Tijdens het vissen...


Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-05-2012 10:11

Joost wel even bij de les blijven, jij had het over een algemeen meeneemverbod.

Op bepaalde wateren of provincies mag je bepaalde soorten niet mee nemen cq in bezit hebben of met een beperking tot een aantal.

Aan het laatste heb ik ook meegewerkt en in volle overtuiging dat het zin heeft.

Wat jij wilt is het einde, want het begin om de hengelsport te verbieden is al jaren geleden begonnen, van de hengelsport in het algemeen.

En het einde van veel bedrijven ook in de recreatiesector.

Maar jij zult dat niet willen zien, of liever gezegd niet meer toe willen geven.

Ik weet echter zeker dat veel personen met inhoudelijke kennis mijn mening zullen onderschrijven.

Veel succes met het nadenken dat het inderdaad niet echt handig zou zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

10-05-2012 10:47

Douwe, ik denk inderdaad dat Joost en met hem velen zich niet goed realiseren wat voor impact bepaalde standpunten vanuit de hengelsport kunnen hebben, laat staan wat voor omvang de recreatieve sector heeft en onder welke druk deze sector momenteel gebukt gaat.
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

10-05-2012 14:25

michel Tja schreef:het volgende maak ik op uit je relaas...

dus als je auto`s en geld hebt is karpervissen nutteloos ?

:lol: :lol: :lol:

verder......

is een karper een strafblad waard ? :o :-? :roll:


Het belang van begrijpend lezen !
Antwoord op je eerste vraag ; Nee, dat heb ik niet gezegd, dat was niet mijn punt en dat wat je opnoemt maakt het zeker niet nutteloos.
Antwoord op je tweede vraag ; Nee dat heb ik niet gezegd, dat was niet mijn punt, je kunt maatregelen nemen en zo voorkomen voor lichamelijk geweld en dus strafblad.
Begrijpend lezen....





michel Tja schreef:correctie....

het is ONZE hobby , ONZE sport en indien er andere mensen met andere ideeen ook gebruik van willen maken, hebben zij daar het recht toe indien het strookt met de wetgeving.
je bent wel erg op jezelf gericht.. zijn meer mensen als jij op deze planeet hoor.
je bent niet alleen op de wereld remy.
problemen mee? fijn voor jou joh.... :lol:


Je blijft maar vrolijk doen, lachen maar begrijpend lezen ? Ho maar.
Met 'ik' heb ik het nu over mij zelf, en neem ik mij zelf als voorbeeld. Ik weet dat het ONZE hobby en ONZE sport is, als dat niet zo was wat had ik hier dan te zoeken of jij en alle andere liefhebbers ? Je begrijpt hier het punt wel, maar denkt mij te pesten wat je zeker niet gaat lukken op dit manier.
'Op je zelf gericht' maar ik zeg nog 'Jij, ik en Hans' ..Begrijpend lezen !
En mij uitmaken voor Remy, zo triest terwijl je niet eens begrijpt wat je leest en zomaar mensen uitmaakt van iets wat het niet is.



michel Tja schreef:nog 1tje dan :D

denk dat jij het eerder gaat verzieken voor JOUW hobby.. staat er straks in de krant : aggressieve karpervisser slaat medevisser het ziekenhuis in.
gevolg: jij hebt een strafblad, (nacht) vissen wordt verboden etc... goed plan man! chapeau! :P
flensje.


Nogmaals, maatregelen nemen is niet altijd lichamelijk geweld !
Kom jij maar eens een karper meenemen bij mij uit het water, kijken of dat jouw het gaat lukken.
En geloof mij strafblad zit er niet in, want ik pak je niet met lichamelijk geweld..ik heb in mijn eerste bericht misschien wel gehad over geweld maar dat zijn mijn termen mijn manier van sommige dingen verwoorden wat je niet letterlijk moet opvatten.
Daarom moet jij mensen die jij niet kent iets gaan uitmaken wat het niet is, je denk zoveel over mij te weten terwijl je helemaal niets weet.
Een plan ? Als je het grote picture bekeken had en het begrepen had, zou je moeten weten dat mijn punt was 'Maatregelen nemen' , als jij dat een slecht plan vind, fijn voor jouw..ga zo door, ga vooral door met mensen uitmaken van iets..ga vooral door met het niet begrijpen van lezen. Ga vooral door met lachen op je eigen reacties..ga vooral door iemand te kennen die je helemaal niet kent, ga vooral door met denken iemand anders gedachten te kunnen lezen...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

10-05-2012 14:28

Ik denk niet dat sportvissen bestaat bij de gratie van een zelfgevangen visje eten, ook niet als ik er heel lang over nadenk. Dit gegeven is waarschijnlijk ooit eens verzonnen als excuus om een snoekbaarsje de hersens in te slaan en daarbij de gemoedsrust te bewaren. Overigens niks mis mee hoor, een snoekbaarsje is best lekker.

