PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

12-02-2012 08:46

Richard met alle respect voor je open manier om kenbaar te maken waar je voor staat.

Toch heb zelfs ik een kanttekening, het inderdaad zo dat er respect moet zijn voor het leven.
Maar dit gaat over gelovigen dus Moslims anderen zijn nog minder dan een mier.

Ik ga niet verder in discussie lees maar wat er in de eerste zin staat.
Vissen is een hobby, geen religie!
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

12-02-2012 09:14

Geloof is alles wat je niet kunt bewijzen.
Ik ben van mening dat alle geloven slecht zijn, mensen geloof gebruiken om de meest walgelijke dingen te doen.
Niemand houd zich aan een geloof Anders zouden christelijke landen niet zo veel oorlog voeren, over de anderen nog maar te zwijgen.
Kijk om je heen en trek je eigen concluzie. Dit wil niet zeggen dat er geen goede mensen zijn die geloven.

In polen zijn de mensen katholiek leven volgens de bijbel maar bijna niemand doet dit. In andere landen trouwens ook niet.

Je kunt beter leven volgens wetten die voor iedereen gelden, maar dit gaat ook veel mis.
Rascisme, voorkeur, familie, vrienden enz . het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

12-02-2012 09:15

Peter,
Kees zou inderdaad wat genuanceerder kunnen reageren.
Vanwege zijn werk komt ie veel rottigheid tegen??
Misschien inherent aan zijn werk, misschien is ander werk dan beter voor hem..
Ik werk met veel fruit, komt voor 70% uit de oostblok landen en heb daarom ook beroepshalve veel met de oostblok mens te maken.
Ik kan je zeggen er weinig problemen mee te hebben.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-02-2012 10:06

Tja, van de beroepsgroep die belast is met handhaving van de orde zou je willen dat ze dat zonder vooringenomenheid doen. Mijn zoektocht naar stemgedrag bij beroepsgroepen leverde echter niks op. Maar ik vond wel een lijstje met het stemgedrag van de PVV in de tweede kamer. Volgende uit dat lijstje lijkt mij relevant voor deze discussie. PVV stemgedrag in het kader van veiligheid.

V e i l i g h e i d:

- Belofte voor 10.000 extra agenten verbroken. 500 v.u. bestaande formatie naar de dierenpolitie.
- Tegen extra geld voor financiële rechercheurs tbv afpakken crimineel geld.
- Tegen een voorstel om 3.000 extra agenten aan te stellen.
- Voor bezuinigingen op de politieopleiding.
- Tegen vergoeding voor aspirant-agenten (betekent: geen zij-instromers)
- Voor afschaffen van zg. Montfrans-middelen (geld dat gemeenten gebruiken voor hun veiligheidsbeleid).
- Tegen extra aanpak alcoholverslaafden in het verkeer extra.
- Tegen concrete voorstellen om de oververtegenwoordiging van niet-westerse jongeren in de criminaliteit terug te dringen.
- Voor terugdringen van recidive door bezuinigen op reclassering.
- Tegen snelle re-integratie van ex-gedetineerden.

Er zal wel een diepere politieke achtergrond zijn, maar verwacht niet dat Henk en Ingrid bij de politie erg onder de indruk zijn. Als er resultaten komen uit het meldpunt lijkt het erop dat een positieve stem van de PVV voor eventuele maatregelen ook al niet gegarandeerd is.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

12-02-2012 11:02

Henk,

Gelukkig niet er zou anders weinig blauw op straat zijn. Kan Kees verder als een rustige wel overwogen persoon zo zouden er meer moeten zijn. Zit die veer nu lekker. :wink:

Kees, je reactie laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Maar ja, dat zijn we van je gewend.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-02-2012 11:27

fuck alle 3 de monotheistische religies.

