Waarom is niet iedere karpervisser lid van de KSN???


Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

30-07-2012 14:50

Marco,

Je bent een aardig tegenwicht van Klaas maar dan anders. :lol:

Groet,
Peter
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-07-2012 15:49

Peter van Loo schreef:

ps en met die 8 hengels zou je ook nog eens met een B-merk boilie kunnen gaan vissen.

Groet, Peter


Ik draai altijd zelf Peter, en met redelijk succes tot nu toe.


@Terry,

Hopelijk toch wel een eigen mixje he!? Anders hebben we het nog steeds niet over een ras zuivere homemade boilie :wink:

Grapje gozer!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-07-2012 16:20

Marco,

Je bent een aardig tegenwicht van Klaas maar dan anders.

Groet,
Peter


Peter,

Ik heb dan ook aardig wat over(ge)wicht om in de schaal te gooien.

Maar kun jij, wil je en ben je gemachtigd :wink: , me te vertellen wat de afspraken hier zijn omtrent die persoonlijke boilieboer banners e.a? Of zorgt deze vraag voor mijn verwijdering van het forum, net zoals een heel topic verdwenen is. Waar ik (ja, jullie ook) toch heel wat tijd in had zitten. M'n moeder zei altijd; Wie schrijft die blijft. Nou, of ze is een leugenachtig kreng, of Pol Pot en Stalin zijn ff uit het as herrezen om de spreekwoordelijk bezem er doorheen te halen. Zo maar foetsie.., watsgeburd???

Buiten het gemekker viel er best wat info te halen in dat A versus B topicje. Zeker voor de beginnende visser. Ik wil gewoon ff weten of die reclamemakers, voor u allen vissend volk links in beeld, bepalen wat er hier geschreven mag worden... Laat ik stellen, wat mag hier levensvatbaar blijven..?

En aub geen PBtje, open en bloot.

Gr. Marco.

PS; Michel, valt er wat betreft KSN nog wat te plussen voor me :wink: . Kamp met die jonge honden lijkt me best wel leuk. Voor mezelf weet ik ondertussen wel waar hard werken tot kan lij/eiden 8) en anderen hun vissie laten vangen doet me ook deugd...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

30-07-2012 16:24

Marco Mostard schreef:Hopelijk toch wel een eigen mixje he!? Anders hebben we het nog steeds niet over een ras zuivere homemade boilie :wink:


Altijd eigen mixen, maar of dat nou echt goedkoper is....
Zeg altijd tegen de vrouw van wel........
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-07-2012 16:31

Doet ze met 'r nieuwe kleding ook joh. Nee hoor schatje, is gewoon van H&M :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

30-07-2012 16:59

Iedereen beleeft het vissen op zijn of haar eigen manier. Tijden veranderen nu eenmaal. Als je daar niet tegen kunt ben je in mijn ogen dus echt een ouwe lul, dus die benaming gaat in jou geval wel degelijk op!!
Toen ik begon met vissen op karper hadden we geen tv aan het water en alle beetmelders werkten gewoon nog met draad en mobiele telefoons waren er ook niet. Maar ipv te gaan zeuren over hoe goed het toen wel niet was, ga ik met de tijd mee en geniet ik nog steeds intens van het vissen.Ik noem mijzelf ook nog karpervisser ook!! Maar kijk zo af en toe wel tv in mn tent ja.
Als je daar niet tegen kunt, moet je wellicht ook niet op een forum actief zijn. Wat het merendeel van de vissers hier, zijn ook met de tijd meegegaan en noemen zich ook karpervisser!!
Dus laat iedereen het vissen beleven op de manier waarop hij of zij het wilt. Zolang ze er geen bende van maken en niet voor overlast zorgen vind ik het best!
....................
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

30-07-2012 17:21

@Marco Mostard

Als begeleider van een jeugdviskamp van De KSN moet je sowieso lid zijn.

meld je dus HIER maar aan.

