PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Jan Peter Teerling

19-02-2012 09:58

@ R. Beekens if you cant beat them join them? Persoonlijk denk ik dat je in het verleden te veel van je eigen recepturen genuttigd hebt.
@ Kees .V & Gradus het 'kamp' is hier helaas te 'lightig' om geen discussie op de man te spelen.

Wat mij verontrust en tevens niks verbaasd: De ISA nodigt alsnog zijn haatbaard uit om zijn gif te sproeien in ons mooie land!
Wat zegt dit over deze studenten? Luisteren ze goed naar wat er oa door de koning van Marokko wordt aanbevolen?
Absoluut niet intergreren in de westerse samenleving maar zorgen dat je infiltreert in alle lagen van landelijk bestuur om zo hun belangen te kunnen behartigen!!


Waarom zie ik sinds de jaren '60 allemaal van die grote houten paarden aan de grens staan?

Die zelfde grens mogen we van 'Holle Bolle Gijs' niet meer bewaken en ook camara's voor nummerbord controle zijn niet toegestaan!

Als onze MP Rutte & Bleker als stoute schooljongetjes voor de klas worden geroepen om tekst en uitleg te geven aan Brussel is hier iets significant mis!

I.p.v. de Hedwige wordt het tijd om Brussel onderwater te zetten, is die dubble dip direct verleden tijd en kunnen we EINDELIJK de koe eens bij de hoorns gaat vatten en orde op zaken stellen!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

19-02-2012 16:49

En waarom gaat het in Canada wel goed? Juist, iedereen past zich aan! Alleen in een grote stad zoals Montreal zijn wel problemen en criminaliteit, maar op het platteland geen last.

Er is ook ietsjepietsje meer ruimte daar, mijn familie woont daar in een dorp van ong. 20.000 inwoners en er is geen flat te zien. Deuren gaan ook nauwelijks op slot. En een partij viswater daar, niet te geloven!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

20-02-2012 06:47

en idianaantjes douw je vol met drank en pik je alles af...

klote natives
It's okay 2 pay
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

20-02-2012 17:39

Kees Verheij , Ik heb wel anders gehoord in canada. In 2001 heb ik 9 dagen gevist op steur in de frazer rivier goed gevangen maar je hebt ook tijd om over dingen te praten.
Wij zaten met 4 aanboord mijn gids en zijn vismaat die ging gewoon mee voor de lol hadden we een hengel extra . Die canadezen kunnen ook kankeren op de gevangenis (veel te luxe ) met golfbaan.
Dat hebben ze zelfs in nederland niet. Indianen die nemen veel te veel vis mee ( polen).
Criminaliteit, kutbedelaars enz. Ik zelf vond het bij nederland vergeleken erg rustig maar ik was ook op vakantie.

Kees Ouwehand, je laatste post helemaal mee eens .

In de peiling pvv +4 en Job gaat op wachtgeld.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

20-02-2012 17:45

Ach... het is nergens perfect. Dat onze nationale flapdrol er mee stopt is wel jammer, met Job aan het roer (nou ja... ergens in de buurt van het roer) was de PvdA in ieder geval onschadelijk! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

20-02-2012 17:53

Hier nog een aardig stukje uit de azijnbode (Volkskrant):

Bert Brussen:

Laat ik het maar eens hebben over het PVV-meldpunt voor Polenoverlast. Daar heeft nog he-le-maal niemand het over gehad afgelopen week. Normaal zie je namelijk dat links Nederland op elke zeepbel of proefballon van de PVV reageert als Frans Timmermans op zijn facebook-pagina. (De voorgaande zinnen waren ironisch bedoeld. Ik zet dat er maar even bij omdat het begrip 'ironie' begraven lijkt te zijn onder een marmeren steen met daarop het grafschrift 'fatsoen en respect & de toon van het debat', maar dit ter zijde).

Enfin, de pijn van Boos Nederland is duidelijk. Polen zijn ook maar mensen, de ene Pool is de andere niet, Polen hebben Nederland nog bevrijd (sommigen gebruiken dit echt als argument!) en Polen doen hun stinkende best gaten in de arbeidsmarkt te vullen die Nederlanders toch nooit vullen. Klopt als een zwerende vinger.

