Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???


Plaats reactie
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

10-07-2012 19:01

koos kalkman schreef:Ben ik niet helemaal met je eens Josef.
Hier in het Utrechtse hebben ze goede dingen bereikt met bijv. het uitzetting beleid,en dat was destijds toch behoorlijk tegen de stroom in.

Alleen euh, karpertjes verkopen op een beurs vindt ik dan minder K.S.N. waardig. :wink:

Grttz.



Dat kan. Ben ook niet in 100% van de gevallen tegen vis uit zetten. Maar zeer vaak wel. Dit geval in Utrecht ken ik niet, kan ik dus ook niet over oordelen.


Over die verkoop, tsja, wie daar ook verantwoordelijk voor is, ik vind het echt helemaal niks. Maar pj otte zegt dat de ksn hier niks mee te maken heeft. Dus dan gaan we daar maar van uit.

Dus dat kan je de ksn ook niet verwijten dan. Maar is dat ook zo? Want als 1 van je afdelingen iets doet waar je zelf niet achter staat. Want wat wordt er zoal gedaan om Zwolle op andere gedachten te brengen?

Wordt wel verkocht onder naam van ksn zwolle misschien, maar zoals je ziet, mensen denken dat het gewoon landelijk ksn is.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

10-07-2012 19:10

Oké. Peter,
Dan neem ik dat terug.

:)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

10-07-2012 19:57

Toch een leuke constatering dat er anders met dit soort topics omgegaan wordt.
De Ksn stond in het verleden vaak bekend als elitegroep. Ik weet inmiddels al weer heel wat jaartjes dat dat absoluut niet waar is. Ik heb de afgelopen jaren veel dingen gezien, gehoord en vooral ervaren dat er een bepaalde groep vrijwilligers de ballen uit hun broek werkt om voor onze hobby een gezonde toekomst te waarborgen.

Er zijn in het verleden verkeerde beslissingen genomen. dat neemt niet weg dat de huidige karpervisser zelf kan beslissen om ook eens over die duistere toekomst na te denken. Ik ben van mening dat je beter als goede en gerespecteerde groep kunt acteren en evt. reageren op de dingen die nog gaan komen. Ik ben er blij mee dat een forum zoals deze daaraan ook kan bijdragen en dat vooral jongere vissers kunnen nadenken over dit soort dingen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

11-07-2012 12:33

bart van bezouw schreef:Goedenmiddag,

Interessante discussie hier en vermakelijk (en misschien ook jammer!) om te zien dat er weer direct 2 kampen ontstaan. Kamp KSN en kamp geen KSN.
De voornaamste reden dat mensen geen lid zijn wordt denk ik aangehaald door Andre Jacobs:

"of ik nou wel of geen lid ben, de KSN doet tóch wel hun werk"


Hopelijk was het duidelijk, maar ik stip het graag nog even aan: dit is niet mijn persoonlijke mening, maar dit is wat ik denk dat de belangrijkste gedachte gang is achter het geen lid zijn. Dat was duidelijk toch? :roll:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-07-2012 18:05

Ja mag dus wel een karper een haak in de bek slaan, maar geen kleine spiegeltjes verkopen op beurs Carp? Vind ik persoonlijk nogal hypocriet.
En zoals reeds gezegd worden van de opbrengsten weer spiegetjes uitgezet in het kader van de SKP-en door de KSN regio Zwolle.
Of is de verkoop van kleine karpertjes voorbehouden aan vijvercentra en tuincentra? En wie heeft daar dan al geprotesteerd?
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

11-07-2012 18:09

Mee eens Aart, ik zie het probleem er van niet zo.
Vinden jullie het allemaal dan een beter idee om die spiegels dan maar "op te kweken" voor een uitzetting? (lees naar het buitenland sturen en niks terug krijgen)
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

11-07-2012 18:54

Aart Lokhorst schreef:Ja mag dus wel een karper een haak in de bek slaan, maar geen kleine spiegeltjes verkopen op beurs Carp? Vind ik persoonlijk nogal hypocriet.
En zoals reeds gezegd worden van de opbrengsten weer spiegetjes uitgezet in het kader van de SKP-en door de KSN regio Zwolle.
Of is de verkoop van kleine karpertjes voorbehouden aan vijvercentra en tuincentra? En wie heeft daar dan al geprotesteerd?


Ik zie het verband even niet. Appels en peren.

Bovendien, dan kan je elke (mis)handeling van/met dieren wel relativeren met ''als je een haak door een bek mag rammen'', dan mag dit ook.

