Janssen Sport Kessel


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn Bombeke
Berichten: 136
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Schiedam

25-02-2002 12:54

Beste iedereen (en alle Belgen in het bijzonder),

Na op de internetsite van Janssen Sport Kessel zeer goedgeprijsde Daiwa molens te hebben gezien ben ik afgelopen zaterdag samen met een vismaat naar Kessel toegereden. Totaal een kilometer of 300, maar voor de prijzen die zij op hun site hadden staan het ritje meer dan waard. Althans dat dachten we...

Na een kleine 2 uur aangekomen bij Janssen Sport ,bleek het om een "foutje" te gaan. Ondanks dat deze prijzen al ruim 2 maanden op de site stonden en ze van het foutje op de hoogte waren, hadden ze niet de moeite genomen om hun site even aan te passen. Een fatsoenlijk excuus kon er niet eens, zelfs niet bij "de grote baas". Zijn enige reactie was: "Jullie krijgen die molens niet mee voor die prijs en dat is het enige dat ik er over zeg" en vervolgens liep hij weg... Als pleister op de wonden kregen we alletwee een (gratis) petje aangeboden, deze hebben we vriendelijk geweigerd.

Uiteraard kan ik wel begrip opbrengen voor het feit dat ze die molens niet willen verkopen voor de (veel te lagen prijzen) die op hun site staan, echter een fatsoenlijk excuus was toch wel op z'n plaats geweest. Nu probeerden ze de schuld gewoon op ons af te schuiven ("Had je maar eerst even moeten bellen"). Ook de goedbedoelde tip (van het overigens enige aardig personeelslid) om eventjes naar het vlakbij gelegen Kempisch Kanaal te rijden viel niet echt in goede aarde bij ons. Met windkracht 8, hagel, regen en sneeuw weet ik wel leukere bezigheden te bedenken...

We zijn daarna maar onverichter zake huiswaards gekeerd en zijn onderweg nog even langs een andere hengelsportzaak (Heul Hengelsport) gereden. Hier werden we wel vriendelijk geholpen!

Gr. Martijn
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

25-02-2002 14:15

ook ik heb het meegemaakt.

ik ging voor hengels, welke niet meer leverbaar waren. toen zeiden ze ook ,moet je eerst maar bellen" Toen werd ik de winkel uitgezet omdat ze gingen pauzeren.( 45 min.)

ik koos toen een andere hengel uit. hadden ze er nog maar 1 van. ik balen toen weer een andere hengels uitgezocht, , hier hebben we er wel drie van momentje" ik een half uur gewacht. ( ze waren me vergeten) nee toch geen drie meer. in totaal ben ik er 3 1/2 uur geweest. zonder een hengel te kunnen kopen.

zijn gewoon als lokkertje bedoelt. zo goedkoop zijn ze ook niet meer. een paar jaar terug had je echt nog leuke prijzen.

ik ga er nooit meer heen.
Gebruikersavatar
Gino Wallaert
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: Ingelmunster (Belgie)
Contacteer:

25-02-2002 18:42

hallo, vandaag het foldertje gekregen van de opendeurdagen bij Jansens sport, er staan Rod Hutchinson dreammaker 3 lb hengels in promotie, 250€ ipv 400€ ben eigenlijk wel geintereseert omdat ik aan het uitkijken ben naar nieuwe hengels, bedankt voor de waarschuwing mannen,hoe zit het daar met de service achteraf? ik ga toch eerst even bellen hoor. hopelijk hebben ze er 3 in vooraad of zou het ook een stunt zijn om mensen te lokken? ik moet er nl ook een 200 tal km voor rijden.
jo wuyts
Berichten: 236
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

25-02-2002 19:16

kijk jongens,

Als je van zin bent om iets te kopen en het is de moeite waard om er de nodige kilometers er voor te rijden is het toch niet meer dan normaal dat je dan eerst eens telefoneert niet zo direkt om de prijs maar vooral of het nodige nog in stock is!
Janssen is vooral gekend in de omringende landen moet je eens inbeelden wat er zo op een weekje buitenvliegt. :grin:
Persoonlijk heb ik geen problemen met de service na aankoop.
Had zo vroeger eens een topeind van een hengel gebroken door het uitwerpen direkt naar Janssen gegaan en meteen een nieuw topeind gekregen.
Dan had ik eens aan de startogen van 2 van mijn 3 hengels een scheur in de lak aan de beentjes van die ogen,ging terug met die hengels waren intussen al 2 jaar oud(shimano diaflasch heb daar wel 3 jaar garantie op)ging wederom naar Janssen die stuurde de hengels op om ze eens te laten bekijken door de fabrikant en 2 weken later kreeg ik telefoon dat ik er 2 nieuwe mocht komen halen.
Dus met andere woorden ik kan niet klagen over Janssen.

mvg Jo

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jo wuyts op 2002-02-25 19:18 ]</font>
Jeroen Speerstra
Berichten: 69
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00

27-02-2002 13:32

ZO heb ik er nog een. Ik had gebeld over de amiaud rodpod (carp 'o) of ze die op voorraad hadden. Duidelijk gevraagd en met de nadruk op het juiste model. Prijs gecontroleerd en alles leek oke te zijn. Hij vertelde me namelijk dat er ruim 30 waren binnengekomen die week...