Als bovenstaand echt zo was, dan was het vissen op karper al verboden, of bestaat dat nog bij de gratie van die enkele oostblokker die karper eet? In dat geval bedank ik hen hartelijk! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-05-2012 15:18

lol , sorry man maar ik begrijp je niet.zou je het nog een keer willen uitleggen?
:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

10-05-2012 18:08

En Apen neuken wijdbeens. :P

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-05-2012 19:27

Kees misschien wordt het nadenken iets simpeler als je nadenkt over de kansen die de DB en dierenpartijen dan krijgen.
Vissen is dan niets meer dan een haak in de bek slaan, uit zijn leefomgeving trekken onder stress die overigens bewezen is volgens veel biologen, op de kant liggen te stikken enz.

En als je denkt, he die kansen kunnen wel eens politiek met beide handen worden aangegrepen ben je volgens mij op de juiste weg.

De intrensieke waarde is dan volgens mij dicht bij en dat is dan einde sportvisserij met alle commerciele gevolgen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-05-2012 22:28

Vis mag je niet eten, maar moet je terugzetten. Bij het terugzetten moet je de vis heel voorzichtig behandelen anders raakt hij beschadigd en kan dood gaan. Er is een toename, met name bij jongeren, om de vis zoveel mogelijk te pamperen. Lijkt een mooie idealistische gedachte. Maar als je dit doortrekt is er in de toekomst genoeg maatschappelijk draagvlak om het vissen te verbieden. Eerlijk gezegd denk ik zelf dat dit de toekomst is. Vraag is alleen hoe lang het duurt.

Hiermee wil ik helemaal niet beweren dat je de vis niet met respect moet behandelen. Verre van dat. Maar er zitten wel wat tegenstrijdigheden in onze denkwijze en hoe dat zich verder kan of zal ontwikkelen en door anderen gebruikt zal worden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

10-05-2012 23:39

Kees Verheij schreef:Ik denk niet dat sportvissen bestaat bij de gratie van een zelfgevangen visje eten, ook niet als ik er heel lang over nadenk. Dit gegeven is waarschijnlijk ooit eens verzonnen als excuus om een snoekbaarsje de hersens in te slaan en daarbij de gemoedsrust te bewaren. Overigens niks mis mee hoor, een snoekbaarsje is best lekker.

Als bovenstaand echt zo was, dan was het vissen op karper al verboden, of bestaat dat nog bij de gratie van die enkele oostblokker die karper eet? In dat geval bedank ik hen hartelijk! 8)


Ik ben het hier helemaal mee eens.


Ik zie het verband niet helemaal, of helemaal niet, tussen een algeheel meeneemverbod en een algeheel visverbod. Verklaar je nader Douwe, waarom ben je zo zeker dat van het een het ander komt? Waar is dat op gebaseerd?

En ik zie ook niet waarom de commercie afhankelijk is van een meeneemverbod. Hoezo gaat de hengelsportbranche financiele klappen krijgen bij een meeneemverbod? Dat heeft toch nulkommanul invloed op elkaar?

Of als er je geen snoekbaars meer mag mee nemen, dan stoppen al die snoekbaarsvissers met vissen? Of hoe kom je op hier op?
Laatst gewijzigd door Josef Stalscu op 10-05-2012 23:47, 4 keer totaal gewijzigd.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-05-2012 23:39

even voor de goede orde...
het volgende probeer ik te begrijpen namelijk... en schijnbaar heb ik daar moeite mee is mij verteld :wink:

dit ben jij toch ?

Dus ik zeg tegen me maat als hij een vis haakt loop ik er gewoon naar toe en ga er gezellig bij zitten zodat hij de vis niet mee kan nemen, en als hij dat toch wel doet dat ik hem de water in zou gooien
maar jongen als ik zoiets tegenkom he draai ik zijn nek om
dan ga ik echt wel vechten om de vissen daar als niemand anders het doet.


dit klinkt toch wel enigzins agressief,echter moet ik dit niet letterlijk nemen zei je net.de vraag is wat ga je wel doen dan?