Het is inderdaad lomp een 'Polen-meldpunt' in te stellen alsof het hele land kapot gaat aan zulke overlast. Bovendien wordt het Polenmeldpunt dankzij het feit dat je anoniem Polen kunt verklikken er niet frisser op en zijn Polen, anders dan niet-westerse allochtonen, afkomstig uit een verlichte cultuur met joods-christelijke wortels. Dom idee kortom van een domme PVV'er die, dankzij een wel erg makkelijk formuliertje op internet, nu waarschijnlijk 40 duizend meldingen van 'Pools uitziende buurmannen die in de brievenbus pissen' binnen heeft gekregen. Serves him right.

Maar waar was collectief verontwaardigd Nederland toen de Haagse PvdA'er Marnix Norder zei dat 'deze stad een tsunami van Oost-Europese arbeidsmigranten te verwerken krijgt'? En wie riep er 'schande!' toen de Haagse korpschef meldde dat 'Oost-Europeanen zich in toenemende mate schuldig maken aan criminaliteit'?

Toen hoorden we niemand. Geen woeste nazi-vergelijkingen, geen artiesten die een benefiet wilden organiseren 'tegen het fascisme van Wilders' en geen ingezonden Volkskrant-brieven waarin door een tekort aan argumenten de naam van de bedreigde vrouw van Geert Wilders expliciet wordt genoemd. Kennelijk is niet het benoemen van 'overlast door Polen' zo fout, want die overlast bestaat wel degelijk, zo meldde nrc.next afgelopen woensdag, maar het feit dat de PVV deze overlast benoemt.

Dankzij het rode-lap-op-een stier-gedrag van links Nederland op lachwekkende PVV-ideetjes verstomt wederom een belangrijk debat. Een debat over gastarbeiders, culturele verschillen en integratieproblemen. Want dáárover zijn we de afgelopen jaren zó angstvallig stil geweest dat het ons uiteindelijk de PVV heeft opgeleverd. Die nu exact doet waar ze haar bestaansrecht aan ontleent: problemen benoemen die niet benoemd mogen worden.

Van dat laatste heeft links Nederland wederom akte gegeven. Alsof er nooit iets is veranderd in Nederland.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Jan Peter Teerling

20-02-2012 18:15

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig..
Het heeft helaas niet mogen voortduren met Job!!
Nog even en er was helemaal geen PvdA meer geweest :D

Op naar broeder Melkert ergens buiten de grenzen voor een of andere zwaar gesponsorde vluchtelingen organisatie met gaten in de zakken. Anders solliciteren voor het nieuwe gezicht van Pickwick? :lol:

Ach de riante wachtgeld regeling voor uitgerangeerde politici is ook niet slecht.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-02-2012 19:32

Tja, daar kan het kindje van de foute krant van rechts-populistisch Nederland niet tegenop. :wink:

Column: Bang mannetje

Er was eens een bang mannetje. Het mannetje woonde in een klein landje, met dijken er omheen, keurig geasfalteerde wegen en voedsel voor iedereen. Er leefden geen tijgers, er waren geen boze groeperingen met geweren, er stond zelfs geen vulkaan die het landje onder een hete brij kon bedekken. Eigenlijk was er dus niets om bang voor te zijn. Maar dit bange mannetje was doodsbenauwd. Voor mensen.

Hij was niet bang voor de buurvrouw of de burgemeester, zelfs niet voor de slager met zijn grote mes. Dit waren immers mensen die op hem leken. Het mannetje was uitsluitend bang voor mensen die hij niet begreep. Mensen die er iets anders uitzagen dan hij omdat hun huid bruiner was dan de zijne, mensen die een taal spraken die hij niet verstond, of mensen met twéé kleine boekjes waarin stond wie ze waren, in plaats van één.

Er was maar één groep mensen die anders was dan hij maar waar hij níet bang voor was, en dat waren de Joden. Maar daar waren er niet zo veel meer van, sinds een ander bang mannetje daar ooit maatregelen tegen had genomen.

Het bange mannetje had natuurlijk een bootje kunnen kopen om te vluchten naar een onbewoond eiland, verlost van alle onbegrijpelijke mensen. Maar dat deed hij niet. Hij richtte een clubje op waar alle bange mensen zich bij aan konden sluiten. En die mensen zou hij nog banger maken, totdat ze net zo bang waren als hij. Eerst met verhalen over De Moslims, maar toen iedereen dat beu was moest hij iets nieuws bedenken.