Na twee uur rijden, en toen we daar kwamen, helaas geen rodpod meer! Het was een foutje en het waren toch geen amiauds die waren binnengekomen. Dus een lege tank en geen rodpod (die toch al snel 250 euro moet kosten)!!

Belachelijk en de enige die naar mijn boos geblair wilde luisteren was de altijd aardige mevrouw. Zij bood aan om het ding als hij wel binnen was op te sturen naar nederland (kostenloos). Maar wel moets ik eerst het geld overmaken. Dure grap, uit eindelijk toch een moie rodpod, maar het een hoop gezeik en veel onvertrouwen voortaan in Janssen.

Materiaal halen en goed controleren is geen punt, maar bestellen of andere garatiezaken is slecht geregeld daar!

Hou daar rekening mee. Ik betaal dan liever wat meer, met een goede garantie.
Steven Van Holsbeke
Berichten: 28
Lid geworden op: 24-05-2002 02:00
Locatie: Bouwel
Contacteer:

24-05-2002 10:15

Hoi,

Zie hier mijn eerste post. Ik wil hier toch ook wel even op reageren. Ik ben zelf van de kempen en Janssen Sport is zo meer de winkel waar ik elke keer ik ga vissen naar toe ga gewoon omdat het maar een kwartiertje van huis is. Ik heb ook al gemerkt dat service soms te wensen over laat. Veel hangt af van wie je bedient. Blijkbaar is de nek nogal gezwollen de laatste jaren bij de vaste personeelsleden. De jonge gasten die aan het karpermateriaal staan zijn meestal heel behulpzaam met raad en daad. Ik hoop alleen dat hun succes ook niet hun ondergang gaat worden. Ik vind het wel raar dat er zoveel nederlanders naar deze winkel komen... Jullie hebben zelf toch mooie en goed geprijsde winkels genoeg...


Groetjes,

Steven
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

24-05-2002 14:37

Jo,

Hebben ze ook een internetsite? En wat is het adres?

Mzzl

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

24-05-2002 14:54

Michiel,

Ik heb het adres zojuist gevonden, namelijk;

http://www.janssensport.be

Was je soms te lui om zelf te zoeken????

Mzzl,

Dolle Henkie
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Martijn Bombeke
Berichten: 136
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Schiedam

24-05-2002 16:01

Michiel,

Pas wel op met de prijzen van o.a. de Daiwa molens. Deze kloppen namelijk (nog steeds) niet. Ben zelf voor lul naar Kessel toegereden, waar ik ook nog eens bijzonder onvriendelijk te woord ben gestaan.

Zoek nog maar eens bij de oude discussies naar Janssen Sport...

Gr. Martijn
Gebruikersavatar
Martijn Bombeke
Berichten: 136
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Schiedam

24-05-2002 16:02

Hmmmm, dit was dus al die discussie!
Willem Driessen
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Erp (bij Veghel) N.B.
Contacteer:

25-05-2002 19:14

Niet alleen bij Janssen maar ook bij andere zaken hebben ze van die stunts. Bij Vlemmix in Tilburg ook wel eens ooit van die geintjes meegemaakt alleen toen over een strecher en een onthakingsmat. Ze doen dit gewoon expres omdat ze er van uit gaan dat de klanten die dan toch binnen zijn wel ff rond kijken en dan toch iets (duurders) kopen.

][V][azzel Willem Driessen
Een run in de morgen is een dag zonder zorgen. CarpTeamErp
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

26-05-2002 13:44

bij de toog van de karperafdeling is gino toch steeds behulpzaam????
jeffrey hokke
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-04-2002 02:00
Locatie: zoetermeer

26-05-2002 19:09

heyZzZzZzZ

met die winkel = nix mis je kan altijd terug komen als je problemen hebt met je daar gekochten spullen ik had problemen met 1 van me mxjes en ik kreeg zonder tegenwoord een andere en over de service heb ik ook nix te klagen. de prijzen zijn lager als hier. ik kan alleen niet mee praten over foute prijs vermeldingen dat heb ik nog niet meegemaakt

vr gr jeffrey
Plaats reactie