Kijk in een kanaal ofzo mogen ze van mij een snoekje meenemen, maar geen karper en vooral niet bij mij locale plassen dan gaan ze knokken met mij,


dit klinkt ook totaal niet egoistisch (hypocriet) of enkel op jezelf gericht daar moet ik je gelijk in geven.

heb er helemaal schijt aan, jaren lang hebben ze alle wateren leeggehaald, je vangt er gewoon moeilijk..soms in enkele dagen 1 vis waar je vroeger 3-4 a dag ving. Er is geen sprake van vis sterfte geweest daar, dus ik weet zeker wel dat het de polen zijn geweest. Dan krijgen ze met mij te maken.

buiten dat ook dit enkel vanuit jouw persoontje bekeken wordt ben je ook nog eens een grote groep mensen aan het beschuldigen die in bepaalde gevallen ook nog eens niks verkeerd doen voor de wet.voordat je iemand beschuldigd is het handig als je weet hoe de vork in de steel zit.

Ik word er helemaal gek om, dat soort zaken moet je gewoon kei hard aanpakken..politie doet niks ? Dan pak jij ze maar aan dikke schijt, je laat die vissen toch niet meenemen ?echt niet he als ik ze zie draai ik hen nek om verrekte mongolen..
etc..

lees je eigen tekst is even terug en geef eens een eerlijk antwoord wat je zou doen als er iemand een vis meeneemt ? wat voor "maatregelen" had je in gedachte?

verder vraag ik me af wie er meer karpers "wegjatten" bij een water. karpervissers of vissers voor de pot?zelf denk ik dat een paling of snoekbaars veel lekkerder smaakt en makkelijker te bereiden is.
ik denk karpervissers namelijk...... (overzetten,prive water,verkoop etc)
en zolang het toegestaan en binnen de vastgestelde maten is kan je boos worden maar heb je geen poot om op te staan en het maar te accepteren.
heb je trouwens wel eens bij hengelsportzaken rookoventjes en dergelijk gezien,waar zullen die voor zijn denk je ?

PS,

enne... we blijven lachen he ! :lol:

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

11-05-2012 03:29

dit klinkt toch wel enigzins agressief,echter moet ik dit niet letterlijk nemen zei je net.de vraag is wat ga je wel doen dan?


Het klopt dat het agressief klinkt. De manier van aanpak bevat agressie maar geen lichamelijk geweld.

buiten dat ook dit enkel vanuit jouw persoontje bekeken wordt ben je ook nog eens een grote groep mensen aan het beschuldigen die in bepaalde gevallen ook nog eens niks verkeerd doen voor de wet.voordat je iemand beschuldigd is het handig als je weet hoe de vork in de steel zit.


Dit bedoel ik, je leest en begrijpt hoe jij het zelf wilt, is niet lullig bedoeld maar je zou toch wel moeten weten dat wij het over iemand hebben die nu en dan zijn visje mee pakt.
Ik heb zelf een Poolse vismaat die het keurig doet, iedereen over 1 kam scheren doe ik niet. Ik zie geregeld polen aan de waterkant ( dus de plas water bij ons in de buurt ). Ik ken het plas nu al mijn heel leven en er is nooit vis sterfte geweest.
Ik zie wel vaak Vissers met de Poolse afkomst, vandaar dat ik het ook over de Polen heb. Als het een Duitser was had ik het wel over de Duitsers, maar in dit geval dus de Polen en niet alle Polen maar de Polen daar aan de waterkant.

etc..


dat ik ze verrekte mongolen noem..sta ik volledig achter. Kan nog veel meer schelden, en dat verdienen ze ook. Mijn mening..ik denk er niet goed over, ik vind dat ze ons sport verzieken.( mensen die buiten het boekje om zijn vissen meenemen!).

lees je eigen tekst is even terug en geef eens een eerlijk antwoord wat je zou doen als er iemand een vis meeneemt ? wat voor "maatregelen" had je in gedachte?


Ik ga hier niemand duidelijk maken hoe en wat, iedereen heeft zijn eigen 'ding' ..de manier van aanpak kan weer leiden tot andere discussies. Laat ik je wel vertellen dat er geen sprake is van lichamelijk geweld, dat moet toch voldoende zijn lijkt mij als antwoord op jouw vraag?

verder vraag ik me af wie er meer karpers "wegjatten" bij een water. karpervissers of vissers voor de pot?zelf denk ik dat een paling of snoekbaars veel lekkerder smaakt en makkelijker te bereiden is.
ik denk karpervissers namelijk...... (overzetten,prive water,verkoop etc)
en zolang het toegestaan en binnen de vastgestelde maten is kan je boos worden maar heb je geen poot om op te staan en het maar te accepteren.
heb je trouwens wel eens bij hengelsportzaken rookoventjes en dergelijk gezien,waar zullen die voor zijn denk je ?