Je kijkt toch naar in dit geval'' verkoop van karpertjes op een beurs'', en dan kom jij met argumenten als ''zij mogen het wel'' (lijkt me een kleuter argument, maar goed), en ''als dit mag, dan mag dat ook''.

Dat zijn toch geen argumenten om het dan toch maar te doen?

Dan heb je nog dat een tuincentrum er alleen voor zichzelf is, om geld te verdienen. De KSN is er voor de karper en karpervisser. Totaal andere insteek. Van de KSN verwacht ik dan ook meer diergericht beleid. Dat de extra centjes goed uit komen, doet daar niks aan af. Ga dan Paling verkopen als je geld wilt verdienen. Want de vissen die het betreft, die hebben nu eenmaal pech of zo?

Vissen (laten)mishandelen om uitzettingskosten op te vangen. Nou sorry, dat gaat er bij mij gewoon niet in. Elke vis is er 1, en dient met respect en zo goed mogelijk behandeld te worden. Stuk voor stuk.

Zijn overigens al plannen om verkoop van (vooral exoten) door tuincentra aan banden te leggen. Dus dat er nergens ''protest'' is, dat is onjuist. Voor sommige soorten/plaatsen helaas al te laat. (bv Clarkii en Zonnebaars)
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

11-07-2012 19:40

josef ik vind je antwoord mooi beargumenteerd maar zie het probleem er ook niet zo van.
wat heb je er op tegen dan?
stress bij de vissen?
ok wat ik nu ga zeggen komt neer op wat je al zei "als hun het mogen mogen wij het ook" en dat is ook een goed punt maar wat dacht je dan van de hele aquaria en vijver wereld?
ik heb zelf een koi vijver waar onder andere 6 spiegels in zwemmen.
ik twijfel er geen moment aan dat de de vissen het niet naar hun zin hebben.
tuurlijk zouden ze het misschien nog meer naar hun zin hebben op een grote plas of op een kanaal maar ik zou het ook leuker vinden in een villa dan in mijn benedenwoning maar dat houd niet in dat ik nu niet naar me zin heb.
Vis is vis
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

11-07-2012 21:06

Afbeelding


Een van de plaatjes van visjes die sinds februari van dit jaar in mijn vijver vertoeft.

Josef meen me te herinneren dat we deze discussie met je al een eerder gevoerd hebben.

Groet,
Peter
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

11-07-2012 21:08

Ja want iedereen rolt zo'n spiegeltje thuis in de paneermeel en gooit hem in de pan. Het is goed om een mening te hebben maar dit vind ik wel erg truttig. Wat is er nou mis mee als mensen thuis Karpers houden?
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

11-07-2012 21:22

Vraag : Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???

Antwoord : Omdat een regio-afdeling spiegelkarpertjes verkoopt op een beurs.

De 1 is voor verkoop de ander tegen. Nu dat bekend is kunnen we dan weer verder on topic ?

:wink:

b.v.d.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-07-2012 01:56

Karpers verkopen op een beurs is een andere discussie dan het houden van karpers. Over het 1ste hebben we het nu. Over het 2de hebben we al een topic waarin verschillende mensen reeds aan toonden lak te hebben aan adviezen en minimale eisen om karpers goed te houden. (niet mijn minimale eisen, maar de overal ter wereld gangbare eisen) Met alle gevolgen van dien.


Maar ok, waarom ben ik tegen verkoop van karpertjes op een beurs van KSN?

1. Die karpers die het betreft gaan een onzekere toekomst tegemoet. In de praktijk zal een hele grote groep snel dood gaan, misvormen en of ander ellende mee maken.

Ok, misschien wat truttig, tenzij je echt om de vissen geeft. En niet alleen die hele dikke grote die je met je onthaakboot netjes verzorgd. Nee, ook dat kleine karpertje die in een plastic zak ter koop wordt aangeboden.

Voor de 1 truttig, voor mij volkomen normaal dat je met elke vis zo goed mogelijk om gaat.

2. Heeft de KSN enkel benul hoeveel van deze verkochte karpers in de vrije natuur komen? Al dan niet gezond. Karpers worden immers binnen een jaar zo groot dat ongeveer 99% van de aankopers met een veels te kleine bak zit. Dit weet de KSN. Mensen moeten ergens naartoe en vaak is dat de dichtsbijzijnde waterpartij.

Enkele kopers realiseren zich dat, en nemen voorzorgmaatregelen zoals bv een grote vijver. Of beter nog: beginnen er niet aan. Maar het overgrote deel van de nog levende karpers verdwijnt zo het watersysteem in.

