Hallo medevissers,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb sinds 3 mnd een Spro beetverklikker set + draadloze ontvanger gekocht. (WP3-W)
Nu vermoed ik problemen met de signalering op de ontvanger. Binnen een straal van 7-8 meter van m'n piepers werkt hij goed, echter, indien ik daar verder van af ga geeft hij geen enkel signaal door. Dit terwijl er in de verkoopinfo tot 100 meter bereik stond.
Herkent iemand dit?
Heeft Iemand ervaringen of tips?
Alvast bedankt!
Gegroet
Geoffrey
Problemen met SPRO WP3-W ontvanger
Hoi Geoffrey,
Waar heb jij die verkoop info gelezen?
Dit is de tekst die ik lees bij de verkoop informatie:
De WP-3 beetmelder set heeft een draadloos bereik tot 10-15m. Op alle punten is het mogelijk doordringen van water onmogelijk gemaakt, waarbij de randen onder andere voorzien zijn van rubberen afsluitringen. Ook is het batterij compartiment hermetisch afgesloten door middel van een metalen schroefknop. Zowel toon als volume zijn via een tweetal draaiknoppen secuur af te stellen. Een complete set van 3 beetmelder inclusief ontvanger en batterijen in een luxe hardcase beschermkoffer.
Tip:altijd in de buurt van je hengels blijven,stel dat je beet krijgt
Gr Dave
Waar heb jij die verkoop info gelezen?
Dit is de tekst die ik lees bij de verkoop informatie:
De WP-3 beetmelder set heeft een draadloos bereik tot 10-15m. Op alle punten is het mogelijk doordringen van water onmogelijk gemaakt, waarbij de randen onder andere voorzien zijn van rubberen afsluitringen. Ook is het batterij compartiment hermetisch afgesloten door middel van een metalen schroefknop. Zowel toon als volume zijn via een tweetal draaiknoppen secuur af te stellen. Een complete set van 3 beetmelder inclusief ontvanger en batterijen in een luxe hardcase beschermkoffer.
Tip:altijd in de buurt van je hengels blijven,stel dat je beet krijgt

Gr Dave
-
Hoi Dave
Thanks voor je snelle feedback. Ik krijg t gevoel dat ik ben misleid. De verkoopinfo was handgeschreven meen ik te herinneren. Ik zal zsm teruggaan naar Hengelsport Rotterdam daar ik in de veronderstelling was dat dit tot 100 meter was.
Groet em geniet van deze zonnige visdag.
Geoffrey
Thanks voor je snelle feedback. Ik krijg t gevoel dat ik ben misleid. De verkoopinfo was handgeschreven meen ik te herinneren. Ik zal zsm teruggaan naar Hengelsport Rotterdam daar ik in de veronderstelling was dat dit tot 100 meter was.
Groet em geniet van deze zonnige visdag.
Geoffrey