Bijna 1500 leden ( misschien ben jij wel nummer 1500 ? ) zullen beamen dat ons lidmaatschap zowel voor henzelf
als De KSN een ++ is. :lol:
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

30-07-2012 17:50

Deze Marco Mostard heeft het spelletje wel zo verrekte goed door, het spelletje en de poppetjes wel te verstaan, hij weet het ook nog eens perfect te verwoorden ook, Marco, veel respect van mijn zijde en wordt maar lid, zal op zeker een aanwinst zijn.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

30-07-2012 19:02

Ach Marco, men wordt wel eens persoonlijk waarbij men het stukje zelfrespect uit het oog verliest. Grenzen worden in mijn ogen dan ook overschreden en rest er niets anders dan in te grijpen. Men had hier ook wat wel meer gebeurd wat reacties kunnen verwijderen. Meerdere topics zij op deze wijze helaas omzeep geholpen. Kees als persoon is zeker geen Polpot of een Stalin ken hem daar tegoed voor. Waren we allemaal zo evenwichtig dan zag het er hier nog een stuk vrolijker uit. Invloed van fabrikanten op KWO is er dan ook niet is mijn overtuiging de geldelijke inbreng o.a. is daar veel te weinig voor.

Leuk je vraag of ik gemachtigd ben vermoed eigenlijk dat je antwoord al weet. Heb in het verleden al meer jongens op deze wijze( banners) figuurlijk de hemel in geprezen en zal als KWO dat toe staat ook blijven doen. Of ik verbonden ben aan Boilieboer A of fabrikant B nee hoor is geheel vrijblijvend van beide kanten. Blijf daarbij wel mijn eigen mening verkondigen die zeker niet alleen op kattepis berust.

Blijf maar actief op dit forum dat stukje toegevoegde waarde wat je inbrengt kan men hier best gebruiken.

Groet,
Peter
dave staal

30-07-2012 19:21

Marco Mostard schreef:Ik ga je niet vertellen hoe jij lol moet beleven... Ben je gek. Ga je gang maar . Maar noem jezelf dan ook geen karpervisser he. Nee.., dan ben je een TV kijkende en radio luisterende "couch potato" die tussendoor ook nog een visje vangt


@Mostard:
Uit de tijd dat ik nog een ECHTE karpervissert was 8)

Afbeelding
By kcfone at 2012-07-30

Nu een ECHTE couch potato. :oops:

Afbeelding
By kcfone at 2012-07-30

Afbeelding
By kcfone at 2012-07-30

Gr Een ouwe (karpervissende) Couch potato. :lol:
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

30-07-2012 20:50

Vind het wel wat tegenvallen Dave geen onderwater beelden ??
dave staal

30-07-2012 20:58

Is een goed draadloos setje beetje betaalbaar?? 8)

Gr.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

30-07-2012 21:25

Heren,

Net even de KSN site goed bekeken omdat ik om redenen die boven mijn verstand gingen (is al snel hoor) heeeeel lange tijd niet meer op deze site kon inloggen!? Had nog even een complottheorie n.a.v eerdere uitspraken en eerlijk gezegd was dat eigenlijk wel de beste grap van allemaal geweest :wink: Maar het KSN abonnementje gaat 'em wel worden. Het magazine zal de kosten al dekken denk ik zo.


@Gradus

Iedereen beleeft het vissen op zijn of haar eigen manier. Tijden veranderen nu eenmaal. Als je daar niet tegen kunt ben je in mijn ogen dus echt een ouwe lul, dus die benaming gaat in jou geval wel degelijk op!!
Toen ik begon met vissen op karper hadden we geen tv aan het water en alle beetmelders werkten gewoon nog met draad en mobiele telefoons waren er ook niet. Maar ipv te gaan zeuren over hoe goed het toen wel niet was, ga ik met de tijd mee en geniet ik nog steeds intens van het vissen.Ik noem mijzelf ook nog karpervisser ook!! Maar kijk zo af en toe wel tv in mn tent ja.
Als je daar niet tegen kunt, moet je wellicht ook niet op een forum actief zijn. Wat het merendeel van de vissers hier, zijn ook met de tijd meegegaan en noemen zich ook karpervisser!!
Dus laat iedereen het vissen beleven op de manier waarop hij of zij het wilt. Zolang ze er geen bende van maken en niet voor overlast zorgen vind ik het best!