Dergelijke uitzettingen zijn ''levens''gevaarlijk voor het milieu waar de uitzetting plaats vindt. Dit kan hele grote gevolgen hebben. Dat hoef ik verder niet uit te leggen lijkt me.

3. Als je kennis neemt van punt 1 en 2, hoe is het dan mogelijk dat een organisatie als de KSN zich bezig houdt met verkoop van karpertjes?


Ik zei al, de KSN is er voor de karper, en voor de karpervisser.

Maar waaruit blijkt dat dan?(in dit geval) Kleine karpers aan hun hoogstwaarschijnlijke treurige lot over laten en ook nog eens het risico vergroten dat wateren naar de klote gaan door illegale uitzettingen?

En dat voor een beetje geld....

Ik kan daar met mijn pet niet bij hoor.

--

Ben, nog even over de aquaria- en vijverwereld.

Tsja, daar gaat ook een hoop mis. Overal waar geld wordt verdiend wordt nu eenmaal gesjoemeld. En als er levende have betrokken is, dan is 99 van de 100 keer die have de klos. Dat is jammer, maar vergis je niet, er zijn heel veel regels waar ze zich aan moeten houden. Dat niet iedereen zich netjes daaraan houdt, dat is een feit. Ook loopt de regelgeving achter en wijzigd niet of te langszaam Er moet veel en veel eerder ingegrepen worden als er een misstand gaande is.

Nu zijn ze bv met de Zonnebaars bezig, nou, daar ben je dus al te laat mee he. Hele plagen vormen die en daar kom je ook nooit meer van af. Maar goed, beter laat dan nooit, maar man, wat zitten ze soms toch te slapen.

Maar een KSN en commercieel bedrijf als een tuincentra kan je in deze case niet vergelijken, althans, dat is mijn mening.
Laatst gewijzigd door Josef Stalscu op 12-07-2012 02:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

12-07-2012 02:27

Ik zal er nog een schepje boven op doen Josef, vijvertjes in tuinen en plastic zakjes van de beurs is allemaal goed en niets mis mee maar als je over een betaalwater begint dan gaan ze helemaal los. Over hypocriet gesproken!!!!

Groet, Peter

kom maar kom maar, kan hier straks ook weer een slotje op.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-07-2012 02:33

Het hoeft niet hard tegen hard Peter. Laten we nu gewoon normaal argumenten wisselen. Je kan het toch ook totaal oneens zijn maar wel verder inhoudelijk door gaan.

Misschien overdrijf ik wel, of zie ik gevaren die er niet zijn, of wie weet zijn kleine verkoopkarpertjes wel minder dan de grote Gerrit-achtigen, nou laat me graag overtuigen, dus idd, kom maar op.

Met argumenten graag.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

12-07-2012 02:49

Ik heb geen argumenten nodig Josef, lees mijn bericht nogmaals.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

12-07-2012 03:16

@ Josef:
Wat voor toekomst denk jij dat die karper tegemoet gaan als ze niet verkocht worden? Hier ga je even volledig aan voorbij hè, wie zegt dat ze het anders "beter" zouden hebben?
Waarom zou een tuincentrum wel commercieel mogen zijn en deze vissen verkopen en de KSNRZ niet? Bij een tuincentrum gaan ze dezelfde toekomst tegemoet...
Misschien als ze op andere wijze niet verkrijgbaar zouden zijn zou je iets van een argument hebben, puur uit moreel oogpunt.

Dat de regelgeving in die sector te traag gaat ben ik best met je eens, maar dat gaat regelgeving altijd en overal. En inderdaad, exoten zorgen voor problemen, ik zie dan ook liever een spiegelkarpertje in de sloot gegooid worden dan een zonnebaars. Nog liever helemaal niet, maar we leven nou eenmaal niet in een perfecte wereld.

Ik "geef" totaal niet om een karper, sorry. Of hij nou opgegeten wordt of in een aquarium terecht komt boeit me vrij weinig. Om een wilde karper geef ik niet veel meer. In de natuur gaan ze net zo goed dood en vaak nog een flink groter percentage van de vissen die in een aquarium/vijver terecht komt. Waar ik wel om geef is dat wij ze zo min mogelijk beschadigen in onze hobby, uit respect, niet alleen voor de karper maar voor de natuur op zich, niet uit vertroeteldrang.

Enige voorlichting zou op zijn plaats zijn, dat ben ik met je eens. Verder vind ik wat er met de vissen gebeurd de verantwoordelijkheid van de koper, niet die van de KSNRZ.
En om het nogmaals aan te geven, want ik snap de verwarring, de spiegels worden niet door de KSN verkocht maar de door de KSN regio Zwolle. Voor wie het niet weet: dat is een afzonderlijke vereniging.