de fanatieke aanhang heeft het in het verleden van alle 3 al bewezen dat ze erg onverdraagzaam,zichzelf op een voetstuk plaatsend ,neerkijkend naar anders denkenden,sterke drang om mensen te bekeren,vele moorden op hun geweten in de naam van.... , mensen chanteren,bang maken,bestelen,misbruiken.
ik had vroeger veel respect en begrip voor iemand die in "god" geloofde,echter als ik mijn standpunt op tafel leg en zei dat ik dit het grootste onzin verhaal vind dat de mensheid heeft kunnen bedenken en dat het meer kwaad dan goed doet,dan hoef je niet op veel begrip terug te rekenen.
of je nou jood,christen of moslim bent, voor mij zijn jullie alle 3 een stelletje gekken!
en rijp voor een gesticht.
zelfde geldt voor de politiek.stem je nou PPV, CDA,VVD of PVDA genaaid wordt je toch wel!

goeiemorgen! :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

12-02-2012 11:33

Ben ik het niet mee eens zou anders geen kont meer overhouden. :lol:
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-02-2012 11:54

Genaaid worden zal best eens kunnen, maar waar is het ouderwetse tongen gebleven?
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-02-2012 12:00

Ik zal wel teveel slechte moslims gesproken hebben dan, ook op TV gezien trouwens. De goede ben ik nog niet tegengekomen, en een homo moslim mag ook in Nederland voor zijn leven vrezen. Liefde? Jaja, de profeet met een 12-jarig meisje zeker? :wink:

Maar goed, het ging over oostblokkers en een peiling van de PVV. Maar eens zien wat voor wol er van het geschreeuw over blijft.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

12-02-2012 12:03

TJA .....

Genaait word je als werkende nederlander altijd .


Kamp zei het leuk we zouden het voorbeeld moeten nemen van de Polen, Alleen zegt hij er niet bij dat elke euro die je meeneemt naar polen het er daar 3 zijn. Ik werk ook met polen en ik heb er ook geen problemen mee, maar ze willen gewoon meer uren maken om die reden.
Het is gewoon een geld probleem. Als je een pool het zelfde loon geeft als in eigen land bij zelfde arbeid hadden ze hier nooit geweest in de aantallen van nu.

Die europese unie is er alleen voor de grote bedrijven. afzetmarkt daar gaat het om.

Wij zijn precies zo, als je een tv koopt neem je ook geen philips om dat het nederlands is en philips verplaatst zijn fabrieken naar goedkope lonen landen.
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

12-02-2012 12:24

Als je de krant leest en een beetje tv kijkt dan moet je constateren dat " het geloof in godsdienst" in alle delen van de wereld in alle rassen en huidskleuren, haat, kwaad en macht overheerst.

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-02-2012 14:46

Zoals mijn moeder altijd zei:
Alle trammelant komt van de drie grote K,s

Kerk
K..t
en Kapitaal.

Ze heeft gelijk, lees dit topic maar eens na, alles komt voorbij. :wink:

De letter na de K kun je wat mij betreft ook gebruiken, ook drie keer.
Leven en Laten Leven!

Scheelt veel gezeur.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

12-02-2012 15:39

daar is juist die moskee voor. :o

voor daar alles te bekokstoven , wat ze gaan doen.


BEEHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

12-02-2012 15:47

Na de L komt de M van moskee, houden we nog twee keer de M over...
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

12-02-2012 15:49

1 MAROKAAN

2 MONGOOL
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

12-02-2012 16:30

Toch is het jammer dat de jongens uit de regering (waarschijnlijk) hier niet meelezen...

Met andere woorden: Dit oeverloze geblaat over geloof en Medelanders is al net zo nutteloos als een meldpunt voor (Pools) wangedrag..
Want niemand doet iets met deze info.. :cry:
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

12-02-2012 16:48

Misschien toch eens massaal op de PVV stemmen, niet dat die zaligmakend zijn maar die schoppen nog wel eens herrie in de tent, anders gebeurd er helmaal niks.

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

12-02-2012 16:54

Douwe , ik sta nu dus anders in je boekje omdat ik een andere (eigen) mening heb ?
En wat mij betreft mag je dat etiket plakken hoor .

Mvg Bouke
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

12-02-2012 17:20

Kees Verheij schreef:Ik zal wel teveel slechte moslims gesproken hebben dan, ook op TV gezien trouwens. De goede ben ik nog niet tegengekomen, en een homo moslim mag ook in Nederland voor zijn leven vrezen. Liefde? Jaja, de profeet met een 12-jarig meisje zeker? :wink:

Maar goed, het ging over oostblokkers en een peiling van de PVV. Maar eens zien wat voor wol er van het geschreeuw over blijft.