Brrrr.., ik voelde het inneens een paar GRADUS kouder worden zeg 8)

Objectiviteit is een kunst. Ik weet nl ook heel goed van mezelf dat ik ook al lang de visser niet meer ben die ik eens geweest ben. Lees m'n stukje nog maar eens. Zelfspot is me niet vreemd en met je reactie laat je weinig anders aan mij over dan dat ik moet concluderen dat dat bord voor je hoofd waarschijnlijk groter is dan mij super ego. Jammer :cry: .

Trouwens al lid van de KSN? Ja.., dan ga ik je waarschijnlijk zien Gradus.., en ff vet 'huggen' gozer :wink: Komt allemaal goed joh...


@ de man van Staal (met z'n polyester boot).

Wat flik je me nou? Die boot is zeker wel oke. Je achtergrond ook (water). Maar dat TVtje he. Je denkt toch zeker niet dat ik een xtje kom vissen wanneer je zo'n k.. ding aan boord hebt.

FF een grote flatscreen regelen ja, want de ogen van deze ouwe lul gaan hard achteruit. Denk te veel naar het pennetje gestaard!


@Peter,

Pol Pot en Stalin.., slechts een schrijfstijl en zeker niets persoonlijks. Ik zit hier eerlijk gezegd 90% van de tijd met een smile op m'n smoel. Intonatie van het geschreven woord is soms zo lastig te bepalen. En hoe dit forum nu in elkaar steekt; Wie, wat waar. Geen flauw benul. Weet wel dat ik een sponser ga zoeken, want ik heb nog plek genoeg om m'n tanende vissersziel 8) te verkopen en een boilieboerbannertje te plaatsen. Maar geen TTB, dan wordt het zo eenzijdig he :wink: .


@Herman,

Dank je voor je mededeling. Ben blij dat jij het spellutjuh ook doorhebt. Maakt het een stuk luchtiger, want wat een contradictie binnen 3 berichten zeg haha...

Gr. Marco
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

30-07-2012 21:37

Meneer Mosterd,

Dus als je met enige zelfspot iets opschrijft mag je een complete groep vissers Belachelijk maken?
Sorry, dan liever een bord voor mijn kop.
Ja ben sinds kort lid van de ksn. Zie nu al uit naar een ontmoeting.....
....................
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

30-07-2012 22:05

Dat gaat nog gezellig worden die meeting, ;-).
Zit hier wel vis?
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

30-07-2012 22:11

Weet zeker dat het gezellig gaat worden.
Onder het genot van een lekkere pint, komt het allemaal wel goed.
....................
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

31-07-2012 07:04

Zelfs de moderne tijd werd 15 jaar geleden al heerlijk gepersifleerd, jawel in onze eigen De Karper. Toen werd er gesproken over een aanslaan machine, zal het er 1 van fuks worden?
It's okay 2 pay
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-07-2012 08:27

Meneer Mosterd,

Dus als je met enige zelfspot iets opschrijft mag je een complete groep vissers Belachelijk maken?
Sorry, dan liever een bord voor mijn kop.
Ja ben sinds kort lid van de ksn. Zie nu al uit naar een ontmoeting.....


@Gradus

Lees onderstaande aub even...

Citaat:

Baal er ook altijd van,als van die oud gediende hier op het board of van die linkse rakkers,ff komen vertellen hoe een karpervisser er precies uitziet en doet en vooral niet doet (ik heb vannacht weer lekker tv gekeken aan de waterkant )


Hij mag oud gedienden dus wel generaliseren :-? !? Want hier begon het mee he en ik heb op "aanvraag" gewoon even zijn vooroordeel bevestigd. Zeg maar zo;

..If you can't do the time, dont do the crime...