Heb je enig idee wat een uitzetting kost? De regio Zwolle zet op veel wateren vis uit waar we in de toekomst (nu al!!!) allemaal profijt van kunnen hebben. Dat jij gezien een eerdere reactie blijkbaar graag over 20 jaar alleen nog maar op slanke schubkarper vist in kleine putjes en poldersystemen moet je zelf weten, voor mij geldt dat zeker niet!

En als je dan echt zo om elke karper geeft, zullen we dan de koihandel ook maar opdoeken? Want het is echt niet zo dat het er daar zo karpervriendelijk aan toe gaat. Bij de uiteindelijke koper misschien, als ze geluk hebben. Of dacht je dat zo'n vis het leuk vind om de halve wereld over gesleept te worden?

Deze discussie is idd al eerder gevoerd dus ik snap niet helemaal waarom je er nu weer over begint? Misschien kan dit opgesplitst worden?

On topic: belangrijkste reden is al genoemd, je hoeft geen lid te worden om te profiteren van het werk van de KSN. Ik hoop dat dat in de toekomst gedeeltelijk verandert.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-07-2012 04:15

Daaf Wolters schreef:@ Josef:
Wat voor toekomst denk jij dat die karper tegemoet gaan als ze niet verkocht worden? Hier ga je even volledig aan voorbij hè, wie zegt dat ze het anders "beter" zouden hebben?

Ja dus? dan maar doen?

Waarom zou een tuincentrum wel commercieel mogen zijn en deze vissen verkopen en de KSNRZ niet? Bij een tuincentrum gaan ze dezelfde toekomst tegemoet...

Dat heb ik getracht uit te leggen, de KSN is geen commercieel bedrijf, een tuincetrum wel.

Misschien als ze op andere wijze niet verkrijgbaar zouden zijn zou je iets van een argument hebben, puur uit moreel oogpunt.

Dat de regelgeving in die sector te traag gaat ben ik best met je eens, maar dat gaat regelgeving altijd en overal. En inderdaad, exoten zorgen voor problemen, ik zie dan ook liever een spiegelkarpertje in de sloot gegooid worden dan een zonnebaars. Nog liever helemaal niet, maar we leven nou eenmaal niet in een perfecte wereld.

Ik "geef" totaal niet om een karper, sorry. Of hij nou opgegeten wordt of in een aquarium terecht komt boeit me vrij weinig. Om een wilde karper geef ik niet veel meer. In de natuur gaan ze net zo goed dood en vaak nog een flink groter percentage van de vissen die in een aquarium/vijver terecht komt. Waar ik wel om geef is dat wij ze zo min mogelijk beschadigen in onze hobby, uit respect, niet alleen voor de karper maar voor de natuur op zich, niet uit vertroeteldrang.


Enige voorlichting zou op zijn plaats zijn, dat ben ik met je eens. Verder vind ik wat er met de vissen gebeurd de verantwoordelijkheid van de koper, niet die van de KSNRZ.

Dat is wel heel makkelijk he? Visjes verkopen en lak hebben hoe het verder gaat. En dat als organisatie die juist staat voor het welzijn van diezelfde vissen.

En om het nogmaals aan te geven, want ik snap de verwarring, de spiegels worden niet door de KSN verkocht maar de door de KSN regio Zwolle. Voor wie het niet weet: dat is een afzonderlijke vereniging.

Was al duidelijk, maar al eerder gezegd, mensen weten dat niet, ksn is ksn, zwolle of schubbekutteveen, dat weet men niet. Dus voor je naam als landelijk KSN is het niet echt fijn lijkt me

Heb je enig idee wat een uitzetting kost?

Uhmmm.... veel? Doet dat ter zake dan?

De regio Zwolle zet op veel wateren vis uit waar we in de toekomst (nu al!!!) allemaal profijt van kunnen hebben. Dat jij gezien een eerdere reactie blijkbaar graag over 20 jaar alleen nog maar op slanke schubkarper vist in kleine putjes en poldersystemen moet je zelf weten, voor mij geldt dat zeker niet!

Ik ben idd voorstander van zo weinig mogelijk ingrijpen. Ook als dat ten koste gaat van mijn eigen pleziertje. Dus dat klopt ja.

En als je dan echt zo om elke karper geeft, zullen we dan de koihandel ook maar opdoeken?