Het werden de Polen. Er kwam een meldpunt, en alsof dat nog niet genoeg was zette het bange mannetje óók nog een powerpointpresentatie in elkaar. Fitnie, heette het, over een bierdrinkende werkeloze Poolse pijpfitter. En het bange mannetje? Dat leefde nog lang en bang.

Katinka


Net zo makkelijk positieve als negatieve stukjes te quoten. Hoewel ik het eens ben met de columnist dat de lachwekkende ideetjes van de PVV veel te veel aandacht krijgen en daardoor een belangrijk debat verstoord wordt. Maar weinig zinvol verder zo. Zullen we maar sluiten?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

20-02-2012 20:49

Dag Job we zullen je erg missen (Niet) !!!
Jan Peter Teerling

20-02-2012 21:36

Abonnement op de Volkskrant ook opgezegd Kees? :wink:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-02-2012 21:43

Wat je niet hebt, kun je niet opzeggen. Weer een misrekening. :D
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-02-2012 22:44

Kees Verheij schreef:En waarom gaat het in Canada wel goed? Juist, iedereen past zich aan! Alleen in een grote stad zoals Montreal zijn wel problemen en criminaliteit, maar op het platteland geen last.


En denk je dat de oorspronkelijke inwoners er ook zo over denken? :cry:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-02-2012 23:15

Tja, het is een open deur. Heeft ook weinig met een droom van een vrij leven in Canada te maken. De Canadezen die ik ken zijn prima lui. Maar de First Nations vechten anno nu nog steeds voor hun rechten. De sociale en economische situatie is ronduit slecht en de overheid negeert dat volkomen. Daar hoor je hier niet zoveel over. Overigens wordt er de laatste jaren een sterke stijging van misdaad gerapporteerd gemotiveerd door haat op basis van geloof, ras en seksuele oriëntatie.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

20-02-2012 23:28

is hier toch ook, een sociale en economische situatie die ziek tot op het bot is, zo ziek dat men zijn medemens niet eens meer ziet staan steunend en kreunend onder een overheid die van gekkigheid niet meer weet wat te doen,
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-02-2012 23:32

Wou jij dat werkelijk met de situatie van de First Nations in Canada vergelijken?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

21-02-2012 00:41

ik kan dat vergelijk niet maken Kees om de dood eenvoudige reden dat ik niet bekend ben met de situatie in Canada
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

21-02-2012 04:14

De maatschappij zijn wij en niet de overheid. Zij is niet meer dan een afspiegeling van die maatschappij. Gek dat we de schuld als mensheid altijd bij anderen leggen.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

21-02-2012 07:31

Ieder nadeel hep ze voordeel.
De hoera voor het aftreden van Jop kon wel eens in hun nadeel uitvallen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

21-02-2012 07:52

de enige die dat misschien lukt is die 020 er. Maar die willen ze niet Douwe. En ze vampieren trouwens eerst de SP leeg.

Als je het dan over kuddegedrag hebt, dan toch de nieuwe sp stemmers. Protest is prima, maar wat ik van dat programma heb gelezen is het hek echt van de dam.

Wat wel knap is, is dat de SP overal geld uit hoge hoeden tovert, dat is wel knap.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

21-02-2012 11:53

Job was te zwak Douwe,wellicht een echte bullterier,
Jeltje bijv.
En felix een spreekverbod natuurlijk.

:wink:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

21-02-2012 12:08

albajrak voor president

of die marecouch
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-02-2012 12:44

ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

21-02-2012 18:38

Da's een leuk filmpje, Weet je wat leuk is ik was voor gezondheids klachten bij de dokter heb ik uitgelegd wat de klachten zijn zegt ze de 10 min zijn op u kan een vervolg afspraak maken en 1 maart is de nieuwe afspraak. dit van mij is echt.
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

21-02-2012 18:40

maar wat ik van dat programma heb gelezen is het hek echt van de dam.


Inderdaad, dat programma van de SP daar wordt een communist jaloers op......
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

21-02-2012 19:22

Ok Marcel,

Vertel mij dan maar eens wat die programma punten zijn? :-?