Tijdens het vissen...


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-05-2012 13:14

R de Winter schreef:EN DAT ZIE IK BIJ VEEL HOLLANDSE VISSERS NIET EENS!!!!


Gelukkig zou ik zeggen, want dat spul werkt niet en kan nog kwaad ook bij verkeerd gebruik.

Wat betreft het meenemen van vis. Zolang dit binnen de regelgeving gebeurt mag dat en is dat wat mij betreft prima. Als het niet mag lijkt mij dat ook duidelijk. Wat ontbreekt is waarschijnlijk bekendheid met de regelgeving. Menig sportvisser weet weinig van de regelgeving. Kunnen we dus ook in de eigen zak steken. Deze beter bekend maken is de eerste stap. Hier en daar gebeurt dit ook, en met positieve gevolgen. Eenduidiger maken zal daarbij ook helpen. Zijn onze verenigingen ook geen uitblinkers in.

Mensen verlinken ben ik niet zo goed in. Als ik vind dat er echt iets aan schort, dan handel ik dat doorgaans zelf wel af. Maar dan zorg ik wel dat ik bekend ben met de lokale regeltjes en niet uit onderbuik gevoelens reageer. Agressie hoort sowieso niet in dit rijtje thuis.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

21-05-2012 14:08

Kees, in de nieuwe landelijke Lijst van Viswateren 2013-2014-2015 zijn de regels per Federatie weer een stukje eenduidiger geworden. Ooit komt het nog wel eens goed...