Als dit mag, dan mag dit ook........ gaan we weer... Dat is toch geen argument? Of wel? .

Want het is echt niet zo dat het er daar zo karpervriendelijk aan toe gaat. Bij de uiteindelijke koper misschien, als ze geluk hebben. Of dacht je dat zo'n vis het leuk vind om de halve wereld over gesleept te worden?

Deze discussie is idd al eerder gevoerd dus ik snap niet helemaal waarom je er nu weer over begint? Misschien kan dit opgesplitst worden?

Misschien handig als je even heel het topic leest. Ik ben helemaal niet over dit begonnen. Iemand anders was dat. Koos Kalkman was dat om precies te zijn. En het is ook nog eens gewoon on-topic, want het is een reden om geen lid te worden, althans voor mij en nog wat anderen.

En daar wordt naar gevraagd door de topic starter.


.



Even zo gedaan, in dik staan mijn reacties.

(is het eigenlijk mogelijk eenvoudig meerdere quotes te pakken? Want dat zou wel handig zijn. 8 vragen verdeeld over een hele berg tekst, en je mag niet je bovenbuurman quoten, en weg laten van sommige stukken wordt niet op prijs gesteld, dus zat ff in een lastig parket. Zo lijkt me het duidelijkst waar ik op reageer)
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

12-07-2012 09:43

Sorry Daaf maar die eerste alinea komt wel heel erg dom en hypocriet over bij mij.

Gr.
©
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-07-2012 10:11

Het mooie van dit forum is juist het (mogen) ventileren van ieders eigen mening. Jozef heeft zijn mening, en bijvoorbeeld Daaf ook. Als ik dit zo lees dan zou het juist goed zijn dat dit kenbaar gemaakt wordt aan de KSN. Bij iedere regiomeeting waar ik bij aanwezig geweest ben heb je een soort intro met opmerkingen en vragen. Als je nu echt zo begaan bent met het welzijn van bijvoorbeeld de desbetreffende KSN karpertjes klim dan een keer in de pen, stap achter het toestenbord of pak de telefoon. Juist het wegblijven van leden maakt het noodzakelijk om dit soort alternatieven te zoeken om de kas te spekken.
Er zijn duizenden mensen die op karper vissen. Wordt gewoon lid, ik weet dan zeker dat er juist dan bepaalde inkomsten zijn die de verkoop of andere acties overbodig maken.

Het gaat hier om te discussieren over het wel of geen lid zijn. Ik denk dat iedereen over de randzaken nu wel zijn standpunt duidelijk heeft gemaakt.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

12-07-2012 11:06

Ik volg deze topic met meer dan gewone belangstelling, het is een van de meest fris verlopende discussies hier op het board en het heeft mijn standpunt t.a.v. de KSN behoorlijk veranderd, zoveel zelfs dat ik ernstig overweeg om lid te gaan worden.
Wanneer ik de diverse reacties zo eens bekijk zie ik diverse standpunten die allen respectabel zijn en soms lijnrecht tegenover elkaar staan, maar dat lijkt mij niet meer dan een gezonde situatie.
Wil de KSN zoveel mogelijk karpervissers binnen hun gelederen halen dan zal er wel iets aan drempel verlaging gedaan moeten worden, de deur mag verder open met andere woorden.
Ik denk, hoe groter de club, des te sterker sta je en er staan nogal wat belangen op het spel.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

12-07-2012 11:18

En om de daad bij het woord te voegen zojuist het inschrijf formulier ingevuld en verzonden.
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

12-07-2012 11:31

Goed bezig herman 8)


Ik ben zelf in mijn eerste jaar als karpervisser al lid geworden.Mijn vader is al jaren lid en ik kan natuurlijk niet achterblijven.Ieder jaar die leuke meeting in bunnik.De KSN is goed bezig :)
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

12-07-2012 12:07

herman hulsman schreef:Wil de KSN zoveel mogelijk karpervissers binnen hun gelederen halen dan zal er wel iets aan drempel verlaging gedaan moeten worden, de deur mag verder open met andere woorden.


Beste Herman,

Kom maar op met ideeën zou ik zo zeggen. Zou het laatste zijn waar men niet open voor staat.

Groet,
Peter
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

12-07-2012 12:12

Dat komt goed Peter, was ook wel van plan om actief in plaats van passief lid te worden.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

12-07-2012 12:37

29 nieuwe aanmeldingen in de eerste 12 dagen van juli. :o

Zij hebben dus voor zichzelf uitgemaakt waarom ze wel lid worden van De KSN

Mij hoor je niet klagen. :wink:

m.vr.gr.