berichten de hij post, jij gaat echter over het antwoord dat jij wilt geven.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

12-07-2012 17:06

Waarom ben ik geen lid ?

* Weer een lidmaatschap ergens van.
* Ik werd als jong ventje van een privestek in het westland altijd weggestuurd door een volgens mij vooraanstaand KSNer(Frans/Pijp).
* Het idee van het gebeurt zonder mij ook wel.
* Ik heb helemaal niets met meetings.

Maar ik weet het goed gemaakt met jullie. De eerste die mij een fikse, maar dan ook echt een fikse stapel(wel verschillende :lol: ) van jullie clubblaadje toestuurd heeft mij om !
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

12-07-2012 17:29

Dennis heeft een PB gelezen :wink:

en een formuliertje ingevuld

thanks Dennis

Nummer 30 in 12 dagen !

m.vr.gr.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

12-07-2012 17:33

En is nu ook lid ! :lol:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

12-07-2012 17:34

Ben sinds vorige week lid en ik moet zeggen dat ik het clubblaadje met smaak heb gelezen! Blijkbaar telt hier de beleving (nog) meer dan de commercie ... and me liked that!
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

12-07-2012 17:37

Michel Hollaar schreef:
Nummer 30 in 12 dagen !



Dit topic was een goede zet van Arjan.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

12-07-2012 17:48

De KSN zit VBK op de hielen! ;)

Grts
Mark
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

12-07-2012 18:11

Is nummer 1500 al bekend?? ;)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-07-2012 18:35

Dit topic was een goede zet van Arjan.[/quote]


Bijna alles is goed aan Arjan, zelfs zijn vrouw :wink: :D :D
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-07-2012 18:52

zo duh :oops: hahahahahaha.
nu kan ik dennis wel kopieren maar op zich vind ik meetings wel leuk want alsik iets naast vissen leuk vind is het lulluh over vissen.
maar weer een lidmaatschap en ik heb de ksn altijd gezien als een soort eilitegroep.
niet dat ik tegen ze opkijk ook niet neerkijk maar een stel in camo geklede bosjesmannen die commentaar hebben op jouw visserij.
dit is geen ervaring maar gedachte.
hoe dan ook ik ben er nog niet over uit.
Vis is vis
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-07-2012 18:53

Kijk, toch 30 nieuwe leden, dat is mooi voor de KSN, ;-).

Maaruh, nog geen antwoord op de vraag:

1500 leden is toch niet zo heel slecht mannen? Dat is toch een prima ledenaantal?
Zit hier wel vis?
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

12-07-2012 19:58

1500 is leuk.

Als je ziet dat er wel (grof geschat) 100.000 mensen op karpervissen van noord tot zuid is het wel heel erg mager :wink:
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

12-07-2012 20:36

[quote="Jeroen v Engelenburg"]Ben, ik ben van mening dat dat de heer van Loo zit te springen achter zijn computer om een reactie uit te lokken,.. dit doet hij wel vaker namelijk...

Alleen al om dit soort reacties zou ik al geen lid willen worden. Ik ken jou verder ook niet en je postings ook niet, maar er zijn een stel randfiguren hier die waaien met alle winden mee en hebben zeker ook geen eigen mening. Dat zijn vaak de hypocrieten onder ons zonder ruggengraat.


En een topic om zeep helpen dat ligt niet in mijn aard, met alle winden mee waaien doe ik ook niet en heb zeker wel een eigen mening. De topics worden namenlijk om zeep geholpen door de hypocrieten onder ons die met normaal communiceren zich niet kunnen verwoorden en het dus laten escaleren in scheldpartijen.

O ja KSN keep on the good work.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

12-07-2012 20:43

Marcel Tromp schreef:Is nummer 1500 al bekend?? ;)


Ja, dat wordt de Grote A. :lol: