Karpervissen HSV venbergen


Plaats reactie
maikel de wit
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-05-2012 15:00

15-05-2012 15:03

beste vissers,

ik vis sinds 2 maanden op karper bij de venbergen in valkenswaard.
heb veel aankopen gedaan zoals mat hengels molens rodpod enzo.
nu vraag ik me af hoe ik kan zien waar de karpers zitten en waar eventueel wat goede plekjes zijn?
ik hoop dat een van jullie me kan helpen

alvast bedankt

mvg Maikel de wit
paul bijma
Berichten: 137
Lid geworden op: 28-02-2006 09:41
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

16-05-2012 09:00

Beste Maikel,

Misschien moet je eerst maar een uurtje gaan spitten in de beginnershoek.
Niet om je gelijk af te branden alleen is op jou vraag (die erg algemeen is) niet echt antwoord te geven.

Ik raad je aan om eens te beginnen in de lokale singels en putje bij je in de buurt.

succes

Paul
vis zwemt
bob brouwers
Berichten: 47
Lid geworden op: 03-04-2010 20:10

27-05-2012 23:13

Ik stuur wel een pb want ik vis heel veel in Valkenswaard dus kan je het een en het ander wel vertellen.

gr. Bob
Gebruikersavatar
David van Lindt
Berichten: 25
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

03-06-2012 10:19

Dag Maikel,

Zoals hier al eerder geschreven is het nogal een algemeen vraag waar ik je geen concreet antwoord op kan geven. Ik ben echter actief lid bij Venbergen en verzorg elk jaar samen met een ander lid van de karpercommissie een gratis karpercursus. Tijdens deze cursus behandelen we (rekeninghoudend met de ervaring van de deelnemers) een aantal facetten van het karpervissen zoals stekkeuze, biologie van de karper, aaskeuze, onderlijnkeuze en dergelijke. Mocht je hier interesse in hebben zou ik het leuk vinden om je bij de volgende cursus te zien. (de cursus is voor alle leeftijden) Als je me hier een prive berichtje stuurt dan zal ik je mijn email adres geven, je kan ook bij het clubhuis binnenlopen en daar aangeven dat je interesse hebt in de karpercursus.

Met vriendelijke groet,
David van Lindt


hieronder een foto van een tevreden deelnemer van de vorige cursus :)....
Afbeelding
Plaats reactie