De gang van zaken..nooit is er iedereen mee tevreden. In dit situatie ik niet..heb al eerder aangegeven als je vind dat je viswater naar de klote wordt geholpen en niemand doet er niets aan dan zou je kunnen proberen om zelf maatregelen te nemen..probeer op zijn minst iets. Zonder niks te doen is het zo gedaan en zal het alleen maar erger worden.
Er is niet altijd een oplossing, soms is het gewoon 'let it go' ..als wij karper vissers niets ondernemen dan zullen de federaties en anderen ook niets ondernemen. Als dit zo doorgaat krijg je later denk een gratis karper bereid boekje mee met het rookoventje met gouden tips hoe het beter smaakt..jaren daarna zit je te vissen op niets..iedereen een ander sport.

PS,

enne... we blijven lachen he ! :lol:

:D


Indeed, wel samen lachen want als je dat in je eentje doet..gaan ze jouw uitlachen. Laten we het vooral leuk houden Jongens.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-05-2012 08:09

Sorry, maar Douwe heeft wel helemaal gelijk. En Kees, vergis je niet, in totaal gezien wordt er nogal wat karper op markten verkocht in ons land. Heb ik ook niks op tegen omdat het in een aantal polders e.d. nog steeds miegelt van de verwilderde schubjes en spiegeltjes in de meeste gevallen via kwekers op de markt komen.
Met name door de politiek wordt het eten van een zelfgevangen visje wel degelijk gezien als een zekere rechtvaardiging van het sportvissen.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-05-2012 09:49

Joost je stelt een normale vraag dus een normaal antwoord is dan op zijn plaats.

Je leest niet wat er staat, er staat dat bij een algemeen visverbod er veel commerciele gevolgen zijn.
Niet bij een algemeen meeneemverbod.

Ik heb niets meer toe te voegen, gelukkig heb ik medestanders die ook weten hoe het politiek zit.

Ik zie dan een toekomst met mooi ingerichte wateren vol met soorten vis die er van nature in thuis horen.

Alleen mag er niets meer aan onttrokken worden ook niet door het beroep.

Eindelijk het beroep de nek omgedraaid ten koste van ons allen.

Waterschappen die met een beheersmaatregel af en toe de exvissers een blik gunnen op de soorten.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-05-2012 15:18

Het is volgens mij een aanname Aart, ik heb nog nooit politieke uitspraken gehoord of gelezen die dit ondersteunen. Een karpervisser neemt z'n karper niet mee voor de pan en de andere karpervangers ook niet, dus zou het karpervissen daarom bestaan bij de gratie van die enkele karper-op-de-barbecue-gooiend pool? Ik dacht het niet! De rest is afkomstig van de beroepsvisserij (de door jou aangehaalde verkoop op de markten) en dat telt hier niet.

Sportvisserij (what's in a name?) bestaat bij de gratie van het getal, de commercie en het feit dat linksch Nederland het niet voor het zeggen heeft. Daarom nogmaals, ik weet niet wie deze uitspraak ooit verzonnen heeft, maar het lijkt erop dat er onderling wat wordt nagepraat.

Ik laat me overigens graag overtuigen van m'n ongelijk, maar dan wel door officiele reactie(s) van instanties/personen.

Overigens begrijp ik in het licht van deze stellingname niet dat de KSN dan toch pleit voor een meeneemverbod van karper, dat zou toch tegenstrijdig zijn, het bestaansrecht van je sport ondergraven! :lol:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

11-05-2012 18:10

Douwe Bijlsma schreef:
Je leest niet wat er staat, er staat dat bij een algemeen visverbod er veel commerciele gevolgen zijn.
Niet bij een algemeen meeneemverbod.



Dat zeg je steeds, dat ik goed moet lezen, maar ik lees prima.

Dit is wat jij zegt als ik over een meeneemverbod begin.

Douwe Bijlsma schreef:
Een voorstander van een algemeen meeneemverbod is een voorstander van het einde van de hengelsport in het algemeen.

Met een dergelijke stelling help je niet alleen de sport naar de kloten maar zorg je ook nog eens voor een grote werkeloosheid en faillissementen van veel bedrijven.