Ik heb je per ongeluk bedankt.
Nogmaals Kees, jij scheert iedereen over één kam. Jij praat nu over de extremisten, juist daar moeten de homos voor vrezen, juist die mogen jouw niet, juist die zitten vol haat jegens andere geloven..weet je wie dat zijn ? De Bin Laden aanhang..gasten die andere gelovigen zien als de vijand en daar gerust zich voor laten binden met een bom voor het gebruik voor zelf moord, dat noemen zij Jihad. Jihad is iets wanneer je strijd in een oorlog, zij zien de ongeloveigen als de vijand dat is hen oorlog.
Voor ons is dat niet zo( weer en weer ons geloof verbied haat en pijn laat staan zelfmoord, dat is ziek zon geloof is natuurlijk niet te steunen ! ), oorlog is een oorlog zoals je weet met tanken,vliegtuigen en het bestrijden van terreur..de echte oorlog dus, als men dan moet doden om anderen te redden en je dood daardoor jezelf heet dat jihad.

Jij haalt dingen door elkaar, de extremisten en de normale gelovigen. Dat is verkeerd Kees..
Ik ken genoeg Homos hier in Nederland..voornamelijk 4-5 marrokaanse en 2 Turkse mensen in mijn omgeving. Dat doet ons niks, tjah ons geloof verbied het wel maar ik heb velen malen herhaald dat geweld en pijn niet is toegestaan in ons geloof en daardoor doen we niks tegen mensen die tegen de geloof ingaan. Zij zelf mogen beslissen wat ze doen met hun leven, iedereen mag het zelf weten.

Mensen zoals jij moeten beter geinformeerd worden, de extremisten en de normale gelovigen, dat zou je eerst moeten scheiden. In landen zoals Turkije heb je GEEN extremisten, dat zijn de normale gelovigen. Maar de Pakistaan is dan weer heel anders, dat heb ik je eerder ook al uitgelegd.

Ik hoop echt dat je al een betere beeld krijgt betreft de normale gelovigen.
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

12-02-2012 17:26

ALHAAAAA AKBARRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

12-02-2012 17:40

Jongens ik ben ook niet de geweldigste moslim ofzo hoor, ik heb zelfs wel meer slechte dingen gedaan dan velen hier.
Ik heb zelf ook drugs gebruikt, alcohol, wiet gekweekt, diefstal, vastgezeten..ik was zeker geen voorbeeld, maar betreft het geloof zitten velen verkeerd. Die denken dat een ieder moslim een Bin laden is :) Zeker niet !
Kijk De extremist zou mij door alle het slechte wat ik heb gedaan mij overhoop hebben geschoten, ikzelf zou ook moeten vrezen voor de extremist, niet alleen de homos :)

Ik bedoel maar dat je het verschil kunt zien en niet iedereen als één gaat zien, er zit namelijk best veel verschillen met de islamieten uit verschillende landen wat ik eerder en vaker heb uitgelegd.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-02-2012 20:33

Beste Richard,

Ik heb het zeker niet alleen over extremisten, Ayaan Hirsi Ali zei ooit dat de gematigde islam niet bestaat, en ik heb de neiging na alles wat ik gezien en gehoord heb, dit te geloven. Op 9-11 stonden heel veel moslims te juichen, als die allemaal extremist waren, dan zit ons land er dus vol mee. Als er moslims op straat worden geinterviewd over homo's, is de vriendelijkste reactie dat die mensen ziek zijn, maar meestal wordt er nog wat ergers geroepen. Prachtig dat jij zulke gloedvolle betogen kunt houden, maar ik blijf alles wat islam is verafschuwen tot in het diepst van mijn hart. En daar breng jij geen verandering in.

Rest my case, want nogmaals, het ging hier over blanke oostblokkers die hooguit katholiek zijn, en daar kun je ook weer genoeg over zeggen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

12-02-2012 20:39

prachtig kees ! prachtig verwoord.!!!!
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

12-02-2012 21:13

Amen !!!
Plaats reactie