Ook altijd vreemd dat wanneer een cabaretier een groep mensen op de hak neemt dit leuk gevonden wordt. Maar wanneer het bij mensen te dicht bij het straatje komt, zoals op (ik roep maar wat) een forum, men ineens niets meer kan hebben.

Oh, en als je m'n achternaam toch niet kan spellen; MostErd (leuk grapje), noem me dan maar bij m'n voornaam..,

Gr. Abraham :wink:
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 31-07-2012 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

31-07-2012 08:32

Brrrr.., ik voelde het inneens een paar GRADUS kouder worden zeg.

Bovenstaand citaat komt van u. Dus dan mag ik toch ook wel iets met uw naam doen lijkt mij :wink:


Groet,

Gradus....
....................
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-07-2012 08:40

Zelfs de moderne tijd werd 15 jaar geleden al heerlijk gepersifleerd, jawel in onze eigen De Karper. Toen werd er gesproken over een aanslaan machine, zal het er 1 van fuks worden?


Die krengen bestaan toch al. Van een merk met een aapje erop oid.

.."Pen in de grond steken de lijn tussen twee pennen plaatsen en een veer op spanning brengen. Vervolgens verplaatst dat ding, na een bepaalde beweging van de lijn, je lood vliegensvlug een metertje en dit op 80 meter afstand oid"...

Mocht iemand een foto vinden en plaatsen van dit marteltuig, graag. Geef ook gelijk even een leveranciersadres. Dan ga ik nu verder met TV kijken...

Gr. Marco
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-07-2012 08:42

Ik zeg toch leuk grapje Gradus :wink: ,
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

31-07-2012 11:14

nee een echt masjien
It's okay 2 pay
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

31-07-2012 11:49

gradus scholtens schreef:Iedereen beleeft het vissen op zijn of haar eigen manier. Tijden veranderen nu eenmaal. Als je daar niet tegen kunt ben je in mijn ogen dus echt een ouwe lul, dus die benaming gaat in jou geval wel degelijk op!!
Toen ik begon met vissen op karper hadden we geen tv aan het water en alle beetmelders werkten gewoon nog met draad en mobiele telefoons waren er ook niet. Maar ipv te gaan zeuren over hoe goed het toen wel niet was, ga ik met de tijd mee en geniet ik nog steeds intens van het vissen.Ik noem mijzelf ook nog karpervisser ook!! Maar kijk zo af en toe wel tv in mn tent ja.
Als je daar niet tegen kunt, moet je wellicht ook niet op een forum actief zijn. Wat het merendeel van de vissers hier, zijn ook met de tijd meegegaan en noemen zich ook karpervisser!!
Dus laat iedereen het vissen beleven op de manier waarop hij of zij het wilt. Zolang ze er geen bende van maken en niet voor overlast zorgen vind ik het best!


nou Gradus, dan heb jij de evolutie in de karpervisserij goed bij kunnen benen, maar had je iets eerder ingestapt, in de tijd van het rolletje allu. folie en de bal deeg, dan had je er nu mischien iets anders tegenaan gekeken, jij bent een beetje de jongere oudere zal ik maar zeggen.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-07-2012 12:23

Een echt masjien...

Heb je daar een afbeelding van?

Wil ik wel hebben. Nog een electrische reel op de stok, een automatisch schepnet en weegzak en hup.., op de rollerbaan en in m'n armen dat vissie. Foto toestel met bewegingsdetector valt ook vast wel te regelen :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

31-07-2012 12:30

Herman,

Veel van mijn mede starters uit de begin jaren 80 hebben voor korte of langere tijd de (bamboe)latten aan de willigen gehangen.

Ik betrap me erop, dat ik zelf ook minder zin heb om een s gek te doen. Karpervissen wordt steeds vaker karperkamperen. Biertje bij, happie eten maken, btje kloten op fb, filmpie kijken. Boekie lezen.

Deug ik nu niet dan?
Wen er maar aan want ik doe het toch :lol:
It's okay 2 pay