.


Zijn jouw, teksten, die ik goed lees. Helaas vergeet jij nog al eens wat je zelf weg schrijft.


Nogmaals, hoe kom je er op dat als je voorstander bent van een meeneemverbod dat je dan ook voorstander bent van een algeheel visverbod?

Dat een algeheel visverbod een ramp is voor de hengelsportbranche, ja, dat is logisch. maar niet aan de orde.



Maar ok, voor- en tegenstanders voor een meeneemverbod. Dat moet kunnen. Misschien leuk om een poll te houden?
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

12-05-2012 09:10

Joost jammer genoeg dringt het niet tot je door wat er staat en in wat voor perspectief je het moet lezen.
Ik ben er klaar mee ik ben geen Belg die aan de ene kant van de brug water weghaalt om aan de andere kant het waterpeil te verhogen.

Kees zie naar de kansen die dergelijke partijen dan krijgen en vraag jezelf af of jij daar gebruik van zou maken als je tegen de sportvisserij bent.

Bovendien gaat het hier steeds over een algemeen meeneemverbod, dus alle vissoorten.
Inderdaad ben ik het met je eens dat je als pachter wel uit moet kijken wat je wil.

Zelf zeg je dat je observeert en concludeerd, misschien sla je in dit geval belangrijke afwegingen over of zie je ze over het hoofd.

Ik vergeet in ieder geval niet een uitspraak van een gemeentelijke politieke partij toen de dierenwelzijnswet aan de orde kwam.

Samen met SVN hebben wij dit weten te keren maar toch.

Persoonlijk zou ik een dergelijke verbod met beide handen aanpakken als ik tegen de visserij was.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-05-2012 10:28

Ik vind het zeer vergezocht allemaal, sportvisserij is juist vooral catch and release, koekepan komt er niet bij kijken, wel veel pannekoeken! 8)

Overigens nog niets gezien dan aannames en vaagheden m.b.t. dit onderwerp. Nadenken kan ik ook en in perspectief zien gaat me ook redelijk af en toch vraag ik me nog steeds in gemoede af wat ik 2 posts hierboven al zei.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-05-2012 16:21

Douwe Bijlsma schreef:Joost jammer genoeg dringt het niet tot je door wat er staat en in wat voor perspectief je het moet lezen.
Ik ben er klaar mee.


Ik had niet anders verwacht. Je bent er namelijk altijd klaar mee als je ongelijk wordt aangetoond.

''het dringt niet tot me door wat er staat''

Nee, idd, ik ben blind, en vanuit een ander perspectief staat er ineens heel iets anders..... gaap....

Douwe Bijlsma schreef:Een voorstander van een algemeen meeneemverbod is een voorstander van het einde van de hengelsport in het algemeen.




Er is niet 1 perspectief te verzinnen van waaruit deze stelling geen onzin is.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

12-05-2012 20:55

Joost ik hou wel van jou gevoel van humor.
Ik ben er klaar mee omdat ik ongelijk heb, werkelijk ik lach mij rot om jou.
:D :D


Ik ben er klaar mee om te discusieren met mensen die niet lezen of begrijpen wat er staat.
Kun jij niets aan doen hoor, maar ik heb het al eerder gezegd je kunt het nog leren, alhoewel ik twijfel of dat nog lukt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-05-2012 21:43

Laten we het erop houden dat jouw denk- en discussieniveau voor ons gewoon te hoog is.

Met onwetende groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

12-05-2012 21:46

Ik denk het ook Kees, einde discussie? :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

13-05-2012 14:14

Kees is jou interpretatievermogen toch van een onwaarschijnlijk hoog niveau. :D :D

Ik weet echter zeker dat in een gesprek jij mij en ik jou zeker goed zouden begrijpen.

De andere discussiepartner heb ik verder geen boodschap aan.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

13-05-2012 17:45

Ja, zo hoog dat ze dat ook wel raaskallen noemen!

Met raaskallende groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

13-05-2012 19:35

Douwe Bijlsma schreef:Kees is jou interpretatievermogen toch van een onwaarschijnlijk hoog niveau. :D :D

Ik weet echter zeker dat in een gesprek jij mij en ik jou zeker goed zouden begrijpen.

De andere discussiepartner heb ik verder geen boodschap aan.


Je hebt geen boodschap aan hem en toch noem je hem een discussie partner Douwe, iets klopt er hier niet.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

14-05-2012 07:44

Klopt aan jou interpretatievermogen.
Vissen is een hobby, geen religie!