Beek vissen


Plaats reactie

Vissen op de beek doe je met :

Partikels
2
40%
Boillie
3
60%
Pop-up
0
Geen stemmen
Mais
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

01-06-2012 09:01

Hallo medekarpervissers..

Ik zou me nog even kort voorstellen omdat dat wel zo prettig is. Ik ben een 24-jarige student die in zijn vrije tijd graag aan de waterkant zit..

Bij ons in de buurt zijn vele beken waar grote vissen (biggen) zijn gevangen en ook ik heb al tweemaal een dertiger uit de beek mogen scheppen voor een vriend van mij .. Mijn pr staat op 28 en ik hoop natuurlijk om dit ooit tot 30(+) te mogen verhogen..

Maar genoeg over mijn pr enz.. Zo interessant is dat niet haha..

Ik wilde het hebben over beek vissen. Ik vis de laatste tijd dus vaker op de beken en vroeg mij af of wellicht mede karpervissers met mij willen sparren over het vissen op beken.. Ik begrijp dat dit eigenlijk hetzelfde is als vragen naar een kok z'n recept maar ik bedoelde het meer over tips qua aas presentatie en soort onderlijn en zwaarte van lood..

Iemand ideeen / suggesties e.d. ?
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-06-2012 10:02

onderlijn van 13,5 cm
nash chain reaction op je onderlijn
snowman van een 22 mm white chocolate van nash en 18 mm nash classic monster crab pop up besproeid met nash banana juice flavour
78 gram lood :D

ff zonder gekheid , wat is er anders aan een beek in vergelijking tot een sloot , meer, kanaal etc ? enkel dat je ze makkelijker kan vangen omdat het minder breed is naar mijn idee...

doe gewoon hoe jij het doet en hoe jij je vissen eerder hebt gevangen en je gaat ze vanzelf vangen lijkt me.